دلتنگیای خوشمل بانودلتنگیای خوشمل بانو، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 24 روز سن داره
خوشمل بانوخوشمل بانو، تا این لحظه: 35 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

عزیزانم پس کی می یاین بی صبرانه منتظرتونم

کسی من را نمی فهمد

1392/12/19 20:56
نویسنده : هدیه
524 بازدید
اشتراک گذاری

 

.969162 bigthumbnail کسی من را نمی فهمد...(شعر عاشقانه)

.

شبیه قطره باران که آهن را نمی فهمد

دلم فرق رفیق و فرق دشمن را نمی فهمد 

نگاهی شیشه ای دارم به سنگ مردمک هایت

الفبای دلت، معنای نشکن را نمی فهمد 

هزاران بار دیگر هم بگویی دوستت دارم

کسی معنای این حرف مبرهن را نمی فهمد

من ابراهیم عشقم ، مردم اسماعیل دلهاشان

محبت مانده شمشیری که گردن را نمی فهمد 

چراغ چشمهایت را برایم پست کن دیگر

نگاهم فرق شب با روز روشن را نمی فهمد

دلم خون است ، تا حدّی که وقتی از تو می گویم

فقط یک روح سرشارم که این تن را نمی فهمد 

برای خویش دنیایی شبیه آرزو دارم

کسی من را نمی فهمد، کسی من را نمی فهمد

.

.

نجمه زارع

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان عرفان
19 اسفند 92 23:24
سلام عزیزم. هیچوقت اینطور فکر نکن . هیچکی هم حواسش بهت نباشه خدای مهربون هست و ما صبرمون کمه.
هدیه
پاسخ
چشم گلم
مامانی با ذوق
19 اسفند 92 23:41
چه قدر زیبا نوشتی عزیزکم
هدیه
پاسخ
مرسی عزیزممممممممممم
مامان الناز
24 اسفند 92 15:44
بهار ثانیه ثانیه می اید… و اینجا کسی هست که به اندازه شکوفه های بهاری برایت آرزوهای خوب دارد… ببخشيد ميدونم سال تحويل با سرعت كم نت گوشيم نميتونم بهت تبريك بگم زودتر اومدم بگم عيدت مبارك دوست خوبم
هدیه
پاسخ
مرسی گلم امیدوارم برای شما سال خوب وپربرکتی باشد
رها مامى آنيسا
25 اسفند 92 13:37
من تو را ميفهمم ............
هدیه
پاسخ
ممنون عزیزم