دلتنگیای خوشمل بانودلتنگیای خوشمل بانو، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 25 روز سن داره
خوشمل بانوخوشمل بانو، تا این لحظه: 35 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

عزیزانم پس کی می یاین بی صبرانه منتظرتونم

این پست مخصوص بهترین دوستمه

1393/2/11 13:47
نویسنده : هدیه
499 بازدید
اشتراک گذاری

سلام می کنم به بهترین دوستم که عاشقانه دوستش دارم و براش ازته دلم آرزوی خوشبختی و موفقیت می کنم

تصمیم گرفتم برات نامه بنویسم وحرفایی که شاید نخواهم در زبان بیاورم را برروی کاغذ هک کنم 

رهای عزیزم تو تنها دوست من در دنیای مجازی هستی که با یادت آرامش می گیرم و جزیی از وجودم شدی

شادیت برام شادی است و ناراحتیت برای من ناراحتی است 

حرف زدن با تو شده تمام دنیای خالی که قبل از آشنایی با تو دنبالش می گشتم تو شدی تمام دنیای من 

بوس

عزیز دلمممممممممممممممم 

دیگه احساس تنهایی نمی کنم چون تو رو دارم 

واز خدا ممنونم که تو رو سررام قرار داد 

خدایا شکرتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

خدایا عاشقتممممممممممممممممممممممممم

ازت ممنونم که منو از تنهایی در آوردی 

قربون تو و آنیسای خوشمل برم من 

امیدوارم دوستای خوبی برای هم باشیم 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان رها
11 اردیبهشت 93 18:20
سلام خيلى خانمى خيلى دوست دارم باورم نميشه كه يه نفر اينجورى براى من پست مينويسه خيلى ممنونم ممنووووووون
هدیه
پاسخ
سلام گلمممممممممممممم منم دوست دارم عزیزم ممنون که بهم سرزدی
: •●مامانِ آینده یه فسقِـلی●•
13 اردیبهشت 93 13:37
دوستی هاتون پایدار راستی، از sms خوشگلت هم ممنون...
هدیه
پاسخ
ممنون گلم خواهش می کنم قابلی نداره
ثمین
13 اردیبهشت 93 13:56
اگر دختر متولد شوی،خیلی چیزها باید به تو یاد دهم. اول این که:اگر خدایی وجود داشته باشد،این خدا می تواند پیرزن سفیدمویی نیز باشد یا دختری متین و طناز. دوم این که:گناه آن روز به وجود نیامدکه حوا سیب ممنوعه را بلعید.آن روز یک فضیلت شکوهمندی به دنیا آمد که به آن نافرمانی می گویند. و خلاصه:آن قدر با تو صحبت می کنم تا بفهمی که در درون اندام نرمت چیزی به نام عقل که می گویند تو فاقد آن هستی،وجود دارد.ولی باید به ندای آن گوش فرا دهی. ....درباره ی آزادی بسیار خواهی شنید.اینجا پیش ما کلمه ایست که به همان اندازه لجن مال شده که کلمه ی عشق،که همان طوری که قبلا گفتم،از همه بیشتر به لجنش کشیده اند.مردانی را خواهی دیدکه در راه آزادی نابود شدن را با جان سودا می کنند،شکنجه ها متحمل می شوند و حتی بار ها چهره ی مرگ را مشاهده می کنند و امیدوارم که تو خودت هم یکی از آن مردان شوی.و در همان لحظه ای که بند از بند وجودت به خاطر آزادی خواهند درید،متوجه می گردی که وجود ندارد یا حداکثر در مقیاسی که به دنبالش می گشتی وجود ندارد،مانند یک رویا،یک خیال پوج و خاطرات دوران زندگی پیش از تولدت،آن زمان که آزاد بودی چون تنها بودی.تکرار می کنم که تو در شکم من زندانی هستی و به این فکر می کنم که فضایت تنگ است،و از این به بعد هم در ظلمت محض خواهی بود ولی در آن فضای تنگ آن چنان آزادی که دیگر هرگز در این دنیای عظیم و بی رحم آزاد نخواهی بود.نه معذرتی باید بخواهی،نه کمکی،و چون کسی در کنارت نیست،خبر از بردگی ها نداری.در این جا در این بیرون برعکس هزار خان و ارباب خواهی داشت.و من اولین اربابت خواهم بود.... امیدوارم نی نی دار شوی و بچتو بغل کنی سالم
هدیه
پاسخ
ممنون قشنگ بود دعا کن باباشش بیاد
بابا و مامان
14 اردیبهشت 93 9:24
عزیز دلم خدا نگهدار دوست جونی گل باشه
هدیه
پاسخ
ممنون گلم خدا سایه شما رو از بچه هات کم نکنه
مامان الــــــــــــــــــــــــینا جونی
15 اردیبهشت 93 15:37
خدا انشالا برای هم حفظتون کنه
هدیه
پاسخ
ممنون گلممممممممم
ساینا مامان آریان نهال نیوشا
15 اردیبهشت 93 17:12
عاشقانه دوستت دارم
هدیه
پاسخ
ممنون منم شما رو دوست دارم
مامانی (دلارام)
15 اردیبهشت 93 18:54
ایشالله باباش میاد گلم
هدیه
پاسخ
ایشالللللللللللللللللللللله برام دعا کن خیلی خوشحالم که از تنهایی در اومدی
مامان ال ای
15 اردیبهشت 93 21:07
سلام دوست عزیز این چند باره که به ما سر زدین شرمنده سرم مشغول بود وبلاگی قشنگی داری خوش به حالت که چنین دوستایی داری انشاالله به زودی ازدواج کنی و عکسای نی نی تو بزاری بی صبرانه منتظر عکسام
هدیه
پاسخ
سلامممممم گلم ممنون که بهم سرزدین خواهش می کنم انشاللللللللللللله مگه با دعاهای شما
مامان مریم
15 اردیبهشت 93 23:21
دوستیتون پایدار عزیزم خوشحالم که دیگه احساس تنهایی نمی کنی ایشاله بزودی یه عشق واقعی بسراغت میاد وتورو در آغوش می کشه
هدیه
پاسخ
ممنون عزیزم انشالللللللللله منکه هنوز منتظرم
مامان عرفان
16 اردیبهشت 93 10:35
افرين به رها. منم دوستش دارم .
هدیه
پاسخ
ممنون خیلی خانم دوست داشتنی است