دلتنگیای خوشمل بانودلتنگیای خوشمل بانو، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره
خوشمل بانوخوشمل بانو، تا این لحظه: 35 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره

عزیزانم پس کی می یاین بی صبرانه منتظرتونم

آشنایی با نی نی وبلاگ

1392/2/10 0:14
نویسنده : هدیه
574 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلم

یه چند ماهی می شه که مامانی با نی نی وبلاگ آشنا شده و برای خودش کلی دوست پیدا کرده

وازشون خیلی چیزا یاد گرفته

نی نی وبلاگ یه جورایی داره مامانی رو از تنهایی درمی یاره

دارم به خودم امیدوارمی شم

ویه جورایی با مامانای خوبی که هموش یه جورایی

چندتا پیرن از من بیشتر پاره کردن و کولی باری از تجربه اند

خیلی چیزا یاد گرفتم

یادگرفتم که چجوری باید صبور باشم

یاد گرفتم که چه جوری باید

شاد باشم

و.......................

خیلی چیزای دیگه

خوشمل مامان دیگه تنها نیستم

عوضش دوستای خوب و تو ی گلمو دارم

واز همه مهمتر

خدا رو دارم

خدا خیلی بزرگه و یه پله بالاتر از ماست به خاطر اینکه

دستمون می گیره تا ما در نا امیدی غرق نشیم

عزیز ماماننننننننننننننننننننننننننننننننن

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
11 اردیبهشت 92 17:08


آخر ِ احساس بود ...


ممنون از اینکه بهم سرزدی عزیزم