دلتنگیای خوشمل بانودلتنگیای خوشمل بانو، تا این لحظه: 11 سال و 29 روز سن داره
خوشمل بانوخوشمل بانو، تا این لحظه: 35 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

عزیزانم پس کی می یاین بی صبرانه منتظرتونم

رفتن به نمایشگاه کتاب

1393/2/19 13:23
نویسنده : هدیه
762 بازدید
اشتراک گذاری

روز پنجشنبه با دوستم تصمیم گرفتیم که بریم نمایشگاه ساعت 2 رفتیم نمایشگاه و خیلی شلوغ بود 

و یکراس هم رفتیم غرفه کودکان به نظرم چیزای جالبی بود برای بچه ها ودوستم هم برای برای بچه ی نازنینش

کلی خرید کرد و منم داشتم نگاه می کردم وتو دلم کلی ضعف می کردم  بعد کلی گشتن در غرفه کودکان به دوستم 

گفتم  بریم قسمت نشر دانشگاهی  وباهم رفتیم و منم یه چندتایی کتاب مرتبط با رشتم خریدم و برگشتیم 

نمی دونم چرا خسته شده بودم و پاهام درد می کرد 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

ترنم
20 اردیبهشت 93 9:55
ایشالله شما هم برا نی نی تون کتاب و لوازم بخری
هدیه
پاسخ
انشاللللللللللله
خاله صبا
20 اردیبهشت 93 14:49
باشههههه لینکتون کردم
هدیه
پاسخ
ممنون منم شمارو با افتخار لینک می کنم
ترنم
22 اردیبهشت 93 9:34
سلام تولد حضرت علی رو تبریک میگم بهت
هدیه
پاسخ
سلام گلم منم این روز رو به شما عزیز تبریک عرض می کنم