دلتنگیای خوشمل بانودلتنگیای خوشمل بانو، تا این لحظه: 11 سال و 29 روز سن داره
خوشمل بانوخوشمل بانو، تا این لحظه: 35 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

عزیزانم پس کی می یاین بی صبرانه منتظرتونم

دردودل با بابای مهربونم

1393/2/22 13:42
نویسنده : هدیه
822 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به بابای مهربونم که از محببت دورم و در کنارت نیستم

بابای عزیزم که چراغ زندگیمی و با یادت انرژی می گیرم و سایه سرمی

بابا دلم خیلی گرفته دلم تو رو می خواد دلم می خواد کنارم باشی تا دل سیر فقط نگات کنم

وقتی یادم می افته که تک وتنها تو اون خونه درن دشت هستی جیگرم کباب می شه

بابای گلمممممممممممممممم روز پدر رو بهت تبریک می گم و تو بهترین بابای دنیایی وعاشقانه دوست دارم

می دونم با اینکه کنارم نیستی اما هوامو اون دور دورا داری وهروقت بهت زنگ زدم با روی خوش جوابمو دادی

دلم می خواد که کنارم باشی اما به ماند که یه سری عوامل نمی ذارن

پس بابای مهربونم روزت مبارک بوس


 

پسندها (3)

نظرات (1)

الهام مامان امیر علی جون
31 اردیبهشت 93 23:07
سلام گلم. اخه چرا پیش باباتون نیستید دلم گرفت. ایشالله هر مشکلی هست به زودی حل بشه. الهی آمین
هدیه
پاسخ
سلام عزیزم من برای درس خوندم مجبور شدم تویه شهر دیگه زندگی کنم انشالله