دلتنگیای خوشمل بانودلتنگیای خوشمل بانو، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره
خوشمل بانوخوشمل بانو، تا این لحظه: 35 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره

عزیزانم پس کی می یاین بی صبرانه منتظرتونم

عکس نی نی ناز که من عاشقشم

1393/2/30 12:38
نویسنده : هدیه
5,840 بازدید
اشتراک گذاری
http://www.uplooder.net/
 
البته بگم اصلا دلم نمی خواد که دختر داشته باشم
دلیلشم اینه که چون خودم تو زندگی سختی کشیدم
اصلا دلم نمی خواد که اونم مثل من سختی بکشه
دوستای گلم خیلی دوستون دارم
ممنون که هیچ وقت تنهام نمی ذارین
بوس
پسندها (8)

نظرات (14)

ترنم
30 اردیبهشت 93 13:34
عزیزم البته دخترای این دوره زمونه که مثل ما نیستن سختی ندارن فکر کنم همه سختی ها برا نسل ما بود ولی ایشالله به آرزوت برسی و یه پسر کاکل زری داشته باشی
هدیه
پاسخ
نمی دونم شاید حق با شما باشه ممنون انشالله
بــــــــــــاران
30 اردیبهشت 93 14:31
دختر عطر سیبه و همه ی سرنوشتا شبیه هم نیستن گلم/وااااااااای چرا تو پست ثابتت قسم دادی به نظر دادن اینطوری خب مدیون میکنی هرکی رو که صفحه وبتو میبینه
هدیه
پاسخ
خب حرف شما متین چیکار کنم هیچکی نظر نمی داد مجبور شدم
نهال
30 اردیبهشت 93 15:36
سلام خیلی خوشگله
هدیه
پاسخ
سلام ممنون
ساینا مامان آریان نهال نیوشا
30 اردیبهشت 93 15:38
سلام خیلی خوشگله
هدیه
پاسخ
سلام ممنون
مامان رها
30 اردیبهشت 93 17:09
امیدوارم خدا اول بابای نی نی رو بهت هدیه بده بعد هم یه کاکل پسر ناز
هدیه
پاسخ
انشالله
مامان رها
30 اردیبهشت 93 17:49
سلام دوست گلم وب قشنگى دارى پيش ما هم بيا كلبه اى رويايى كه مطالبى جالب براى شما داره هر روز پست جديدى ميذاريم منتظر حضور شما هستيم راستى نظر يادتون نره خداحافظ
هدیه
پاسخ
سلام عزیزم ممنون حتما که می یام پیشت گلم
ღمــــامــــان یــهــ پســـر✿ــــرک شیــطو نـــღ
30 اردیبهشت 93 19:06
خدا ایشالله هر چی قسمتت نصیبت کنه عزیز دلم
هدیه
پاسخ
ممنون عزیزم انشالله مرسی که بهم سرزدین
مامان جونم(سوگند من)
30 اردیبهشت 93 22:40
عزیزم انشالله نی نی خودت قربونت برم پیش ما هم بیا
هدیه
پاسخ
انشالله خدا نکنه گلم چشممممممممممم حتما می یام پیشتون
مامان الــــــــــــــــــــــــینا جونی
31 اردیبهشت 93 11:21
عزیزم خیلی قشنگه ......انشالا خدا هرچی زودتر به ارزوهای قشنگت برسی
هدیه
پاسخ
ممنون گلم انشالله
مامان جونم(سوگند من)
31 اردیبهشت 93 21:11
چرا خدا نکنه هدیه جون دختر به این خوبی نازی عشقی این و میگی حتما دختر دار میشی تو براش سنگ تموم بزار دیگه از این حرفها نزن حالا بیا بغلم
هدیه
پاسخ
چشم عزیزم می یام بغلت
سوسن
31 اردیبهشت 93 22:17
منم گلم پسر میخوام ولی الان نمیتونم دعا کن برام ایشالا شمام پسر دار شین
هدیه
پاسخ
انشالله که پسردار شین ممنون عزیزم که بهم سرزدین
: •●مامانِ آینده یه فسقِـلی●•
1 خرداد 93 14:22
بنظر ِ من درسته داشتن ِ دختر خیلی سخت هستش و حساسیت های زیادی وجود داره اما این دلیل نمیشه که فقط دخترا سختی میکشن... همه ی آدم های روی زمین سختی هایی رو دارن و آدم با سختی ِ که بزرگ میشه... امیدوارم همه مون توی این تست ِ الهی قبول شیم... تست از نوع ِ "صبر و شکیبایی و امید"
هدیه
پاسخ
بله حق باشمات انشالله بتونیم از این ازمایشات الهی سربلند بیرون بیایم
الــنـــازجوون
4 خرداد 93 19:13
دخترت میتونه مامان خوبی مث شما داشته باشه پس به نظرمن حتما از خدا دختر بخواد چون دختر خیلی دلسوزتره ....هرچند همه چی دست خداست
هدیه
پاسخ
گلم همه اینارو می دونم اما با این وجود دختر نمی خوام
maman joon
25 خرداد 93 15:25
سلام خانومی خوبی گلم وبت جالب بود.راستی اینو بدون همه یه جورایی سختی کشیدن اما امیدتو از دست نده جانم دختر یه نعمت الهی هست خودتو دست کم نگیر