دلتنگیای خوشمل بانودلتنگیای خوشمل بانو، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره
خوشمل بانوخوشمل بانو، تا این لحظه: 35 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره

عزیزانم پس کی می یاین بی صبرانه منتظرتونم

هشدار به بعضی از آدما

1393/3/17 23:13
نویسنده : هدیه
591 بازدید
اشتراک گذاری

دوستان گرامی 

لطفا من وکیل و صی نخواستم  خودم بلدم از حق خودم دفاع کنم فقط یکبار دیگه ببینم 

به دوست من فحش دادین یا نفرین کردین خودتون می دونیدا 

من از کسی نخواستم که از طرفم حرف بزنه یا فحش بده 

خودم بلدم نیازی نیست که احساس همدردی کنید اونم از این مدلی ها 

گفته باشمممممممممممممممممممم 

افتاد شاکی

پسندها (6)

نظرات (7)

مامان طاها
18 خرداد 93 1:19
ها؟!!!!
مامان یاسمن و محمد پارسا
18 خرداد 93 17:12
چی شده
فاطمه ع
19 خرداد 93 12:35
سلام عزیزم من یه مامانه منتظرم 1 هفته ای بود به وبت سر میزدم اما وقت نشد پیام دوستی رو بنویسم برات اگه قابل دونستی گلم دوستی بنده رو قبول کن به وب منم سربزن
هدیه
پاسخ
سلام گلممممممممم ممنون که به وبم سرمی زدید چشم این مایه افتخار منه حتما بهتون سرمی زنم
ابجی رونیا کوچولو
20 خرداد 93 15:32
عزیزم منم بهت درخواست دادم تاببینم چجوری میشه رمز رو شکست میشه ساعت 6 بیای گپ بزنیم؟
مامان ناهید
31 خرداد 93 0:11
هدیه جون خودتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ حالت خوبه؟؟؟؟؟
مامانی مهربون
31 خرداد 93 15:08
سلام عزیزم شما چه جوری از نی نی وبلاگ سوال کردی باید چی کار کنی بیا تو وبلاگم و بهم بگو خواهش می کنم
هدیه
پاسخ
سلام عزیزم اومدم وبت منتها جایی برای نظر دادن نداره پس اینجا برات می نویسم این تلگرافیه که خود مدیریت برای تک تک وبلاگ نویسان فرستاده متنش اینه : با سلام نی نی وبلاگی های عزیز، هنگام طرح سوال جدید در بخش "پرسش و پاسخ" به نکات زیر توجه فرمائید : 1) در قسمت "متن سوال" حتما در چند کلمه خلاصه ای از پرسش خود را مطرح نمائید و از درج کلماتی چون کمک، چند لحظه، فوری و ... خودداری فرمائید. 2) در قسمت "طبقه بندی" می بایست بهترین و متناسب ترین موضوع را برای سوال خود انتخاب نمائید در غیر اینصورت پرسش شما تائید نخواهد شد. پس از درج سوال باید کمی صبر فرمائید، پس از تائید مدیریت سایت، پرسش شما نمایش داده می شود. با سپاس و احترام فراوان مدیــریت نـــی نـی وبلاگ اینو رعایت کنی مطمئنا سئوالت تایید می شه گلم