دلتنگیای خوشمل بانودلتنگیای خوشمل بانو، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره
خوشمل بانوخوشمل بانو، تا این لحظه: 35 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

عزیزانم پس کی می یاین بی صبرانه منتظرتونم

روز خوشمل بانو مبارک

1393/6/7 13:22
نویسنده : هدیه
629 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

دختری نباش که به مردی نیاز داره
دختری باش که مردی به اون نیاز داره
و این دو باهم خیلی متفاوتند  . . .
 

پس باید خوشمل بانویی باشم که مردی بهم نیاز داره 

 

این روز قشنگ رو هم به خودم ( خوشمل بانو ) و هم به همه دخمل های 

ناز نی نی وبلاگی تبریک می گم و روزتون مبارک فرشته های آسمانی 

پسندها (10)

نظرات (22)

مهسا خانوم
7 شهریور 93 20:00
روزتون مبارک خالههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ممنون بابت تبریکتوووووووووووووووووووووووووووون
هدیه
پاسخ
ممنون عزیزم قابلی نداشت
ترنم
8 شهریور 93 9:48
روزت مبارک عزیزم ایشاله سال دیگه مشمول این روز نباشی
هدیه
پاسخ
مرسی گلم انشالله
مهسا خانوم
8 شهریور 93 11:35
خاله جان اپ شدم.دوست داشتی یک سری بزن
هدیه
پاسخ
چشممممم حتما
خاله صبا
8 شهریور 93 14:56
مرررررسی خوشمل بانووو ! روزشووووما هم مبارک ! *** خوشحال میشم به وبلاگه خواهرم سر بزنید پست هاشو پسند کنید و براش نظر بزارید : motherlydays.niniweblog.com
هدیه
پاسخ
ممنون عزیزم چشم حتما سرمی زنم بهشون
فاطمه ع
9 شهریور 93 18:31
سلام عزیزم ببخشید با تاخیر روز شما مبارک و اینو بگم که عزیزی گلم منه حقیر دعاگو هستم
هدیه
پاسخ
سلام گلم ممنون از تبریکت مرسی که دعا گویم هستی
فائزه مامانه سوگند
10 شهریور 93 12:40
سلام خانمی ببخشید با تاخیر روزت مبارک عکسهای سوگند و گرفتم بیا ببین راستی بهش رای بده به همکاراتم بگو باشه انشالله یه همسر لایق نصیبت میشه مهم ازدواج کردن نیست چون با ازدواج مصائب جدیدی بروت باز میشه چه شیرین چه تلخ رسم زندگی اینه ولی مهم اینکه با کی ازدواج کنی و لایق باشه به قول معروف میگن تا ازدواج نکردی یه مشکل که نکردی وقتی ازدواج می کنی هزارتا مشکل پیش و روتهشوخی کردم تا مجردی حالش و ببر
هدیه
پاسخ
سلام گلم ممنون از تبریکت ای به چشم حتما می یام و می بینم عکسای نازگلتون رو باشه حتما انشالله ممنون از دعایتون حق باشماست دیگه بزرگ شدم و می خوام قوی باشم و به زندگی یه جور دیگه نگاه کنم ممنون که بهم سرزدین
مهسا خانوم
12 شهریور 93 15:28
سلام اپ خیلی مهم کردم حتما حتما بیاین
هدیه
پاسخ
سلام باشه حتما
♥پرنیان♥مامان متین
13 شهریور 93 16:38
سلام خانومی..ایشالا که روزت بهت خوش گذشته باشه...با تاخیرتبریک میگم.. دوس داشتی ب منم رمز بده
هدیه
پاسخ
سلام ممنون عزیزم با شه حتما
فاطمه ع
13 شهریور 93 18:28
سلام عزیزم منم رمز میخام
هدیه
پاسخ
سلام گلم مگه بهت ندادم باشه می یام وبت و دوباره می دم عزیزم
مامان فاطمه
13 شهریور 93 19:53
سلام گلم روزت مبارك اگه دوست داشتیدبه منم رمزبدید
هدیه
پاسخ
سلام ممنون عزیزم چشم حتما
خاله سانی
13 شهریور 93 23:33
عزیزم میشه رمزو به منم بدی؟من امروز همه وبلاگتو خوندم
هدیه
پاسخ
سلام گلم بیشتر آشنا بشیم چشم حتما
خاله سانی
13 شهریور 93 23:45
چرا داستان کودکیت رو ادامه ندادی؟؟واسم جالب بود
هدیه
پاسخ
به وقتش ادامه می دم عزیزم سر م خلوت شه چشم
arezohayeshirin
14 شهریور 93 8:03
سلام ببخشید میشه آرزوتونو به ما بگید؟ یا با نظر یا با ایمیل آرزوتو بگو تا بین آرزوها ثبتش کنم منتظرتون هستم. یاحق
هدیه
پاسخ
سلام خیلی ممنون از لطفتون
مهربوون
15 شهریور 93 12:11
روزت مبارک عزیززززم
هدیه
پاسخ
ممنون عزیزم که بهم سرزدین
مامانی محمد طاها
15 شهریور 93 22:08
سلام خصوصی
هدیه
پاسخ
سلام به رویه چشم حتما خبرت می کنم
سحر
18 شهریور 93 14:23
vv
هدیه
پاسخ
✿دختربهاری✿
18 شهریور 93 14:50
سلام هدیه جون خوشحال میشم به منم یه سربزنی
هدیه
پاسخ
سلام عزیزم چشم حتما
پيشنهادهاي ويــژه براي يه خريد لــذت بخــش...
18 شهریور 93 15:19
ســـــلاااااااااااااااااااااااااااااااااااامـــــــــــــــــ... دوســــت داريـــ "يکي از اين قالب هاي ميوه ها رو تو آشپزخونتون داشته باشي" ؟؟ مگـه نـه؟؟ از شما دعــوت مي کنم که از ايـــن محصــــول بسيار بي نظير و فوق العاده و ديگر محصولات ديدن کنيد از اين فرصت استفاده کنيد، به راحتي خريد کنيـــد و يک خريد لــذت بخــش را تجربه کنيد ... شما مي توانيد با خيالي آسوده توضيحات تمامي محصولات موجود را مشاهده و آگاهانه خریــد کنيد... ما 24 ساعته در دسترستان هستيم و تا پايان مراحل خريد در کنارتان مي مانيم در خــــانــــه سفـــارش دهــيـــــد ، در خـــــانـــه دريافــــت کنيـــد و در خـــانــه پرداخــــت کنيد... شــــــــــــــــاد و پيــــــــــــــــروز باشـــــــــــــــــيد.....
ابجی سجا
19 شهریور 93 14:56
برایت و ان یکاد میخوانم و آیت الکرسی البته با نگاهم دعایت می کنند چون می گویند نگاه عاشق دعاست …
هدیه
پاسخ
مرسی از لطفت عزیزم
در انتظار مادر شدن
22 شهریور 93 17:46
سلام عزیز وب زیبایی داری اگه دوست داشتی رمز بهم میدی...به وب من هم یه سری بزن....
هدیه
پاسخ
سلام ممنون از لطفتون بیشتر باهم آشنا بشیم چشم حتما بهتون سرمی زنم
ایدا
24 شهریور 93 13:21
آرزوتوازخدابخواه،بعدآیه زیروبخون:بسم الله الرحمن والرحیم لاحول ولاقوه الابالله العلی العظیم،این پیاموبه 9نفربفرست آرزوت برآورده میشه،باور نمیکردم واقعاقبول شداگه پاک کنی ونفرستی خداآرزوتوقبول نمیکنه ساعتتونگاه کن ببین 9دقیقه بعد1اتفاق خوشحالت میکنه!
مهزاد مامان عرفان
25 شهریور 93 10:20
سلام عزيزم خيي وقته نيومدم. عزيزم روزت مبارك. هم لب تاپم خرابه و هم مچ دستم مشكل داره و بايد گچ بگيرم . در ضمن دارم ميرم شيراز. عزيزم نمي دونم چرا اذيتت مي كنن. لطفا بهم رمز بده
هدیه
پاسخ
سلام گلمممممممممممم ممنون انشالله که مچ دستتون خوب می شن گل پسری رو از طرف من ببوسش و به سلامتی مراقب خودتون باشید چشم رمز رو براتون فرستادم