دلتنگیای خوشمل بانودلتنگیای خوشمل بانو، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره
خوشمل بانوخوشمل بانو، تا این لحظه: 35 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

عزیزانم پس کی می یاین بی صبرانه منتظرتونم

خداحافظ از دوستان گرامی

1393/6/26 16:25
نویسنده : هدیه
597 بازدید
اشتراک گذاری

سلامممممممممممم به مامانای گل 

امیدوارم که حالتون خوب باشه و تنتون سالم و سایتون بالای سرنازگلاتون باشه 

من وقتی وارد پرسش و پاسخ شدم  خیلی چیزا یاد گرفتم 

و متوجه شدم که اصلا حرف مشترکی با هیچ کدومتون ندارم و تصمیم گرفتم که از پرسش و پاسخ برای همیشه برم 

درواقع یه جورایی از نی نی وبلاگ هم می رم نه برای همیشه فقط می یام وبمو آپ می کنمو می رم 

دلیلشم اینه که می خوام آینده روشنی رو برای خودم و زندگی آیندم رقم بزنم تا خانوادم بهمممممممم 

افتخار کنن آرام

هر خوبی و بدی ازم دیدید حلالممممممممم کنید 

خدانگهداربای بای

پسندها (4)

نظرات (13)

فائزه مامانه سوگند
26 شهریور 93 21:13
خدا پشت و پناهت انشالله یه همدم یه همراه و یک مرد واقعی همسرت بشه تو قلب پاکی داری مراقب خودت باش
هدیه
پاسخ
ممنون عزیزم از لطف و محبتتون
مامان شازده پاشا
28 شهریور 93 12:05
چیشده یهو؟؟؟؟؟؟؟اونهمه حرص وجوش برای بازکردن وبتون ....واینرفتن یکباره
هدیه
پاسخ
عزیز دلم با زبون بی زبونی بهم فهموندن که هیچ حرف مشترکی باهاشون ندارم اونهمه حرص و جوش مال این بود که بی گناه بودم ومنم حقمو گرفتم مسدود شدن وبم حقم نبود درضمن دارم آینده خودمو از نو می سازمممممم تا در آینده هم همسرم و هم بچم بهم افتخار کنن
✿نسیـــم✿
28 شهریور 93 22:38
مرررسی عزیزم ایشالا
هدیه
پاسخ
خواهش می کنم
مهزاد مامان عرفان
29 شهریور 93 0:13
سلام عزيزم از آشناييت خيلي خوشوقتم. عزيز اميدوارم بهمون افتخار بدي و بهمون سر بزني و اگه نتوني در هرجا و هر مرحله از زندگي باشي موفق باشي. عزيزم انشالله هرچه زودتر به جرعه همسران خوشبخت به پيوندي و بعدش مامان خوشگل و مهربوني بشي. دوستتداريم
هدیه
پاسخ
سلام گلم منم از آشنایی با شما خوشوقتم و ازتون خیلی چیزا یاد گرفتم چشم حتما به عرفان خاله سرمی زنم منم دوستون دارم انشالله ممنون از دعای قشنگت
مامان الهام
29 شهریور 93 1:58
عزیزم انشاالله تو همه ی مراحل زندگیت موفق باشی و خدا پشت و پناهت باشه
هدیه
پاسخ
ممنون مامان الهام عزیز خدا کوچولوتون رو براتون نگهه داره
مامان اعظم
29 شهریور 93 21:05
سلام هدیه خانم عزیز ممنونم که در پرسش و پاسخ با نظرات قشنگ ما رو همراهی کردی. از خدا می خوام زودتر خبر خوشی ازت توی این وب ببینم بدرود
هدیه
پاسخ
سلام مامان اعظم گرامی خواهش می کنم من کاری نکردم فقط اونچیزی که بلد بودم رو گفتم گرچه خام و بی تجربم بازم اگه نتونستم کمکی کنم شرمنده هستم ممنون از دعای خیرت انشالله امیدم به خداست
الــنـــازجوون
30 شهریور 93 1:10
عزیزم درکت میکنم اما سعی کن اپ کنی و از حالت باخبرمون کنی خواهری موفق باشی گلم
هدیه
پاسخ
ممنون که درکم می کنی عزیزم چشم عزیزم حتما
مهسا خانوم
30 شهریور 93 11:26
اییییییییییی خاله جون ی لحظه قلبم گرفت فکر کردم میخوای کلا اپ نکنیییییییییییییییییییییییی. راستی اپیدمااااا
هدیه
پاسخ
خدا نکنه عزیزم نه عزیزم آپ می کنم هر وقت تونستم من هیچ وقت از نی نی گلم دست برنمی دارمممممممممممم
ترنم
31 شهریور 93 7:59
نمیتونم جلوی رفتنتو بگیرم ولی به وبت حتما بیا به ما هم س بزن دلمون برات میتنگه ایشاله وقتی صاحب نی نی شدی بیای و وبتو پر از عکسهای نی نی کنی دوست داریم
هدیه
پاسخ
می یام گلم چشم حتما شما به من خیلی لطف دارین انشالله آخه خاله جونی اول بابایی باید بیاد آخه بزرگتری گفتن کوچکتری گفتن خدا امیر مهذی جوجو خاله رو برات نگه داره
ترنم
1 مهر 93 8:16
بله عزیزم میدونم ایشاله اول بابای خیلی خوب بیاد بعد نی نی بیاد بیایم عکساشو ببینیم
هدیه
پاسخ
گلمممممممممممم شوخی کردم همینکه بهم سرمی زنی خودش برام کلیهخدا کوچولوتون رو حفظ کنه خیلی نازه
✿ آترینا ✿
1 مهر 93 18:33
سلام عزیزم درخواست دوستی منو تایید کن . مرسی
هدیه
پاسخ
سلام گلم باشه تایید کردم منتها من اصلا چت نمی کنم چون زمان کافی برای این کار ندارم ممنون که درک می کنید
✿ آترینا ✿
2 مهر 93 13:27
باشه هرجور راحت هستین....×
هدیه
پاسخ
ممنون عزیزم از درکتون
مامانی علی(زینب)
16 خرداد 94 14:12
سلام هدیه جان میتونم بپرسم داستان چی بود؟
هدیه
پاسخ
سلام زینب جان براتون خصوصی در وبتون گفتم عزیزم