دلتنگیای خوشمل بانودلتنگیای خوشمل بانو، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 25 روز سن داره
خوشمل بانوخوشمل بانو، تا این لحظه: 35 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

عزیزانم پس کی می یاین بی صبرانه منتظرتونم

نگران نباش

1393/7/30 16:08
نویسنده : هدیه
586 بازدید
اشتراک گذاری

نگـــــــران نباش، 
حــــال مـــن خـــــوب اســت 
بــزرگ شـــده ام ... 
دیگر آنقــدر کــوچک نیستـم که در دلـتنگی هـــایم 
گم شــوم ! 
آمـوختــه ام، 
که این فـــاصــله ی کوتـــاه، 
بین لبخند و اشک 
نامش زندگیست !..

پسندها (4)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

سما مامان مرسانا
30 مهر 93 17:03
سلام عزيزم دلم ممنون ميشم به منم سربزني با افتخار لينك شديدوست دارم گلم
هدیه
پاسخ
سلام ممنون که بهم سرزدید و این مایه افتخار منه که لینکم کردین چشم در اولین فرصت بهتون سرمی زنم
سما مامان مرسانا
30 مهر 93 17:07
دوستت دارم گلم
هدیه
پاسخ
منم دوست دارم عزیزم
نوشین
1 آبان 93 7:45
__█████____████ ___████__████_███ __███____████__███ __███_███___██__██ __███__███████___███ ___███_████████_████ ███_██_███████__████ _███_____████__████ __██████_____█████ ___███████__█████ ______████ _██ ______________██ _______________█ _████_________█ __█████_______█ ___████________█ ____█████______█ _________█______█ _____███_█_█__█ ____█████__█_█ ___██████___█_____█████ ____████____█___███_█████ _____██____█__██____██████ ______█___█_██_______████ _________███__________██ _________██____________█ _________█ ________█ ________█
هدیه
پاسخ
مهسا خانوم
1 آبان 93 17:50
سلام خاله خوشحالم که اپیدی بووووووووس بوووووووووووووووس دلم برت تنگولیده بود
هدیه
پاسخ
سلام عزیز دلمممممممممممم