دلتنگیای خوشمل بانودلتنگیای خوشمل بانو، تا این لحظه: 11 سال و 29 روز سن داره
خوشمل بانوخوشمل بانو، تا این لحظه: 35 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

عزیزانم پس کی می یاین بی صبرانه منتظرتونم

من برگشتممممممممممممممممممممممم

1393/12/11 13:19
نویسنده : هدیه
596 بازدید
اشتراک گذاری

سلامممممممممممممممممممم عزیز دلممممممممممممممممممممممممم الهیییییییییییییییی مامانی قربونت بره

دلممممممممممممممم برات یه ذره شده خیلی وقته باهات دردودل نکردم . می دونم از دست مامانی خیلی شاکی

بوس قربونت برم خیلی وقته نت ندارم و الانم سرکارم و درست نزدیکه تولدت اومدم و تصمیم گرفتم وب عزیزتو آپ کنم

این مدت که مامانی نبود خیلی بلاها سرش اومد گریه اما بگذریم بذار اول خیرای خوب رو بهت بگم

بابابزرگت تصمیم گرفت بیاد تهران و الانم چند ماهیه کنار مامانیه و قرار شده که پیش مامانی برای همیشه بمونه و منم

خیلی خوشحالمممممممممممممممممممممممم دیگه یه جورایی از تنهایی در می یام و بابابزرگت هم میشه همدم و

شریک زندگیم از بابایی نامردتم خبری نشد گریه عوضش خدا یه جور دیگه مامانی رو از تنهایی در آورد چشمک

یه خبر دیگه که اونم خوبه مامانی حقوقش زیاد شده از 260 رسیده به 500 هزار تومن ملوسکم فردا تولد دوسالگی وبته

چه زود گذشت که مامانی اتفاقی نی نی وبلاگ رو از سایت ها پیدا کرد و شد همه دنیاش .

عزیزدل مامانی تولدتتتتتتتتتتتت مبارککککککککککککککککککککککک

 

پسندها (11)

نظرات (11)

مجله توت فرنگی
11 اسفند 93 16:46
به به سلام به دوست خودم؟ خوبی کجایی تو ... من که یه مدت بی نهایت ... بودم و وبلاگم رو حذف کردم و کلی غصه و .... با همون اسم قبلی هرچی دوباره میساختم مدیریت حذفش می کرد به من سر بزن یادش به خیر چقدر با هم حرف میزدیم . دلم واست خیلی تنگ شده . پیشم بیا روی ماهتو میبوسم به امید دیدار ... خوبه که پدرت پیشته . و تنها نیستی عزیزم
هدیه
پاسخ
سلاممممممممممممممم عزیز دلمممممممممممممممم دلمممممممممم برات یه ذره شده خوشحالم که تونستی وبتو دوباره بسازی آره خوب یادمه حال کوچولوت چطوره خوبه انشالله ممنون که بهم سرزدین
مهسا خانوم
12 اسفند 93 23:52
مبارررررررررررکهههههههههههههههههه هوراااااااااااااااا
هدیه
پاسخ
مرسیییییییییی مهسا جونم
الــنـــازجوون
14 اسفند 93 0:28
هدیه جون تولد وبلاگت مبارک خانمی....امیدوارم ازاین به بعد همینطور خبرای خوب بهمون بدی گلم برات بهترین هارو ارزو میکنم شادباشی همیشه
هدیه
پاسخ
ممنون عزیزم انشالله منم منتظر لطف و کرمش هستم که مثل همیشه شامل حالم بوده و هست
مجله توت فرنگی
19 اسفند 93 22:22
سلام عزیز دلم . اومده بودی نی نی گپ من پای سیستم نبودم . اومدم دیدم آفی شرمنده تشد با هم حرف بزنیم . ایشالله سر فرصت حسابی با هم حرف می زنیم
هدیه
پاسخ
سلام گلم اشکالی نداره پیش می یاد عزیزم
مینا
22 اسفند 93 20:57
ايشالا هميشه شاد باشي عزيزم. ازت منتظر خبراي خوبم همش
هدیه
پاسخ
سلامممممممم مینای عزیزممممممممم ممنون شما لطف دارید
مجله توت فرنگی
23 اسفند 93 11:46
سلام به روی ماهت عزیزم . خوشحال شدم اومدی پیشم . خوبم خدا رو شکر . تو خوبی عزیزم ؟.منم تبریک می گم آرزو می کنم بهترین ها برات رقم بخوره تو سال جدید .
هدیه
پاسخ
سلامممممممممممممممم عزیزدلممممممممممممم خداروشکر که حال شما و علیرضای عزیز خوبه منم برای شما سالی پراز خیروبرکت از خدای مهربون خواستارم
ترنم
23 اسفند 93 12:26
سلام عزیزم تبریک میگم بابات میاد پیشت آدم پیش خونواده دیگه حس غریبی نمیکنه خدا رو شکر حقوقت زیاد شده ایشاله بشه ماهی 2500000 البته به زودی زود
هدیه
پاسخ
سلامممم ترنم عزیزم ممنون از بابت تبریکت بله همینطوره که شما می گید
مهسا خانوم
23 اسفند 93 12:43
سلام خاله هدیه جونم سالی پرخاطره و با لحظات به یاد ماندنی براتون ارزو میکنم مرسی از حضورتون
هدیه
پاسخ
سلامممممم مهسای عزیزمممممممم منم برای شما سالی خوب و پر از خیروبرکت برات آرزومندم
·٠•●♥ مامان آنا ♥●•٠·˙
23 اسفند 93 13:22
سلام عزیزم مرسی که اومدین به وبلاگم . انشالله سال نو برای شما هم سال پر خیر و برکتی باشه
هدیه
پاسخ
سلام آنا جان خواهش می کنم کاری نکردم که انشالله برای شما هم سالی پر از خیر و برکت باشه و کوچولوی نازتون هم صحیح و سلام به دنیا بیاد
مامان راحله
23 اسفند 93 17:11
_________¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_____¤¤¤¤ ¤¤¤¤نـــــرم نرمــــــــکــــ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ میرســـــد ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤اینــــــــــک¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ بهــــــــــار ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ بهـــــاران مبـــــــــارکــــ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____________________¤¤¤¤¤¤ ______________________¤¤¤¤ _______________________¤¤
هدیه
پاسخ
سلام مامان راحله عزیز بهار شما هم پیشاپیش مبارک
مامانی علی(زینب)
17 خرداد 94 13:52
ای جانم این بابای فسقلت چقدر ناز داره که نمیاد خدا رو شکر بابات اومد پیشت و حقوقت رفت بالا هدیه جان دام میگردم دنبال پستی که گفتی
هدیه
پاسخ
جدیدا اینجوری شدن به جای اینکه ما ناز کنیم اونا ناز می کنن منکه سپردم به خدا و هر چی اون صلاح بدونه ممنونم از لطف و محبتت دوستم بله واقعا از ته دل خدارو شکر می کنم که بابام پیشمه خوبه دیگه اون پست بانی خیر شد که یه سری هم به کل وبم بزنی عزیزم