دلتنگیای خوشمل بانودلتنگیای خوشمل بانو، تا این لحظه: 11 سال و 28 روز سن داره
خوشمل بانوخوشمل بانو، تا این لحظه: 35 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره

عزیزانم پس کی می یاین بی صبرانه منتظرتونم

نامه به همسری عزیزم

1392/2/31 19:57
نویسنده : هدیه
1,032 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

سلام به همسری عزیزم که از اعماق وجودم دوست دارم

و گرمای وجودت را دورا دور حس می کنم دلم برات تنگ شده دلم برای اومدنت ، برای لبخندات و دلم

برای خیلی چیزا تنگ شده خوب می دونم با اومدنت بهم نشاط و گرمای وجودت رو بهم تقدیم می کنی

نبودنت رو خیلی دارم حس می کنم دلم خیلی چیزا می خواد اما اینو خوب می دونم که با اومدن تو

تمام دلتنگیام از بین می ره

عزیز دلم منم این روز قشنگ بهت تبریک می گم

دلم می خواست که تو الان کنارم بودی و این تبریک رو از اعماق وجودم نثارت می کردم

گل من دیگه یواش یواش جای خالیتو تو زندگیم دارم حس می کنم کی می یای

منو ازاین گرفتگی و آوارگی نجات بدی

به دلم برات شده که تو بهترین بابای دنیا برای خوشگلمون می شی

پس از زبون تمشک مامان و بابایی می گم

باباجوووووووووووووووووووووووون تو رو خدا بیا

نگدار مامان اینقدر غصه بخوره

پسندها (1)

نظرات (3)

مامان آرسام
16 تیر 92 10:32
سلام مامان تنها
خوبی؟ ممنون که به وب من سر زدی. نی نی خوشگلت کی به دنیا میاد؟خیلی زمان خوبی دوران حاملگی و انتظار برای به آغوش کشیدن کوچولو. توی متنات دیدم که حرف از تنهایی زدی. مگه بابای کوچولوت کجاست؟


سلام عزیزم من هنوز ازدواج نکردم گلم
ممنون که بهم سرزدی
شیوا
17 اردیبهشت 94 19:25
سلام بانو مطمئن باش برای صاحب ای نوشته ها مردی شایسته پیدا میشه که خوشبختت میکنه و با هم روزای خوشی رو خواهید داشت.
هدیه
پاسخ
سلام شیوا جان ممنون از دلداریت خودمم گاهی وقتا می گم واقعا مرد زندگیم کسی میشه که لیاقت این همه احساس پاک رو داشته باشه یا نه
فرهاد جدایی اصل
28 اردیبهشت 94 14:51
سلام ما تولیدی پوشاک بچه گانه اپل هستیم خوشحال میشیم به ما سر بزنید www.apple-kids-wear.com telegram: @applekidswear viber: 09122709376 09123269196
هدیه
پاسخ
سلام ممنونم از اطلاع رسانیتون