دلتنگیای خوشمل بانودلتنگیای خوشمل بانو، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره
خوشمل بانوخوشمل بانو، تا این لحظه: 35 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره

عزیزانم پس کی می یاین بی صبرانه منتظرتونم

دردودل

1394/1/11 19:07
نویسنده : هدیه
671 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ای خدای مهربون

خودت خوب می دونی که خیلی دوست دارم

وتنها کسی  هستی که منو به خاطر خودم دوست داری

ای مهربانترین مهربانان دلم بد جوری هوات کرده

دوست دارم باهات حرف بزنم

ای خدای مهربون می دونم خیلی خیلی مهربونی 

حتی از آغوش گرم مادر هم مهربونتری

خیلی خیلی دلم برات تنگ شده

خیلی دلم گرفته

نمی دونم شاید ازت یک کمی دور شدم به خاطر همونه

ای خدای مهربون کمکم کن تا بیشتر بهت نزدیک بشم

تا غم دوری از مادرم برام کم رنگ تر بشه


دوست عزیز دیدن از پست دلم خیلی گرفته خالی از لطف نیست چشمکمحبت

پسندها (8)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

مهسا خانوم
12 فروردین 94 20:37
ﺳﻼﻡ ﻫﺮﭼﯿﺰﯼ ﺭﻭ ﮐﻪ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺍﺯ ﻫﻤﻪ ﻣﯿﺨﻮﺍﯼ 3 ﺑﺎﺭﺗﮑﺮﺍﺭﮐﻦ ،ﺑﻌﺪ ﻧﻮﺷﺘﻪ ﺯﯾﺮ ﻭ ﺑﺨﻮﻥ : ﺑﺴﻢ ﺍﻟﻠﻪ ﺍﻟﺮﺣﻤﻦﺍﻟﺮﺣﯿﻢ ﻻﺣﻮﻝ ﻭﻻﻗﻮﺓ ﺍﻻ ﺑﺎﻟﻠﻪ ﺍﻟﻌﻠﯽ ﺍﻟﻌﻈﯿﻢ ﺁﻣﯿﻦﺍﯾﻦ ﭘﯿﺎﻡ ﺭﻭ ﺑﻪ 9 ﻧﻔﺮ ﺑﻔﺮﺳﺖ ، ﺁﺭﺯﻭﺕ ﺑﺮﺁﻭﺭﺩﻩﻣﯿﺸﻪ ، ﺑﺎﻭﺭ ﻧﻤﯿﮑﺮﺩﻡ ﻭﻟﯽ ﻭﻟﯽ ﻭﺍﻗﻌﺎ ﺑﺮﺁﻭﺭﺩﻩﻣﯿﺸﻪ ! ﭘﺎﮎ ﮐﻨﯽ ﯾﺎ ﻧﻔﺮﺳﺘﯽ ﻣﻤﮑﻨﻪ ﺁﺭﺯﻭﺕ ﺑﺮﺁﻭﺭﺩﻩﻧﺸﻪ ﺍﻻﻥ ﺳﺎﻋﺖ ﻭ ﻧﮕﺎﻩ ﮐﻦ ، ﺩﻗﯿﻘﺎ 9 ﺩﻗﯿﻘﻪ ﺑﻌﺪ ﯾﻪﺍﺗﻔﺎﻗﯽ ﻣﯿﺎﻓﺘﻪ ﮐﻪ ﺧﻮﺷﺤﺎﻟﺖ ﻣﯿﮑﻨﻪ............
مامان راحله
13 فروردین 94 15:48
سلام عزیزم . ممنون به وبلاگ دخترم اومدی .. سال نو مبارک و ان شالله که سال خییییییییییییییییلی خوبی رو در پیش رو داشته باشی
هدیه
پاسخ
سلام مامان راحله عزیز خواهش می کنم کاری نکردم ممنون سال نو شما هم مبارک امیدوارم سال خوبی براتون باشه
بابا و مامان
13 فروردین 94 18:46
سلام عزیزم ممنونم که پیشمون اومدی سالی پر از شادی و سلامتی براتون ارزو دارم
هدیه
پاسخ
سلام خواهش می کنم کاری نکردم منم برای شما سالی پر از خیروبرکت رو براتون آرزو دارم
ترنم
15 فروردین 94 8:06
ایشاله سالی پر از شادی و خوشبختی داشته باشی
هدیه
پاسخ
ممنون عزیزم انشالله سال خوب و توام با شادی و خیروبرکت براتون باشه ممنون از لطفت که بهم سرزدین
مهسا خانوم
15 فروردین 94 16:53
خاله خوبی؟
هدیه
پاسخ
سلام مهسا جان خوبم عزیزم ممنونم از لطفت
مجله توت فرنگی(مامان علیرضا)
16 فروردین 94 10:38
سلام عزیز دلم . سال نو مبارک . سالی پر از زیبایی - مهر - عشق و سلامتی برات آروز می کنم . دل نوشته خیلی قشنگی بود . واقعا وقتی از خدا دور میشیم . دلمون بیشتر می گیره . خدا مادرت رو هم رحمت کنه . خیلی سخته .اما اینو بدون که وجود مادرت همیشه کنارت هست و به دعای اون هست که موفقیت ها در زندگیت رقم می خوره عزیزم . اما خدا رو شکر کن که سایه پدر بالا سرته و بزرگترین نعمت الهی رو کنارت داری . ان شالله خدا پدر و خواهرت و برات حفظ کنه . امیدوارم اتفاقات زیبایی برات تو سال جدید رقم بخوره . هدیه جونم باید در همه حال شکر گذار خداوند متعال باشیم . مرسی که اومدی پیشم عزیز دلم
هدیه
پاسخ
سلام گلم ممنون سال نو شما هم مبارک و سالی پراز خیروبرکت و توام با خوشی و شادی براتون باشه ممنون از محبتت این دلنوشته ها رو وقتی تازه مادرمو از دست داده بودم نوشتم اون دوران خیلی برام سخت بود و با نوشتن خودمو آروم می کردم بله باید درهمه حال هم یاد خدا باشیم و شکرگذارش تا بتونیم به نحو احسن وبا سربلندی پا به دنیای ابدی بذاریم خواهش می کنم عزیزم منکه کاری نکردم ومنم ممنونم که به کلبه درویشی منم سرزدید انشالله ایام همیشه به کامتون باشه
بابا و مامان
17 فروردین 94 18:05
خدا مادر بزرگوارتن را رحمت کنه و قرین رحمت الاهی باشند
هدیه
پاسخ
خدا رفتگان شما رو هم بیامرزه و روحشون رو قرین رحمت الهی باشه مرسی که بهم سرزدین
♥مهشید مامان مهتا
18 فروردین 94 12:04
سلام هدیه جون سال نو مبارک انشا ا... تو همین امسال بابایی نازگلت را چیدا کنی تا هرچه زودتر نازگلی به دنیا بیاد ببینیمش
هدیه
پاسخ
سلام مهشید جان عزیز سال نو شما هم مبارک انشالله این سال پایان چشم انتظاری باشه ممنون که کلبه درویشی من سرزدین دوستم
صدف
18 اردیبهشت 94 20:06
سلام هدیه جان از اونجایی که یکی از ویژگیهای اصلیم اینه که قبل از ارتباط و آشنایی با هرکسی دوست دارم کامل بشناسمش از صبح کل وبلاگتو خوندم داستان زندگیت خیلی جالب بود برام ... مهمتر از همه اینکه فهمیدم دختر آبانی هم هستی فقط بعضی مطالب که رمزدار بودو موفق به خوندنش نشدم . ولی از سایر پستهات معلوم بود دختر خانم خیلی خوبی هستی همونطور که قابل حدس بود برام برات از صمیم قلب بهترینهارو ارزومندم
هدیه
پاسخ
سلام صدف نازنیم چه ویزگی خوبی که دارین منم تا حدودی اینجوریم اما ارتباط و آشنایی با شما رو به راحتی قبول کردم بخاطر اینکه شما با الهام خانم دیدار داشتید متاسفانه من وقت کافی نداشتم کل وبتون رو بخونم همه همینو می گن اما برای من پر از سختی و فراز و نشیب بوده و ازش درس گرفتم چه کشف بزرگین کردین مجبور شدم به خاطر یکسری مسائل رمز دارشون کنم که تک تک رمز مطالب برداشته میشه به امید خدا اینکه نظر لطف شماست عزیزم خوبی از خودتونه منم برای شما بهترین و عاقبت به خیری از خداوند مهربان خواستارم
صدف
23 اردیبهشت 94 21:07
سلام هدیه جان باورکن از هفته پیش انقد ذوق دیدنت رو برای فردا داشتم ولی متاسفانه ظهر از یه سازمان زنگ زدن برای مصاحبه فردا دعوتم کردن . شرمنده نمیتونم بیام ببینمت . ایشالا حتما یه روز برنامه ریزی کنیم ببینیم همدیگه رو ....
هدیه
پاسخ
سلام صدف عزیزم ممنونم که بهم اطلاع دادی دوستم منم همینطور خیلی دوست دارم از نزدیک ببینمت ان شالله کار مناسبی بتونی پیدا کنی و برات خوش یوم باشه ان شالله در پناه حق