دلتنگیای خوشمل بانودلتنگیای خوشمل بانو، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره
خوشمل بانوخوشمل بانو، تا این لحظه: 35 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره

عزیزانم پس کی می یاین بی صبرانه منتظرتونم

چهارمین نامه به همسری عزیزم

1394/2/12 1:03
نویسنده : هدیه
2,317 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام به عشقم سلام به نفسم ، سلامی به گرمی آفتاب و به روشنایی خورشید محبت از اعماق وجودم سلام می کنم به کسی که قریب به 5 سال است که چشم انتظاریش را می کشم آری چشم انتظاری همراه و شریک لحظه های خوش زندگیم . می نویسم از دلتنگیام ، بغلمی نویسم برات از انتظارم که می دانم آمدنت خیلی دور نیست محبت دلم می خواهد که دستان پر مهرت را در دستانم بگذارم و لحظه های آرامش را با تو تجربه کنم. دلم می خواهد آغوش گرمت را استشمام کنم بغل دلم خیلی چیزها می خواهد و همچنان در حسرتشان می سوزم . قربانت شوم بی صبرانه منتظر مهر و محبتت هستم و می دانم تنها کسی هستی که مرا از تنهایی در می آوری . همسری عزیزم  دلم نگاه های عاشقانه ات را می خواهد . دلم گوش شنوای حرفهایم را می خواهد . دلم کودکی را می خواهد که ثمره عشق من نسبت به تو است . دلم شانه های مردانه ات را می خواهد که وقتی خسته از زمونه شدم  سرم را بگذارم رویه شانه هایت و طعم خوشبختی را بچشم . محبت دلم خیلی چیزها می خواهد محبت دلم نوازش های عاشقانه ات را می خواهد بغل دلم لبخند پر مهرت را می خواهد محبت دلم دوست داشتن می خواهد

خلاصــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه دلــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم عشق می خواهد محبت

 


پ ن : دوستان گرامی خواندن پست اولین نامه به همسری عزیزم خالی از لطف نیست چشمک

        دوستان گرامی خواندن پست دومین نامه به همسری عزیزم خالی از لطف نیست چشمک

        دوستان گرامی خواندن پست سومین نامه به همسری عزیزم خالی از لطف نیست چشمک

       

پسندها (7)

نظرات (9)

مامانی علی(زینب)
12 اردیبهشت 94 1:31
انشااله به زودی گلم
هدیه
پاسخ
ممنونم از محبتت دوستم
مامانی علی(زینب)
12 اردیبهشت 94 10:38
سلام هدیه جان فدات عزیزم حالا درست شد؟ میشه با گوشیت رفت؟
هدیه
پاسخ
سلام عزیز دلم خدانکنه گلم بله شکر خدا درست شد و مشکلم حل شد زبان گوشیم رو به انگلیسی برمی گردونم تا اعداد رو به انگلیسی بنویسه و بعد راحت می تونم داخل مدیریت وبم بشم ممنون از اینکه به فکرم هستی
مامان ملیسا و نی نی
12 اردیبهشت 94 16:13
ایشا الله به زودی صاحب فرزند میشی گلم پیش منم بیا
هدیه
پاسخ
ان شالله عزیزم ممنونم از اینکه به کلبه درویشی منم سرزدید چشم حتما
بابا و مامان
13 اردیبهشت 94 10:59
عزیزم ارزو می کنم به زودی به ارزوی دلت برسی
هدیه
پاسخ
ممنون عزیزم
صدف
15 اردیبهشت 94 9:28
سلام هدیه جانم خوشحالم کردی که به وبم سر زدی ... درخصوص پستت هم برام جالب بود تاکنون از این دست نامه جایی نخونده بودم ... فقط مگر تو دختر چندسال داری که 5 ساااااال چشم انتظاری ؟؟ سنی نداری که بابا ... الآنم زوده چه برسه به 5 سال پیش انشاالله که هرچه زودتر به آرزوهات میرسی ... و مرد رویاهات هرچه زودترررررر با اسب سفید ( جای اسب سفید ماشین سفید مورد علاقه ات رو بذار ) میاد پیش هدیه عزیز دختر به این گلی معلومه که خدا خووووووب هواتو داره و آینده روشنی در انتظارته خانمی...
هدیه
پاسخ
سلام صدف عزیزم خواهش می کنم عزیزم منکه کاری نکردم و خوشحالم حضورم در وبتون باعث خوشحالیتون میشه خب اینم حرفایی که نمیشه برای کسی زد چون در ذهنشان خطور می کند که اینجانب خل شده ام و جایم امیرآباد است این حس معمولا به سن نمی خورد خواهر جان پیر شدیم ممنون از دعای خیرت ان شالله برای شما هم همینطور باشه شکر خدا لطف خدا همیشه شامل حالم بوده و هست ممنونم از لطف و محبتت
ĸoѕαr
15 اردیبهشت 94 14:54
سلام خاله مهربون خوبی خاله عزیز؟ نینی نازتون چیکار میکنن؟ خدا برات نگهش داره ووووییییی چه خوشگله قربونششششش از طرف من ببوسش گلم زود زود بهمون سر بزنین عزیزم با نظرات شما من کلییییی انرژی میگیرم منتظرتونیماااا
هدیه
پاسخ
سلام عزیزم عزیزم من باباشم ندارم چه برسه به خودش چشم در اولین فرصت بهتون سر می زنم
خــــــــودمو خـــــــــودشـــــــ
17 اردیبهشت 94 12:10
انشالله............زود مامان میشی گلم..............
هدیه
پاسخ
ممنون عزیزم از دعای خیرت
ĸoѕαr
18 اردیبهشت 94 10:56
سلام خاله هدیه.من شمارو لینک کردم.
هدیه
پاسخ
سلام کوثر جان ممنونم از لطفت منم شمارو با افتخار لینکتون می کنم ممنونم از حضورتون در کلبه درویشی من
♥مامان♥
12 خرداد 94 15:56
به امید روزی که به تموم خواستهات برسی
هدیه
پاسخ
ان شالله ممنونم از آرزوی خوبتون