دلتنگیای خوشمل بانودلتنگیای خوشمل بانو، تا این لحظه: 11 سال و 28 روز سن داره
خوشمل بانوخوشمل بانو، تا این لحظه: 35 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره

عزیزانم پس کی می یاین بی صبرانه منتظرتونم

پارک دانشجو

1394/2/17 1:18
نویسنده : هدیه
1,123 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به فنچی مامان امیدوارم که حالت خوب باشه و اون بالا بالا ها بهت خوش بگذره محبت خیلی وقته باهات

حرف نزدم و دردودل نکردم خجالت شرمنده حالا با خودت فکر می کنی که چه مامانی بی خیالم  و فراموشت کردم

نه عزیزمممممممممممممممممممممم مگه میشه فراموشت کنم تو بخشی از وجودمی و با یادت نفس

می کشم بغل حالا می خوام برات قصه بگم محبت

یکی بود یکی نبود غیر از خدای مهربون هیچ کس نبود

یه دختری بود که خودشو خوشمل بانو صدا می کرد . خوشمل بانو تک وتنها تو شهر به این بزرگی با خواهرش

زندگی می کرد و همش یه جورایی وابسته به خواهرش بود ( البته به گفته خواهرش آویزون خندونک ) تا اینکه 6 سالی

گذشت و خوشمل بانو بزرگ شد  و چم و خم تهرون رو یاد گرفت و تصمیم گرفت که دیگه آویزون خواهرش نباشه در

حینی که درس می خوند رفت سرکار و تا یه حدی از نظر مالی مستقل شد. اما تا حالا خوشمل بانو قصه ما

تنهایی برای خودش تفریح نرفته بود . ( اوه چقدر بچه مثبت تعجب )  تا که یه روز تصمیم گرفت که دخترک قصه ما

بره پارک دانشجو . خوشمل بانو بعد یه پیاده روی زیاد رسید پارک دانشجو و بعد کلی گشتن یه نیمکت سایه

پیدا کرد و نشست و به فکر فرو رفت و به آینده فکر می کرد به خواستگارش که یه جورایی سرکارش گذاشته بود

 ( جدیدا آقایون ناز می کنن تا خانما خندونک ) بعد کلی فکر کردن و به اطراف نگاه کردن خوشمل بانو بلند شد و رفت

قسمت بازی بچه ها ( آخه خوشمل بانو ژن عشق به بچه هاش گل کرده بود خندونک ) چون دم ظهر بود خیلی هم

بچه نبود که بخوان بازی کنن اما خوشمل بانو از نگاه کردن به بچه ها عشق می کرد برای خودش . یه چند

ساعتی خوشمل بانو برای خودش در پارک چرخید و کلی ام لذت برد و بعد سوار مترو شد و رفت دانشگاه

قصه ما به سررسید کلاغه به خونش نرسید .


 پ ن : خواننده گرامی اگر فکر می کنی که اینجانب از محوطه پارک عکسی نگرفتم سخت در اشتباهی چشمک

         دوست عزیز این پست به ادامه مطلب ختم می شود که خواندن آن خالی از لطف نیست چشمک

پ ن : دوستان عزیز و گرامی دیدن از پست رفتن به پارک ملت خالی از لطف نیست چشمک

  

 

محوطه بازی کودکان

 

محوطه پارک دانشجو

 

 

 


 

پسندها (7)

نظرات (14)

مامانی علی(زینب)
17 اردیبهشت 94 2:36
وای چه داستان جالبی هدیه جون من خیلی به داستان زندگیت علاقمند شدم البته با اجازه عکسا هم عالی بود مخصوصا اون عکس اول سرسره تونلی که پیچ پیچه
هدیه
پاسخ
سلام زینب جان ممنونم از لطف و محبتت بهم نازنینم من خودمم در پستای قبلیم از اول زندگیم نوشتم منتها متاسفانه گرفتاریها و مشغله کاری و درسی بهم مجال نداد که ادامش بدم اما در اولین فرصت داستان زندگیمو می نویسم و به لطف الهی چاپش می کنم خوشحالم که از عکسام هم خوشتون اومده علی کوچولو رو از طرف من ببوسش
♥ღ مه آ سا♥ღ
17 اردیبهشت 94 11:01
___*##########* __*############## __################ I LOVE YOU _##################_________*####* __##################_____*########## __##################___*############# ___#################*_############### ____################################# ______############################### _______############################# ________########################### __________### ##################### ___________###################### ____________#### ######## ####### _____________################# ______________############### _______________############# ________________########## _________________######## __________________###### __________________ #### __________________ ### ___________________ # ســ ــ ـــ ــلام دوســ ـــ ــــت خــ ـــ ــ ــوبــ ـــ ــم ایشالله همیشه مــ ـــ ـــ ــوفــ ـــ ـــ ــق بــ ـــ ـــ ـــاشــ ـــ ـی آپــ ـــ ــــ ـــــ ـــم عــ ـــ ــزیــ ـــ ــزم لطفا بـــ ـــهم سر بزن و نظـــــ ـــ ـــر بــ ـــ ــده
هدیه
پاسخ
سلام مهاسا جان ممنون شما هم همینطور عزیزم به علت مشغله کاری و درسی برام فعلا نمی تونم بهتون سر بزنم ممنونم از درکتون
خــــــــودمو خـــــــــودشـــــــ
17 اردیبهشت 94 12:10
خیلییییییییییییییییییی وببببببببببببببت عااااااااااااااالیه
هدیه
پاسخ
ممنونم از لطفتون عزیزم
صدف
17 اردیبهشت 94 12:37
سلام هدیه جان منم پارک دانشجو رو خیلی دوست دارم آرامش خوبی داره . کلاس خطمم نزدیک این پارک هست قبلا برای رسیدن به کلاس مخصوصا از وسط پارک میرفتم. پنجشنبه ها صبح اون طرفا بودی بگو بیایم ببینیمت ایشالا همیشه به خوشی
هدیه
پاسخ
سلام صدف عزیزم از وقتی که با وب الهام خانم آشنا شدم و با خودش هم آشنا شدم از رویه زندگیش خیلی خوشم اومد و منو به فکر فرو برد که چرا زندگی رو برای خودم تنگ کردم و خودمو محدود کردم و تو غم عزیز از دست داده موندم و حسرت چیزی رو می کشم که شاید برای من نباشه بنابراین تصمیم گرفتم که به خودم هم فکر کنم و برای خودم هم وقت بذارم بله جای خوبی و از دیدن طبیعتش واقعا لذت بردم منم خیلی تمایل دارم شما رو ببینم من روز پنجشنبه 24 اردیبهشت تایم آزاد دارم و تصمیم دارم بیام پارک در اون زمان هر تایمی مایل بودین بهم اطلاع بدین تا منم بیام و ببینمتون ممنونم از محبتت دوستم
مینا
17 اردیبهشت 94 15:42
اخييييييي عزيزززززمممممممم اميدوارم يه گردش خوب و قشنگو تجربه كرده باشي
هدیه
پاسخ
ممنون عزیزم بله واقعا خوب بود برام
مامان الى
17 اردیبهشت 94 21:31
سلام عزیزم مطلب گذاشتم نظر یادت نره
هدیه
پاسخ
سلام مامان الی جون چشم حتما بهتون سر می زنم
مه آ سا
18 اردیبهشت 94 1:30
لطفا سر بزن
هدیه
پاسخ
سلام مهاسا جان عزیزم چه اصراری داری که بهتون سربزنم من تمایلی ندارم به وبتون سربزنم همین ممنونم از درکتون
مامان راحله
18 اردیبهشت 94 12:24
سلام دوستم مرسی ازینکه به ما سرمیزنی
هدیه
پاسخ
سلام راحله جان خواهش می کنم عزیزم کاری نکردم وظیفه ست دوستم منم از شما ممنونم که به کلبه درویشی منم سرمی زنید
مامان راحله
21 اردیبهشت 94 19:49
_______¶¶¶_0¶___¶0 ________¶¶¶¶¶00¶¶¶¶ _________¶¶¶¶¶¶¶¶¶0 ________¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _______¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _______¶¶¶00¶¶¶¶ _______0¶¶¶___¶¶¶ _______0¶¶¶0__________________________00 ________¶¶¶¶0_________________________¶¶¶ ________0¶¶¶¶_________________________¶¶¶ _________¶¶¶¶¶¶______________________0¶¶¶ __________¶¶¶¶¶¶0________________¶¶¶¶¶¶¶ __________¶¶¶¶¶¶¶¶0___________0¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ___________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶______0¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶0 ____________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _____________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ______________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _______________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__0¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶0 ________________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ______________0¶¶¶¶¶¶¶¶¶0______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _________0¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__________0¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ______¶¶¶¶¶¶¶0__0¶¶¶0___________¶¶¶¶¶¶¶¶ ____¶¶¶¶¶________¶¶¶¶____________¶¶¶¶¶¶¶ ___¶¶0___________0¶¶¶____________¶¶¶00¶¶0 ___¶¶_____________¶¶¶_____________¶¶¶_0¶¶ ___¶¶0____________0¶¶______________¶¶0_¶¶ ___0¶0_____________¶¶0______________¶¶__¶¶ ____¶¶_____________¶¶¶______________0¶¶__¶¶ ____¶¶¶____________0¶¶_______________¶¶¶_¶¶¶ _____¶¶_____________¶¶_______________0¶¶__¶¶ ____________________0¶________________¶¶__¶¶ _____________________¶0______________0¶___¶0 _____________________¶0______________0¶___¶0 _____________________¶¶_____________0¶____¶ _____________________¶¶0____________¶¶___¶¶ _____________________0¶____________0¶0__¶¶
هدیه
پاسخ
مهربوون(محیا)
22 اردیبهشت 94 0:42
سلام خانومی .... منم مثل شما عاشق بچه هاااااام ... دنیاشون خیلی قشنگه امیدوارم که بهتون خوش گذشته باشه
هدیه
پاسخ
سلام محیا جان ممنون از اینکه به کلبه درویشی منم سرزدید دوستم ممنونم از لطف و محبتتون بله به معنای واقعی دنیای بچه ها پر از پاکی و معصومیت هستش و اینجانب از شر یکسری افراد پناه برده ام به خدا و دنیای کوچولوها بله واقعا خوب بود برام مرسی از آرزوی خوبتون
مونا
22 اردیبهشت 94 18:20
سلام هدیه جان. چه داستان زیبایی و چه عکسای قشنگی . . . . خیلی وقت بود با توجه به مشغله های بچه داری وقت نکرده بودم بیام پیشت . . . . امیدوارم فیبرومهایی که در وبلاگ الهام جون بخش نظرات بهشون اشاره کردی بزودی برطرف بشن و خیالت از این بابت راحت بشه . . . . عکسهای پارک هم که گذاشتی تو پستت زیباست . . . . منم بچه ها رو میبرم پارک اما فقط دنبالشون میدوم و چیز زیادی از زیباییهای طبیعت رو نمیتونم ببینم . . . !
هدیه
پاسخ
سلام مونا جان ممنون عزیزم از لطف و محبتت اشکالی نداره منکه از کسی توقعی ندارم با این همه مشغله به کلبه درویشی من سربزنه اگه هم سر می زنید واقعا دارید به من حقیر لطف می کنید ممنون عزیزم از دعای خیرت ان شالله بلا از شما هم دور باشه دوستم مرسی از توجه ات چشمات قشنگ می بینه و خوشحالم که خوشتون اومده اینم خوبه میشه در کنار بچه ها هم لذت برد
مامان آنيتا
25 اردیبهشت 94 10:54
سلام هديه جونم تو نى نى گپ بهت درخواست دوستى دادم خوشحال ميشم قبولش كنى
هدیه
پاسخ
سلام عزیزم ممنون از لطفتون چشم حتما باعث افتخارمه
❀عـســـل❀
2 تیر 94 16:39
سلام دوست خوبم خوبی ؟ مسابقه دوم وبلاگم هم شروع شد بفرمائید سری بزنین و شرکت کنین ... شاید برنده ما شما باشی جایزه برای نفر اول : طراحی یه قالب اختصای با عکس دلخواهشه ادرس وبلاگ مسابقه ام : kolbemosabeghat.mihanblog.com
هدیه
پاسخ
سلام عسل نازنینم شکر خدا خوبم ممنونم از لطفت چشم حتما ممنونم از اطلاع رسانیت دوستم
❀عـســـل❀
6 تیر 94 0:09
رای گیری اغاز شد عزیزم ... فقط حواستون باشه کسانی که بهتون رای میدن باید توی لینک دوستانشون باشید
هدیه
پاسخ
ممنون از اطلاع رسانيتون عسل نازنينم