دلتنگیای خوشمل بانودلتنگیای خوشمل بانو، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 24 روز سن داره
خوشمل بانوخوشمل بانو، تا این لحظه: 35 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

عزیزانم پس کی می یاین بی صبرانه منتظرتونم

وصیت نامه

1394/3/11 14:57
نویسنده : هدیه
846 بازدید
اشتراک گذاری

اول نوشت : گاهی وقتا زمونه به آدم یه سری چیزا یاد می ده و تجربه هایی رو کسب می کنی که دلت می خواد برای دلبندت به یادگار بذاری تا وقتی بزرگ شد و خوندش دوباره اون تجربه ها رو کسب نکنهمحبت


دلبندم نمی دانم زمانه با من چه ها خواهد کرد . نمی دانم قسمتت شود که این سخنان را بخوانی و بدانی که مادرت این همه تجربه ها را از روی تنهایی به یادگار برایت گذاشته است .دلبندم وقتی پا به این دنیای خاکی گذاشتی در زمان خودت باش هیچگاه غصه گذشته یا حسرت آینده را نکش چون گذشته رفتنی است و آینده هرگز بوجود نیومده است پس تا می توانی از حالت لذت ببر . هیچگاه در گذشته از دست رفته ات غرقنشو . دلبندم سعی کن مانند مادرت قلبی پر از احساس نداشته باشی چون زمونه با افراد پر از احساس و قلب رئوف میونه خوبی ندارد . دلبندم یه جمله معروفی هست که می گن دنیا دار مکافته این جمله همیشه در ذهنت باشد چون باعث می شود هیچگاه به کسی بدی نکنی. دلبندم هیچگاه دل کسی رو نشکن و خوب بدان که این تن ظریف تو باید جوابگوی دل شکستن های تو را بدهد و سعی کن حق کسی در گردنت نباشد زیرا خدا از حق خودش می گذرد اما از حق الناس هر گز. دلبندم از همه مهمتر اینکه  همیشه ارتباطت را با خدا حفظ کن و برای انجام کارهایت همیشه رضایت خدا رو در نظر بگیر . دلبندم هیچگاه در زندگیت با کسی بحث نکن چه بحث اعتقادی و چه بحث سیاسی چون بحث کردن در این مورد بی فایده است .دلبندم هیچگاه در زندگیت به کسی وابسته نشو چون همه رفتنی هستند و تنها کسی که در این روابط اذیت می شود فقط خودت هستی . اما این را خوب بدان تنها کسی که همیشه پشت و پناهت است خداست آری خدای مهربونی که بی منت هوای بنده هاشو داره .محبت

دلبندم برای انجام کارهایت همیشه خدا را در نظر بگیر چون باعث می شود که هیچگاه نامردی در حق کسی نکنی و خدمت به خلق را جانانه و عاشقانه انجام دهی . دلبندم هیچگاه به بزرگتر از خودت بی احترامی نکن چون خداوند مهربان تو کتاب آسمانیش هم فرموده است و خیلی هم بهش تاکید داشته است و دارد.محبت

دلبندم هیچگاه سرزدن به فامیل و آشنایان و پدر و مادرت هر چند شاید دستشون از این دنیای خاکی کوتاه باشد و چشم انتظار فاتحه ت باشن فراموش نکن و تا زنده اند قدرشون رو بدون تا وقتی که از دستشون دادی حسرت روزهایی که می توانستی با آنها باشی رو نخوری .محبت

دلبندم هیچگاه روزی حلال را فراموش نکن و هرگز نگذار ذره ای نان حرام قاطی روزی حلالت شود  چون باعث می شود اصلا در زندگیت طعمی از خیر و برکت را نچشی محبت شیرینی که نان حلال دارد در هیچ شکلاتی نمی توانی مزه کنی محبت

دلبندم هیچگاه ارتباطت با خدا را فراموش نکن زیرا تنها کسی هست که تو تمام لحظات خوشی و ناراحتیت

کنارت است محبت

دلبندم هیچگاه نماز اول وقت را فراموش نکن و سعی کن که اصلا نماز قضا گردنت نباشد محبت

دلبندم هیچگاه در ذهنت واژه کسی نیست در این دنیا دوستم بدارد را نگنجان چون کسانی هستند که تو را

عاشقانه دوست دارن اما گاهی بلد نیستن به زبان بیارن محبت

دلبندم در انتخاب شریک زندگیت هیچگاه دنبال معیارهای زود گذر نباش محبت معیارهایی را دنبالش باش که دائمی اند و با آنها به کمال برسی نازنینم محبت

ودر آخر

دلبندم مادرت اگر خروار ها خاک هم خوابیده باشد بازهم مادرت هست و هیچگاه فراموشت نمی کند و

دعایش همیشه بدرقه راهت هست محبت


پ ن : دوستان گرامی این شعر هم تقدیم به شما عزیزان محبت

کودکم کودک بمان دنیا بزرگت میکند

بره باشی یا نباشی گرگ.گرگت میکند

کودکم کودک بمان دنیا مداد رنگی است

بهترین نقاش باشی باز رنگت می کند

کودکم کودک بمان دنیا دلت را میزند

سخت بیرحم است میدانم که سنگت میکند

پسندها (13)

نظرات (33)

h.a.d.i
16 خرداد 94 17:51
salam in neveshtehatoon ham az tahe dele ham por az ehsas makhsoosan ke intori ba Ayandatoon ertebat bar gharar mikonid vaghean kheyli khobe Albate neveshtehatoon ino mighe ke ghalbe mehrabooni darid Ama ye ja khob eshare kardin zamoone ba ghalbhaye mehraboon ye kam na mehrabooni mikone manam ehsasam ye jooraei shabihe shomast Ama zaeiftar chon ghodrate neveshtan nadare man jazbe neveshtehatoon shodam na bekatere khondan na be khatere nazar ghozashtan balke in ehsasame ke ba neveshtehaye por az ehsasetoon ertebat bar ghara mikone shayad tajob konid ke man chera inaro migham ya aslan man kiam manam mesle shom to tanhaei khodam vase Ayandam fekr mikonam ba ehsaso ba alaghe be nimeye ghomshodeye khodam miandisham vali bazi vaghta taslim misham bitabi mikonam vali omid be khodaye mehraboonam Aroomam mikone mamnoonam az shoma mitonam begham mamnoonam ham ehsase man azat kheyli mamnoonam h.a.d.i .
هدیه
پاسخ
سلام وقتی کامنتتون رو ملاحظه کردم و خوندمش واقعا تعجب کردم اما ممنونم از شما که به کلبه درویشی من سر می زنید و از لطفتون سپاسگذارم لطفتون و محبتتون در مورد نوشته های اینجانب را سپاسگذارم نوشتن تنها راهی است برای دووم آوردن در این دنیای خاکی پیشنهاد می کنم که شما هم بنویسید و همچنان توکلتون به خدا باشه که قطعا همینطوره اما شما آقایید اگه درست حدس زده باشم و دستتون تو انتخاب شریک زندگیتون قطعا از ما خانما بازتره ان شالله بتونید انتخاب مناسب داشته باشید و از چشم انتظاری در بیاین به امید خدا
مهربوون(محیا)
17 خرداد 94 14:01
سلام هدیه جوووون...انشاالله همیشه برات خوشی باشه گلللللم زوده ب این چیزا فکر کردن ... اما خب تو هر سنی آدم بنویسه خوبه ولی، شرایط هر سال برای آدم با بالا رفتن سن فرق میکنه ...گلم هر حا هستی تنت سالم و لبت خندونننن باشه
هدیه
پاسخ
سلام محیا جان ممنونم از دعای خیرتون دوستم بله همینطوره اما من دارم فقط تجربه هامو می نویسم و تصمیم دارم که ادامش بدم حرفاتون درسته عزیزم در آن شکی نیست منم برای شما طلب خیر از خداوند مهربان خواستارم
مامانی علی(زینب)
17 خرداد 94 15:05
پس منم ناقص نظر میدم تا بیای بعدا تکمیلش کنی هدیه جان شما مکه رفتی؟نگفتی اونی که اینستاگرام عکس علی لایک کرده شمایید؟ عکست زیاد واضح نیست آخه شب تاریکه
هدیه
پاسخ
ممنونم از لطفت دوستم نه عزیزم قسمتم نشده هنوز نه عزیزم اینستاگرام ندارم گوشیمم مدتیه دزدیدن و دسترسی به شبکه های اجتماعی فعلا ندارم دیگه ببخشید عزیزم
مــــن
17 خرداد 94 15:11
سلام هدیه جونم...به منم سر بزن
هدیه
پاسخ
سلام عاطفه جان چشم در اولین فرصت بهتون سر خواهم زد
مامانی علی(زینب)
17 خرداد 94 15:14
وا چقدر بلا سرت میاد چرا گوشیت رو دزدیدن باز
هدیه
پاسخ
دیگه عزیزم قانون طبیعت اینه کاریشم نمیشه کرد کیف قاپه کیفمو دزدید درست یک هفته قبل از عروسی خواهرم
h.a.d.i
17 خرداد 94 18:04
salam az mahale karam (darookhoneh) sari be kolbeye shahanatoon zadam albate aghe ghabel bedoonid bazam mamnoon ke javab midin va neveshteharo sare khod raha nemikonid albate bebakhshid man bayad farsi type konam vali tanbali nemizari injoori adat kardam midonid be Ayande fekr kardan va neveshtane tajrobiyat ghozashte makhsosan vaghti hanooz nemidoni ghesmatet chi mishe kheyli khobe va har neveshtei ke to hal be Ayande neveshte mishe ye joor omide shoma bayad ghadre khodetoono bedonid va movazebe ghalbe mehraboonetoon bashed chon to ayande kase dighei ham to mehrabooni ghalbetoon sharik mishe albate ayande ke migham kheyli nazdike shayad farad . 1hafte . 1 mah va....pas bayad khob az khodetoon moraghebat konid shoma dokhtarid o por az ehsas por az Atefeh por az mehrabooni manzoram az ghoftane in harf ine ke dokhtar bodane shomast ke baese takmil shodane nimeye ghomshodatoon mishe az daman zan mard be meraj miravad. movazebe khodetoon va ghalbe mehraboonetoon bashed mamnoonam felan hadi .m
هدیه
پاسخ
سلام آقا هادی ابتدا خیلی ممنونم از توجهتون به نوشته هام که نهایت لطفتون رو می رسونه من یه خواهش کوچیکی داشتم اگه امکانش هست برای اینجانب فارسی تایپ کنید واقعا برای خوندن کامنتتون اذیت می شم چشم حتما
مجید
17 خرداد 94 22:24
سلام خوب هستین؟ از آشنایی با شما خوشحالم. به وب ما هم بیایید. تشکر
هدیه
پاسخ
سلام آقا مجید شما محبت دارین و خیلی خیلی خوش آمدید به کلبه درویشی من چشم در اولین فرصت بهتون سرمی زنم
هادی.م
18 خرداد 94 14:18
سلام ممنون از جوابتون من عرض کردم خدمتتون که تو تابپ فارسی کمی تنبل هستم ولی چشم اتفاقا تمرین میکنم خوندن حرفهای احساسی شما منو وارد یه دنیای دیگه میکنه دنیایی پر از احساس و امید و عشق . اما شما خیلی خوب توصیف میکنید زیبا مینویسید ولی تو بیانتون کمی بغض و دلتنگی رو میشه احساس کرد . دلتنگی که با تنهایی کمی همرنگ شده ولی امید و عشق همراهشونه. شاید ببرسین چرا اینارو میگم چون منم احساسم امیدم دلتنگیم و... شبیه شماست من عاشق کلبه شاهانه شما شدم مدتها بود که تو دنیای کارو زندگی عادی خودم غرق شده بودم و کلید کلبه احساسات و عواطفم رو گم کرده بودم با ورود به کلبه شاهانه شما و خوندن هر متن نوشته ی احساسی و عاظفی شما منو وارد کلبه احساسات و عواطفم میکنه اما بغض و تنهایی زهام نمیکنه شاید زمان حلش کنه ولی مثل شما امید و عشق همراهی میکنند. میخوام ازتون تشکر کنم ممنونم هم احساس من ممنونم. من باز میام هادی م
هدیه
پاسخ
سلام خواهش می کنم کاری نکردم انجام وظیفه است بله شما عرض کرده بودید اما واقعا من خوندن کامنتاتون اذیت می شم که این درخواست رو از شما کردم در مورد حرفاتون چیزی ندارم بگم فقط تشکر از نوجهتون
هادی.م
18 خرداد 94 17:25
سلام ممنونم از پاسختون. برای خودت دعا کن که آرام باشی. وقتی طوفان می آید، تو همچنان آرام باشی تا طوفان از آرامش تو آرام بگیرد. برای خودت دعا کن تا صبور باشی؛ آنقدر صبور باشی تا بالاخره ابرهای سیاه آسمان کنار بروند و خورشید دوباره بتابد. برای خودت دعا کن تا خورشید را بهتر بشناسی.... ممنونم باز میام فعلا. هادی .م
هدیه
پاسخ
سلام خواهش می کنم انجام وظیفه است ممنونم از متن زیباتون و سپاسگذارم از حضورتون در وبم
پریسا مقصودی
19 خرداد 94 1:45
سلام مامان هدیه منم يه سايت زدم ولي بازديدم کمه اگه تونستين پيش منم بيا خوشحال ميشم از حضورتون.در ضمن خیلی خوشحال می شم با سایت های خوبی مثل شما تبادل لینک داشته باشم. ممنون
هدیه
پاسخ
سلام خانم مقصودی عزیز چشم در اولین فرصت به سایتتون سر می زنم دوستم گلم من متاسفانه سایتی ندارم و وبلاگ دارم عزیزم با کمال میل
ترنم
19 خرداد 94 10:03
عجب نوشته پر احساس و پر باری
هدیه
پاسخ
ممنونم از لطف و محبتتون ترنم جان
هادی.م
19 خرداد 94 13:13
سلام ممنونم در زندگی سه چیز باز نمی گردد زمان،کلمات وموقعیتها سه چیز نباید ازدست برود آرامش،امید وصداقت سه چیزقطعی نیست رویا،موفقیت وشانس و سه چیز ازبا ارزش ترین هاست عشق،اعتماد به نفس و همدم خوب میشود در آسمان زندگی یک سبد از غنچه های یاس داشت یا که در سوز و گداز شمع عشق مثل پروانه کمی احساس داشت… فعلا . هادی .م
هدیه
پاسخ
سلام ممنونم از متن زیباتون واقعا زیباست
هادی.م
19 خرداد 94 17:47
سلام ممنونم تسبیحی بافته ام نه از سنگ نه از چوب نه از مروارید بلور اشکهایم را به نخ کشیده ام تا برای شادمانیت دعا کنم ! تو برایم چون منشوری … در سفیدی خیالم بیا و خیالم را تجزیه کن ؛ رنگین کمان نگاهت خواهم شد ! فعلا هادی.م
هدیه
پاسخ
سلام ممنون از متن زیباتون اما من متوجه منظورتون نشدم میشه واضحتر بگید قصدتون از این نوشته ها چیه پیشاپیش سپاسگذارم
هادی.م
20 خرداد 94 17:16
سلام شب از نیمه که می گذرد ، دوباره کوک می شوم از تو دوباره رمقی در این دست ها دیده می شود دوباره جانی به این قلم خسته داده می شود دوباره نــــایی برای نوشتن گرفته می شود برای از تو نوشتن ... برای از نو نوشتن ... چند حرف می نویسد ... چند حرف می نگارد ... دوباره تمام می شود ، آنچه را که داشت آنچه را که از تو داشت چند خطی بیشتر نشد آنچه را که داشت ، آنچه را که می نوشت خط به خط و حرف حرفش این بود من در این تنهایی تو را کم دارم فعلا . هادی .م
هدیه
پاسخ
سلام ممنون از متن زیباتون اما من متوجه منظورتون نشدم میشه واضحتر بگید قصدتون از این نوشته ها چیه پیشاپیش سپاسگذارم
صدف
20 خرداد 94 20:47
سلام هدیه جان تبریک میگم عروسی خواهرتو ... پست زیبایی بود و کاملا عین حقیقت بود . موفق باشی عزیزم
هدیه
پاسخ
سلام صدف نازنینم ممنون گلم ان شالله روزی خودتون ممنونم از لطف و محبتت دوستم
مامان راحله
21 خرداد 94 17:43
سلام دوست خوبم . تولد بهارمـہ . اگـہ میخواے تو شادے ما شریک باشے بـہ وب ما یـہ سر بزטּ . خوشحال میشیم . ________________________¶¶¶¶¶¶ ________________________¶¶¶___¶¶ ______________________¶¶¶______¶___¶¶ ___________________¶¶¶¶¶¶_¶____¶¶¶¶¶¶¶ __________________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶ __________________¶___¶¶¶¶¶¶¶________¶¶ _________________¶¶_____¶¶______¶____¶¶ ________________¶¶________¶¶¶¶¶¶¶____¶¶¶ _______________¶¶__________¶¶¶¶¶_____¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶___________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶ _¶¶__¶¶¶¶_¶¶¶¶¶¶___________¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶ __¶¶___¶¶¶____¶¶_________¶¶¶¶___________¶¶ ___¶¶_¶__¶¶__¶¶¶____¶¶__¶¶______________¶¶ ____¶¶¶¶__¶¶_¶¶¶__¶_¶¶_¶¶_______________¶ _____¶¶¶¶¶_¶¶_¶¶¶¶_¶¶¶¶¶_¶_____________¶¶ ______¶¶¶¶__¶¶_¶¶¶¶¶¶¶¶__¶____¶_______¶¶ _________¶¶¶_¶¶__¶¶¶¶¶¶¶___¶¶¶¶_¶¶___¶¶ __________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶_¶¶¶¶¶¶¶ _____________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _________________¶¶¶¶__¶¶____¶¶____¶¶¶¶ ________________¶¶¶¶____¶¶____________¶¶¶ _______________¶¶¶¶______¶¶¶¶___________¶¶ ______________¶¶¶¶_________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶ ______________¶¶¶______________¶¶¶____¶¶¶¶¶ _____________¶¶¶¶_______________________¶¶¶ _____________¶¶¶_________________________¶¶ _____________¶¶¶ _____________¶¶¶ ______________¶¶¶
هدیه
پاسخ
سلام مامان راحله عزیز چشم حتما تولدشون مبارک و مرسی که منم دعوت کردین نازنینم
هادی
21 خرداد 94 18:13
سلام عجله نکنید متن ریرو بخونید: ابــرها را کـنار زده ام منــتظرت بـر پـشت بـام دلـم دراز کـشیـده ام تـا لبـخـندت را در آغـوش گـیـرم. بیـا کـه آسمـان سیـاهـم ستـاره زیـاد دیـده مـاه کـم دارد تـا بـدرخشد چـشمـانـم. روزی میرسد که با لبخند تو بیدار میشوم. این روز هر زمانو هر لحظه که میخواهد باشد باشد فقط باشد فعلا.هادی .م
هدیه
پاسخ
سلام ممنونم از حضورتون در وبم اگه درست متوجه شده باشم متاسفانه من آشنایی از نت رو قبول ندارم و خود را خسته نکنید از درکتون سپاسگذارم
کیمیا
23 خرداد 94 11:52
واااااای عزیزم هدیه جون خواهرکم گلم چقدر خودتو نوشته هاتو دوست دارم
هدیه
پاسخ
خیلی خیلی خوش آمدین به کلبه درویشی من دوستم از لطف و محبتتون سپاسگذارم منم دوست دارم عزیزکم
مامان لیلا
23 خرداد 94 12:01
سلام هدیه جون.امیدوارم حالت خوب باشه و خوشحال باشی.منم مثل تو قبل از ازدواج به همه این چیزا فکر میکردم وبی اندازه به همسر آینده ام عشق میورزیدم.واسم خیلی جالب بود که کسی هم مثل من بوده و این مدلی فکر میکنه.چون اونموقع همیشه با خودم خلوت میکردم و فک میکروم زیادی خیال پردازم و تو توهم به سر میبرم.ولی این احساسات پاک دیگه تکرار نمیشه.خیلی خوب کاری کردی که ثبتشون کردی.من ازدواج کردم و الان دو تا وروجک ناز دارم.تازه مامان شدم.ایشالاه که تو هم زود به آرزوهات برسی.با اجازه لینکت میکنم که تند تند بهت سر برنم.
هدیه
پاسخ
سلام مامان لیلای عزیز خیلی خیلی خوش آمدین به کلبه درویشی من دوستم جدی چه جالب من با نوشتن خودمو آروم می کنم به به بسلامتی مبارکا باشه عزیزم مرسی از محبتت دوستم و ممنونم از بابت لینکت منم با افتخار لینکتون می کنم
مجید
23 خرداد 94 17:19
چه بگویم ؟ خودم هم خسته شدم ... شاید همه حرفهای من در این واژه خلاصه شود " بیا " السلام علیک یا صاحب الزمان ----------------------------------------- سلام بر شما و تشکر از حضور شما
هدیه
پاسخ
سلام آقا مجید خواهش می کنم وظیفه است از متن زیباتون هم سپاسگذارم
مامانی علی(زینب)
23 خرداد 94 17:55
هدیه جووون خوب پستت رو تکمیل کن بعد بزار دیگه هی میایم میبینیم نوشتی بعدا منتظریم زودتر لطفا
هدیه
پاسخ
زینب جان جدیدا یاد گرفتم که خواننده پستامو منتظر بذارم تا بازم بهم سربزنن چشم استارتشو می زنم گلم
هادی.م
24 خرداد 94 17:40
سلام ممنونم حرف شما درسته آشنایی مجازی رو منم قبول ندارم و خدای نکرده قصد اذیت هم ندارم بازم عرض میکنم چون حرفهای وبلاگتون شبیه احساسات منه منو شیفته ی خودش کرده و بازم ممنونم راستش من از شما دورم اشتباه نکنم شما ساکن تهرانید من تبریز هستم وایبر و.... ندارم دوست دارم باهاتون بیشتر آشنا بشم اینجا که نمیشه حضوری هم امکانش نیست با تماس تلفنی هم محالفم از طرفی من مسئول فنی داروخونه ام به علت مشغله کاری تو اینجا فقط وقت میکنم گا هی با اینترنت ارتباط داشته باشم . نظرتونو بنویسید. ممنون
هدیه
پاسخ
سلام چی بگم وقتی شما قبول ندارید چرا درخواست همچین آشنایی رو به من می دین نظر خاصی ندارم و فقط می توانم بگم بنده هم مشغله کاری و درسی و راحت بگم درگیری های خاص خودم رو دارم و اصلا تمایل ندارم که باکسی از طریق نت ارتباط برقرار کنم . اگه برای دردودل دنیای مجازی رو انتخاب کردم برای این بوده که حوصله ترحم و مسخره کردن دنیای واقعی رو ندارم و یه جورایی خودمو خالی می کنم همین درضمن خیلی ممنونم از لطفتون و توجهتون به نوشته هام یه حرفی رو راحت بهتون بگم که من اینا رو ننوشتم که کسی بهم پیشنهاد آشنایی بده فقط نوشتم که خودمو آروم کنم
مجید
24 خرداد 94 18:13
برای هیچ چیز شتاب نکنید، وقتش که برسد آنطور که باید، خودش اتفاق می افتد. سلام قالب قشنگی انتخاب کردید.
هدیه
پاسخ
سلام من برای هیچ چیز شتاب نکردم بله همینطوره که شما فرمودید درآن شکی نیست منم سبک نوشته هامو طبق قوانین سایت نوشتم ممنونم از لطفتون و از اینکه به کلبه درویشی منم سرزدید
❀عـســـل❀
26 خرداد 94 15:51
سلام دوست خوبم ... خوبی؟؟ من توی مسابقه ایدا و نیکتا شرکت کردم ... مسابقه ی عکاسی میشه بهم رای بدین ؟؟؟ رای دادن خیلی ساده اس ... فقط کافیه برید به ادرس زیر : http://a-n94.niniweblog.com/post2.php و توی نظراتش کد 1 رو ارسال کنی عکس اولی رو من فرستادم ممنون میشم بهم رای بدی ... مرسی راستی قالب جدید مبارک ...شعر اخر هم خیلی قشنگ بود
هدیه
پاسخ
سلام عسل نازنینم چه کار خوبی کردی عزیزم در مسابقه شرکت کردی چشم در اولین فرصت حتما عزیزم ممنونم از لطف و محبتت نازنینم با عرض شرمندگی وب مورد نظر از نی نی وبلاگ حذف شده است
مامان راحله
26 خرداد 94 17:33
هدیه
پاسخ
مامان نيوشا
26 خرداد 94 20:08
سلام عزيزم مطلب گذاشتم نظر يادت نره
هدیه
پاسخ
سلام مامان نیوشا چشم در اولین فرصت حتما
دایی مجید
30 خرداد 94 16:06
آنچه سرنوشت ما را مشخص مي كند، شرايط زندگي نيست، بلكه تصميم هاي ما است.((آنتوني رابينز)) سلام عروسی خواهر گرامیتان را تبریک میگم. در این روز های عزیز ما را هم از دعای خیرتان بی نصیب نگذارید. ان شا الله همه جوانان ایران عزیز موفق و سربلند باشند.
هدیه
پاسخ
سلام آقا مجید ممنونم از متن زیباتون ممنون ان شالله روزی همه مجردای این عالم محتاجیم به دعا ممنونم از دعای خیرتون
mina
30 خرداد 94 16:17
چاپ عکس های بسیار زیبای عزیزان شما روی شمع و سفارش شمع های زیبای ساده و تزیینی با قیمتی مناسب هزینه چاپ عکس بر روی شمع فقط 12000 تومان آی دی لاین 1394mina آی دی تلگرامmina_60 برای سفاارش فقط ارسال پیام از طریق آی دی
هدیه
پاسخ
ممنونم از اطلاع رسانیتون مینا جان
مامانی
30 خرداد 94 20:23
وبلاگ زیبایی دارید موفق باشید
هدیه
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان آرزو
31 خرداد 94 10:30
_________¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤ مهربون همیشگی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_____¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ من آپم ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ گذری ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نیم نگاهی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نظری ¤¤¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____________________¤¤¤¤¤¤ ______________________¤¤¤¤ _______________________¤¤
هدیه
پاسخ
چشم در اولین فرصت بهتون سرخواهم زد
مامان آینار
31 خرداد 94 14:23
سلام دوست خوبم .موضوع وبلاگ منم تقریبا مث شماست .من همه ی مامان های آینده ی نی نی وبلاگی رو لینک کردم .شما رو هم با اجازتون لینک کردم و اگه بهم سر بزنی خوشحالم می کنی
هدیه
پاسخ
سلام عزیزم خیلی خیلی خوش آمدین به کلبه درویشی من دوستم چه جالب ممنونم از لینکتون عزیزم چشم در اولین فرصت بهتون سرخواهم زد
آوا
4 تیر 94 10:46
هدیه جان سلام...من آوام و 19 سالمه...توی نی نی گپ بهت درخواست دوستی دادم خوشحال میشم قبول کنی!!!اگه دوس داری به وبلاگ من و نی نی نیومده امم!!سر بزن ممنون میشم هدیه جون
هدیه
پاسخ
سلام آوا جان خیلی خیلی خوش آمدین به کلبه درویشی من دوستم با کمال میل منتها من فرصت کافی برای چت کردن ندارم ممنونم از درکتون چشم در اولین فرصت بهتون سرخواهم زد
صدف
15 مرداد 94 18:42
سلام خانمی . ممنون بابت دعوتت عزیزم . البته که همینطور که تو وبم مینویسم مشعله هام خیلی زیاده ولی ایشالا که فرصتی باشه خوشحال میشم از دیدارتون .
هدیه
پاسخ
سلام صدف نازنینم می دانم و مشغله هاتون رو هم درک می کنم اگه فرصت کردین نازنینم منم خیلی مشتاقم که از نزدیک ببینمتون