دلتنگیای خوشمل بانودلتنگیای خوشمل بانو، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره
خوشمل بانوخوشمل بانو، تا این لحظه: 35 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

عزیزانم پس کی می یاین بی صبرانه منتظرتونم

من یه مامانم

1394/4/20 1:11
نویسنده : هدیه
697 بازدید
اشتراک گذاری

اول نوشت : دوستان گرامی در تلگرام یکی از دوستانم این متن رو گذاشتن و منم خوشم اومد و گذاشتم تو وبم که شما مامانای عزیز هم ازش بهره ببرید چشمک


 

. من يه مامانم.......
خيلي وقته كه ديگه لباساي قبلم اندازم نيست اما......ازينكه ميبينم فرزندم روز به روز با بزرگ شدنش لباساش ديگه اندازش نيست حس خيلي خوبي دارم.
چاق شدم و اندامم ديگه مثه قبل نيست.... اما وقتي فرزندم و نگاه ميكنم و قد و بالاشو ميبينم ذوق ميكنم
خيلي وقته كه ديگه وقت نميكنم ارايش كنم ...اما وقتي فرزندم اراسته است و زيبا همه چي يادم ميره.
خيلي وقته كه براي خودم وقت زيادي ندارم ....اما ازينكه تمام وقتم صرف رسيدگي به فرزندم ميشه يه جور خاصي خوشحالم
خيلي وقته كه نتونستم غذامو تا گرمه و لذت داره تا اخرش بخورم......اما وقتي فرزندم شيرشو با ميل ميخوره و تموم ميشه انگار خوشمزه ترين غذاهاي دنيا رو خوردم
خيلي وقته نتونستم كتاب مورد علاقمو بخونم.....اما وقتي با عشق با فرزندم حرف ميزنم واون به چشمانم زل ميزنه زيباترين متن هاي عاشقانه رو تو عمق نگاهش ميخونم
خيلي وقته.......
خيلي وقته......
خيلي وقته........
همه ي اين خيلي وقته ها رو با يك لبخند كودكم عوض نميكنم
دلم ضعف میرود برای دنیای مادری
دنیایی که متعلق به خودت نیستی
همه جا حضور کسی را احساس میکنی که آنقدر بی پناه است که اغوش تو ارام ش میکند
آنقدر کوچک است که دستهای تو هدایتش میکند
آنقدر ضعیف است که شیره جان تو پرورش ش میدهد
مادری را دوست دارم …………. چون به بودنم معنا میدهد
چون ارزشم را به رخم میکشد
و یادم میدهد هزار بار بگویم ((جانم ))کم است برای شنیدن ((مادر ))از امانت خدایم

 

مادری را دوست دارم ………
هرچند در آیینه خودم را نمیبینم
آن زن خسته …. ژولیده و کم خواب در قاب آیینه را تنها وقتی میشناسم که دستهای فرشته ای به گردنم گره میخورد
و باخنده از من میخواهد که عکسی دو نفره بگیریم
و آنوقت هست که من زیبا میشوم و زیباترین ژست دونفره را در قاب آیینه حک میکنم

مادریم را خیلی دوست دارم

پسندها (9)

نظرات (17)

نسیم
20 تیر 94 17:44
إ سلام هدیه خانم خوبی؟؟ برگشتی دیگه!!! چ خبرا... مرسی از تبریکت
هدیه
پاسخ
سلام نسیم جان خوبم شکرخدا شما چطورید ؟ بله برگشتم اما حضورم مثل دفعه های قبل پررنگ نیست متاسفانه خبرخاصی نیست سلامتی و شاکر خدا که نفس می کشیم خواهش می کنم عزیزم منکه کاری نکردم انشالله تولد نی نی نازتون رو بهتون تبریک بگم مرسی از حضورت در کلبه درویشی من دوستم
ترنم
21 تیر 94 12:51
لایک داشت ها
هدیه
پاسخ
خاله فاطی
23 تیر 94 5:30
سلام... به منم سر بزنید!اگه دوس دارین
هدیه
پاسخ
سلام خاله فاطی جان خیلی خیلی خوش آمدین به کلبه درویشی من دوستم چشم در اولین فرصت بهتون سرخواهم زد
اورانوس
24 تیر 94 2:18
سلام دوست خوب ،چه متن قشنگی واقعا زیبا بود .
هدیه
پاسخ
سلام اورانوس جان این نظرلطف شماست دوستم
مامان ماه کوچولو
24 تیر 94 3:36
سلام عزیزم.این پست شما عالی بود
هدیه
پاسخ
سلام گلم این نظرلطف شماست
مامان و بابایی دخمل بلا
30 تیر 94 16:26
سلام دوست عزیز و گل من عزیز دلم خیلی زیبا بود متنی که گذاشتی توی این پست ... موفق باشی ... اگه دوست داشتی پیش ما هم بیا دوست خوب من ...
هدیه
پاسخ
سلام نازنینم خیلی خیلی خوش آمدین به کلبه درویشی من دوستم این نظر لطف شماست نازنینم چشم حتما در اولین فرصت بهتون سرخواهم زد
مامان الی...
1 مرداد 94 21:13
سلام عزیزم دوم مرداد تولد گلپسرمون علی آقاست میشه بیای تو وبش و بهش تبریک بگی میخوام کلی پیام تبریک از طرف دوست های مهربونش براش به یادگار بمونه ممنونم از لطف و مهربونی هات...
هدیه
پاسخ
سلام گلم خیلی خیلی خوش آمدین به کلبه درویشی من دوستم به به مبارکاااااااااااااااااااااااااااا باشه و انشالله جشن دامادیشو بگیری دوستم چشم حتما این کارو می کنم براتون نازنیم
مــــن
3 مرداد 94 14:01
سلام هدیه جون): من عاشق مطالب وبت هستم...واقعا عالین): به نظرم توی نی نی وبلاگ تکه): اگه دوس داری به منم سر بزن
هدیه
پاسخ
سلام عاطفه جان این نظر لطف شماست دوستم چشم در اولین فرصت بهتون سرخواهم زد
مریم
3 مرداد 94 14:25
خیلی قشنگ بود عزیزم با اجازه من کپی میکنم
هدیه
پاسخ
این نظر لطف شماست این مایه افتخارمه که دوست خوبی مثل شما از متن وبلاگم خوشش اومده و خواهش می کنم و اجازه ما هم دست شماست دوستم
مامان الی...
4 مرداد 94 12:13
سلام گلم ممنون از بابت پیام تبریک خیلی خوشحالم دوستای خوبی مثل شما دارم انشاالله چند روز دیگه عکسای تولد رو هم میذارم حتما بیاین ببینید
هدیه
پاسخ
سلام عزیزم خواهش می کنم کاری نکردم نازنینم انشالله جشن دامادیشو بگیری دوستم ما همچنان منتظر عکسای تولد هستیم حتما بهتون سرخواهم زد
آجی
9 مرداد 94 19:31
زیبا بود
هدیه
پاسخ
این نظر لطف شماست مرسی از حضورتون
مــــن
10 مرداد 94 11:33
ممنون که بهم سر زدی هدیه جونم
هدیه
پاسخ
خواهش می کنم نازنینم
آنیتا
11 مرداد 94 11:36
سلام هدیه جونم خوبی؟شناختی؟آنیتام مامان آریان وب قبلیمو حذف کردم عزیزم الان یه وب جدید درست کردم میبوسمت خانومی
هدیه
پاسخ
سلام آنیتا جان ممنونم خداروشکر خوبم بله گلم شناختمتون و متعجب که چرا وبتون رو ادامه نمی دین
آنیتا
14 مرداد 94 18:49
كجايى دختر؟؟
هدیه
پاسخ
سلام آنیتا جان ممنون از اینکه به یادم بودی نازنینم درگیر مریضی بابام و گرفتاریهایی که برام بوجود اومده هستم و نمی تونم مثل سابق به وبم سربزنم
مــــن
15 مرداد 94 15:36
هدیه جونم سلـــآم
هدیه
پاسخ
سلام عاطفه جان ممنونم از حضورتون در کلبه درویشی من دوستم
عشق یعنی...
18 مرداد 94 8:28
سلام عزیزم ممنونم که بهمون سر زدین . یه دوست وبلاگی داشتم که مثل شما برای نی نی اش می نوشت . جالب بود این شاله همیشه موق باشی
هدیه
پاسخ
سلام عشق یعنی جان خیلی خیلی خوش آمدین به کلبه درویشی من دوستم چه جالب امیدوارم بتونیم دوستای خوبی برای همدیگه باشیم نازنینم ممنونم شما هم همینطور
مامان رويا
20 مرداد 94 12:13
سلام عزيزم خيلي ازمتن خوشم اومداگه اجازه بدين منم تووبم اين متن روبزارم دوستت داريم
هدیه
پاسخ
سلام مامان رویای عزیز این چه حرفیه نازنینم من خیلی هم خوشحال می شم که از پستام دوستای نازنینم خوششون اومده و باعث افتخارم هم هست و از نظر من اشکالی نداره اجازه ماهم دست شماست