دلتنگیای خوشمل بانودلتنگیای خوشمل بانو، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 25 روز سن داره
خوشمل بانوخوشمل بانو، تا این لحظه: 35 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

عزیزانم پس کی می یاین بی صبرانه منتظرتونم

ابراز همدردی

1394/5/15 16:31
نویسنده : هدیه
1,629 بازدید
اشتراک گذاری

 


پ ن : دوستان گرامی بعد از غیبت طولانی که نصیبمان شده بود دوباره به کلبه درویشیمان سرزدیم و برطبق قرار همیشگیمان وارد بخش پرسش و پاسخ شدیم و متوجه شدیم که مادر یکی از دوستان نازنینمان به اسم

فائزه مامانه سوگند به رحمت خدا رفته و برایش طلب خیر و مغفرت و شادی روحش را از خدای مهربان خواستارم

پ ن : دوستان گرامی برای ابراز همدردی با دوست نازنینمان فاتحه ای نثار روح مادرش نمایید  دلشکسته

پسندها (1)

نظرات (8)

صدف
15 مرداد 94 18:38
مجددا خوش اومدی . خدا رحمت کنه مادر دوست وبلاگی رو ... روحشون شاد
هدیه
پاسخ
ممنون عزیزم خدا رفتگان و اموات شما رو هم رحمت کنه و روحشون قرین رحمت الهی باشه
الهام
15 مرداد 94 19:07
خدا رحمتشون کنه منم خیلی ناراحت شدم خدا همۀ رفتگان و من جمله مادر شما رو قرین رحمت کنه
هدیه
پاسخ
منکه واقعا خشکم زد و بازم داغ خودم تازه شد و واقعا از خدا براش صبر می خوام چون درکش می کنم و می دونم خیلی سخته ممنونم الهام خانم خدا دوستان و اموات و رفتگان شما رو هم رحمت کنه
مامان علی مردان
16 مرداد 94 1:23
سلام هدیه جان. خدا بیامرزدشون. هستم خانومی شما به روز نکرده بودین که من مزاحم بشم
هدیه
پاسخ
سلام زینب جان خدارفتگان و اموات شما رو هم بیامرزه ببخشید بنا به گرفتاری های جدیدی که برام بوجود اومده از بروز کردن وبم واقعا عاجز بودم و هستم این چه حرفیه نازنینم شما مراحمید
آجی
16 مرداد 94 10:01
سلام ممنون از حضورتون دوست گل لینکتون کردم ...بابت فوت دوست وبلاگی هم متاسف شدم وبشون رو دیدم خیلی سخته نبود مادر برای دخترش و یک جورایی ششوکه شدم خدا رحمتشون کنه ...
هدیه
پاسخ
سلام آجی جان خیلی خیلی خوش آمدین به درویشی من دوستم خواهش می کنم منکه کاری نکردم همش وظیفه بود و ممنونم از لینکتون گلم مادر دوست وبلاگیمون فوت کردن بله همینطور که شما می فرمایید خودم مادر ندارم و خوب وضعشون رو درک می کنم خدارفتگان و اموات شما رو هم بیامرزه
آنيتا
16 مرداد 94 14:47
سلام عزيزم،اخى خدا رحمتش كنه روحشون شاد خيلى ناراحت شدم
هدیه
پاسخ
سلام گلم خدارفتگان و اموات شما رو هم بیامرزه
بابا و مامان
17 مرداد 94 8:29
خدا رحمتشون کنه
هدیه
پاسخ
ممنونم عزیزم خدا رفتگان و اموات شما رو هم بیامرزه
لیلا
19 مرداد 94 1:57
سلام عزیز دلم من به طور اتفاقی با وبلاگ شما اشنا شدم منم یه کوچولو تو راه دارم که انشااله سلامت و صالح باشه خیلی از طرز نوشتن وبلاگ و دل نوشته هاتون خوشم اومد بعضی از شرایط زندگیت شبیه به من هست من ساکن شیرازم شما ساکن کجایی من بخاطر این به وبلاگهای مختلف سر میزنم چون دوست دارم منم یکی بنویسم دوست دارم از معجزاتی که خدا تو زندگی ناارومم برام کرده برات بگم که بدونی چقدر بزرگه دوست داشتی حرف بزنیم پیام بزار تا برات ایمیلمو بزارم
هدیه
پاسخ
سلام لیلاجان خیلی خیلی خوش اومدین به درویشی من دوستم این نظر لطف شماست نازنینم من ساکن تهرانم با ما بمان نازنینم با کمال میل بی صبرانه منتظرتون هستم
(̲̅P̲̅)(̲̅E̲̅)(̲̅G̲̅)(̲̅A̲̅)(̲̅H̲̅)
21 مرداد 94 14:55
........?#########? .....?#############? ...?###############? ..?#################?..................?###? ..?##################?..........?#########? ....?#################?......?#############? .......?################?..?###############? .........?################?################? ...........?###############################? ..............?############################? ................?#########################? ..................?######################? ....................?###################? ......................?#################? ........................?##############? ...........................?###########? .............................?#########? ...............................?#######? .................................?#####? ...................................?###? .....................................?#? .......................................? .......................................? .....................................? ...................................? .................................? ..............................? ............................? .........................? ......................? ..................? .............? .........? ......? ....? شلام شلام بدو بدو که آپم منتظرتم
هدیه
پاسخ
سلام نازنینم چشم در اولین فرصت بهتون سرخواهم زد رفیق