دلتنگیای خوشمل بانودلتنگیای خوشمل بانو، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 25 روز سن داره
خوشمل بانوخوشمل بانو، تا این لحظه: 35 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

عزیزانم پس کی می یاین بی صبرانه منتظرتونم

حق من بود

1394/5/31 18:52
نویسنده : هدیه
697 بازدید
اشتراک گذاری

حق من بود که باشى و نگاهم بکنى
که به هر ثانيه با عشق دعايم بکنى

حق من بود که از نم نم باران بهشت
خوشه اى عشق بچينى و صدايم بکنى

حق من بود بمانى و در اندوه غروب
سپرم باشى و با عشق تو رامم بکنى

حق من بود که در منزل تو جاى شوم
نه که در خلوت کوچه تو سلامم بکنى

حق من بود که آغوش تو جايم بشود
نه که در معرکه ى عشق وداعم بکنى

حق من بود چو آهو تو اسيرم باشى
نه که با وسوسه اى طعمه ى دامم بکنى

حق من بود بهار دل من باشى تو
نه که در فصل خزان بر سر دارم بکنى

حق من بود تو باشى همه ى دلخوشيم
تو نماندى که مرا مست و خرابم بکنی*


پ ن : میلاد امام خوبی ها رو به همه دوستان نازنینم تبریک عرض می نمایممحبت

دوستان گرامی برای دیدن پست نامه ای به امام رضا خالی از لطف نیست چشمک

دوستان گرامی برای دیدن پست میلاد امام رضا خالی از لطف نیستچشمک

پسندها (10)

نظرات (15)

مامان علی مردان
31 مرداد 94 20:06
خیلی قشنگ بود هدیه جان
هدیه
پاسخ
مرسی زینب جان خوشحالم که دوستای گلی مثل شما از پستم خوششون اومده
آجی
31 مرداد 94 20:45
سلام امیدوارم مشکلی نباشه ...و حالتون رو به بهبودی باشه
هدیه
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم انشالله توکل برخدا
همراه رایانه
2 شهریور 94 17:16
همراه رایانه مرکز پاسخگویی مشکلات رایانه ای و موبایل می باشد. (شبانه روزی) تماس در سراسر کشور با تلفن ثابت : 9099070345 www.poshtyban.ir
هدیه
پاسخ
ممنونم از اطلاع رسانیتون
(̲̅P̲̅)(̲̅E̲̅)(̲̅G̲̅)(̲̅A̲̅)(̲̅H̲̅)
5 شهریور 94 20:50
زندگی را میگویم اگر بخواهی از آن لذت ببری همه چیزش لذت بردنی است اگر بخواهی از آن رنج ببری همه چیزش رنج بردنی است کلید لذت و رنج دست توست قصد داشتم دست اتفاق را بگیرم تا نیفتد اما امروز فهمیدم که اتفاق خواهد افتاد این ما هستیم که نباید با او بیفتیم... ....................
هدیه
پاسخ
خیلی زیباست ممنون از حضورتون رفیق
(̲̅P̲̅)(̲̅E̲̅)(̲̅G̲̅)(̲̅A̲̅)(̲̅H̲̅)
6 شهریور 94 20:34
ﺍﯾﻤﺎﻥ ﺩﺍﺭﻡ... ﮐﻪ ﻗﺸﻨﮕﺘﺮﯾﻦ ﻋﺸ♥ـﻖ نگاﻩ ﻣﻬﺮباﻥ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺑﻪ ﺑﻨﺪﮔﺎﻧﺶ ﺍﺳﺖ! ﺯﻧـﺪﮔﯽ ﺭﺍ به ﺍﻭ ﺑﺴـﭙﺎﺭ... ﻭ ﻣﻄﻤﺌﻦ ﺑﺎﺵ ﮐﻪ ﺗﺎ ﻭﻗﺘﯽ ﮐﻪ ﭘﺸﺘﺖ ﺑﻪ ﺧﺪﺍ ﮔﺮﻡ ﺍﺳﺖ؛ ﺗﻤﺎﻡ ﻫﺮﺍﺱ ﻫﺎﯼ ﺩﻧﯿﺎ ﺧﻨﺪﻩ ﺩﺍﺭ ﺍﺳﺖ...
هدیه
پاسخ
خیلی زیباست ممنون از حضورتون پگاه جان
مامان اعظم
7 شهریور 94 10:33
سلام هدیه جان متشکرم بخاطر جوابت تو بخش پرسش و پاسخ
هدیه
پاسخ
سلام مامان اعظم نازنینم خیلی خیلی خوش آمدین به کلبه درویشی من دوستم خواهش می کنم نازنینم منکه کاری نکردم همش انجام وظیفه بوده رفیق خوشحال میشم اطلاعات ناچیزم هرچند خام و بی تجربم گره از کار کسی باز کنه
مامان اعظم
7 شهریور 94 23:24
منم سپاسگزارم اطلاعات شما خیلی هم مفید و ارزشمنده. از دوستی با شما خوشبختم
هدیه
پاسخ
خواهش می کنم اعظم جان این نظر لطف شماست نازنینم منم همینطور
مامان ریحانه
7 شهریور 94 23:55
سلام عزیزم ممنون از اینکه به وب نازنینم اومدی و تولدش و تبریک گفتی امیدوارم تمام آرزوهای قشنگت به زودی زود برآورده شود
هدیه
پاسخ
سلام مامان ریحانه جان خیلی خیلی خوش آمدین به کلبه درویشی من دوستم خواهش می کنم کاری نکردم انجام وطیفه است نازنینم ممنونم از دعای خیرتون عزیزم انشالله تولد کوچولوی نازتون هم دوباره تبریک می گم انشالله جشن عروسیشو بگیرید مامان خانمی
مامان مبینا
10 شهریور 94 0:55
بسیار زیبا هدیه جان
هدیه
پاسخ
این نظر لطف شماست نازننیم
مامان آدرینا
10 شهریور 94 2:33
سلام عزیژم مرسی که بهمون سر میزنی متنت عالی بود
هدیه
پاسخ
سلام مامان آدرینا جان خیلی خیلی خوش آمدین به کلبه درویشی من دوستم این چه حرفیه منکه کاری نکردم همش انجام وظیفه بوده نازنینم این نظر لطف شماست و خوشحالم دوستای گلی مثل شما از پستم خوششون اومده
پریسا
16 شهریور 94 20:18
سلام خوشمل بانو وبلاگ فوق العاده زیبایی دارید. ممنون میشم اگه مطلب من رو توی این سایت لایک کنید..... http://www.niniaxs.ir/index.php/batajrobeh2/9006-2015-09-05-06-58-16
هدیه
پاسخ
سلام پریسا جان خیلی خیلی خوش آمدید به کلبه درویشی من دوستم این نظر لطف شماست نازنینم چشم در اولین فرصت اینکارو براتون انجام می دم
مامان مبینا
18 شهریور 94 0:45
هدیه جون سلااااااااااااااااااام بهتری انشالله؟ ایشالله ک بلا ب دور باشه عزیزم
هدیه
پاسخ
سلام عزیزدلممممممممممممم شکر خدا بهترم ممنونم از لطف و محببتون و از احوالپرسیتون انشالله بلاو دردو رنج از شما هم دورباشه نازننیم
مامان علی مردان
21 شهریور 94 1:14
سلام هدیه جان خوبی؟ میگم پست رفتن به ولایتت که میخوام نظر بذارم رمز میخواد بعد رمزی که داده بودی رو میزنم اما بازش نمیکنه چرا اینجوری شده؟
هدیه
پاسخ
سلام زینب جان شکر خدا خوبم مرسی از احوالپرسیدشما چطورید علی کوچولو چطوره خوبه شاید مشکل از مرورگرتون باشه چون رمز رو برداشتم و شکر خدا مشکلی نیست صفحه رو یه بار رفرش کنید تا درست بشه بازم ممنونم از حضورتون نازننیم
مامان علی مردان
24 شهریور 94 18:25
هدیه جان نظرم نیست؟ جواب ندادی؟ چرا؟ وقت کردی بیا برا پیام بذار
هدیه
پاسخ
چرا زینب جان نظرتون به دستم رسید منتها من فرصت نکردم تاییدش کنم شرمنده چشم حتما می یام عزیزم بازم شرمنده
مامان علی مردان
25 شهریور 94 12:29
فدات عزیزم خدا رو شکر که خوبی
هدیه
پاسخ
خدا نکنه نازنینم بازم ببخشید نگرانتون کردم واقعا شرمنده دارم خونمون رو تمیز می کنم یکم سرم شلوغه دیدم داره پاییز می یاد گفتم خونه رو یکم تمیز کنم بلکه روحیم عوض شه خداروشکر بهترم اما دارم به عمل فکر می کنم برام دعا کن بعد بابام نوبت خودمه که برم زیر تیغ عمل دوست دارم مراقب خودت و نازگلت باش عزیزم