دلتنگیای خوشمل بانودلتنگیای خوشمل بانو، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره
خوشمل بانوخوشمل بانو، تا این لحظه: 35 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

عزیزانم پس کی می یاین بی صبرانه منتظرتونم

ای مرد من

1394/6/8 11:30
نویسنده : هدیه
677 بازدید
اشتراک گذاری

بگو اي مرد من اي از تبار هر چه عاشق

بگو اي در تو جاري خون روشن شقايق

بگو اي سوخته اي بي رمق اي كوه خسته

بگو اي با تو داغ عاشقاي دل شكسته

بگو با من بگو از دردو داغت

بذار مرهم بذارم روي زخمات

بذار بارون اشك من بشوره

غبار غصه ها رو از سرو پات

بذار سر روي شونم گريه سر كن

از آن شب گريه هاي تلخ هق هق

بذار باور كنم يه تكيه گاهم

براي غربت يه مرد عاشق

رها از خستگي هاي هميشه باورم كن

بذار تا خاليه سينم برات آغوش باشه

برهنه از لباس غصه هاي دورو ديرين

بذار تا بوسه هاي من برات تن پوش باشه

تو با شعر اومدي عاشق تر از عشق

چراغي با تو بود از جنس خورشيد

كدوم طوفان چراغو زد روي سنگ

كتاب شعرو از دست تو دزديد

بگو اي مرد من اي مرد عاشق

كدوم چله از اين كوچه گذر كرد

هنوز باغچه برامون گل نداده

كدوم پاييز زمستونو خبر كرد

بذار سر روي شونم گريه سر كن

از اون شب گريه هاي تلخ هق هق

بذار باور كنم يه تكيه گاهم

براي غربت يه مرد عاشق


پ ن : تقدیم به کسی که با اینکه نمی دونم کی هست و کی می یاد کنارم محبت

پسندها (10)

نظرات (0)