دلتنگیای خوشمل بانودلتنگیای خوشمل بانو، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره
خوشمل بانوخوشمل بانو، تا این لحظه: 35 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره

عزیزانم پس کی می یاین بی صبرانه منتظرتونم

تولد یک سالگی بنیامین

1394/7/14 23:09
نویسنده : هدیه
728 بازدید
اشتراک گذاری

اول نوشت : 13 مهر سال 93 بنیامین عزیزم درست در روز عید قربان پا به این دنیای خاکی گذاشت و خانواده ما رو مملو از شادی کرد الان درست یه سال از اون ماجرا می گذره و من خیلی خوشحالم که این عزیز جوجه در کنارماس هرچند کنارش نیستم و با عکساش دلتنگیامو التیام می دم اما بازم جونمو نثارش می کنم و الان 13 مهر 94 هستش و روز اولین تولد این عزیز عمه است که دارم براش می نویسم و از خدا براش طول عمر با عزت و عاقبت به خیری رو می خوام عزیز عمه دوست دارم و عاشقانه جونمو نثارت می کنم و برات بهترین ها رو از خدای مهربان می خوام و عاشق اون خنده های کودکانه هایت هستم و دلم می خواهد هیچگاه بزرگ نشوی نازنینم و از خدا می خوام همیشه لبخند برلبانت  باشه نازنینم محبت و بدون عمه خیلی دوست داره هم تو رو هم داداش گلت یوسف روبغل


به به قربون اون ژست قشنگت بغل

اینجا بقل بابایی هستی جوجوی عمه

الهی قربونت برم عزیز عمه بغل

 


پ ن : دوستان گرامی این پست به ادامه مطلب ختم می شود که دیدن ازآن خالی از لطف نیست چشمک

 

 

قربون اون سرپا وایسادنت بشم بغل

قربون اون خند های نازت بشم عزیزکم بغل

قربون اون خندهات که ایشالله همیشه لبات خندون باشه محبت

 

اینجا هم آرایشگاه رفتی برای خودت خندونک

اینم عکس دوتا برادر که انشالله برادریتون همیشه پایدار باشه

 

 

 

پسندها (14)

نظرات (10)

مامان علی مردان
15 مهر 94 0:28
تبریک هدیه جان ایشااله دومادیش
هدیه
پاسخ
ممنون عزیزم انشالله
اورانوس
15 مهر 94 2:27
تولدش مبارک ،انشاالله همیشه شاد باشید هدیه جان
هدیه
پاسخ
ممنونم از تبریکتون اورانوس جان شما هم همینطور نازنیم و برات بهترین ها رو از خدای مهربان خواستارم
الهام
15 مهر 94 11:38
سلام هدیه جان تولد بنیامین جون و تبریک میگم و از خدا براش بهترین ها رو میخوام ماشاله خیلی نازه خدا حفظش کنه
هدیه
پاسخ
سلام خانم الهام خانم نازنین ممنونم از تبریکتون و منم برای کوچولوی نازتون بهترین هاو مملو از آرامش رو از خدای مهربان خواستارم قربان محببتون
مـامـان مـعصومـه
15 مهر 94 13:25
،،،،،،،،،،،،¨€¨€¨€¨€¨€ ،،،،،،،،،،¨€¨€▒▒▒¨€¨€ ،،،،،،،،¨€▒▒▒▒▒▒¨€¨€ ،،،،،،،،¨€▒▒▒▒▒▒▒¨€¨€ ،،،،،،¨€¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒¨€¨€،،،،¨€ ،،،،،،¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒▒¨€،،،،،،¨€ ،،،،¨€¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒¨€،،،،،،¨€ ،،،،¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒¨€،،،،،،¨€ ،،،،¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒¨€،،¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€ ،،،،¨€¨€▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒¨€،،¨€¨€¨€¨€¨€،،،،¨€ ،،،،،،¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒▒¨€¨€¨€¨€¨€¨€ ،،،،،،¨€¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ▒▒▒¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€ ،،،،¨€¨€¨€¨€▒▒▒▒▒▒¨€¨€¨€¨€¨€¨€▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒¨€¨€¨€ ،،¨€¨€▒▒¨€¨€▒▒▒▒¨€¨€¨€¨€¨€¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒▒▒▒¨€¨€ ¨€¨€▒▒▒▒¨€¨€▒▒¨€¨€¨€¨€¨€¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒▒▒¨€¨€ ¨€▒▒▒▒▒▒¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒▒▒¨€ ¨€▒▒▒▒▒▒▒▒¨€¨€¨€¨€¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒▒▒¨€¨€ ¨€¨€▒▒▒▒▒▒¨€¨€¨€¨€¨€▒▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒▒¨€¨€¨€ ،،¨€¨€▒▒▒▒▒¨€¨€¨€▒¨€¨€▒▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒▒▒¨€¨€ ،،،،¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€▒▒▒▒¨€¨€▒▒▒▒▒▒▒▒▒¨€¨€¨€¨€ ،،،،،،،،،،،،¨€▒▒▒▒▒▒▒¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€ ،،،،،،،،،،،،¨€¨€▒▒▒▒▒▒▒¨€¨€ ،،،،،،،،،،،،،،¨€¨€▒▒▒▒▒▒¨€¨€ ،،،،،،،،،،،،،،،،¨€¨€▒▒▒▒¨€¨€ ،،،،،،،،،،،،،،،،،،¨€ ¨€¨€¨€¨€ ,•’``’•,•’``’•, .’•,`’•,*,•’`,•’ ....`’•,,•’` -----------♥ ---------♥ --------♥ -------♥ -----♥ ---♥ --♥ آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــم
هدیه
پاسخ
سلام خیلی خوش آمدین به کلبه درویشی من دوستم چشم در اولین فرصت بهتون سرخواهم زد نازنینم
صدف
15 مهر 94 18:21
سلام هدیه جان چه بچه برادر نازی . ماشالااا خدا حفظش کنه . ایشالا جشن تولد 120 سالگیش .
هدیه
پاسخ
سلام صدف نازنینم ممنونم از محبتت دوستم انشالله مرسی از دعای خوبت نازنینم
مامان راضیه
16 مهر 94 13:16
سلام عزیزم خوبی من برگشتم خوشحال میشم بازم به وب دختر کوچولوم سر بزنی...راستی هنوز عروس خانم نشدی؟ دلم برات تنگ شده بود
هدیه
پاسخ
سلام راضیه جان خیلی خوش آمدین به کلبه درویشی من دوستم چندباری وبتون اومدم منتها دیدم آپ نکردین و پستاتون رمز داره با خودم فکر کردم که لابد دیگه نمی خواین وبتون رو آپ کنید و مشغول کوچولوی نازتون هستید نمی دونی چقدر خوشحال شدم که دوباره بعد مدت ها کامنت پرمهرتو در وبم می بینم و از همه مهمتر که بنده حقیر رو فراموش نکردی عزیزم نه متاسفانه همچنان منتظر هستیم و ببینم خداوند کی برامون مقدر می کنه و این لیاقت رو بهمون می ده که از چشم انتظاری دربیاییم فدای محبتتون
مینا
20 مهر 94 19:27
سلام هديه ي عزيزم تولد گل پسري رو تبريك ميگم عزيزم ايشالا صدوبيست ساله بشه
هدیه
پاسخ
سلام مینای نازنینم مرسی از تبریکت و دعای خیرت دوستم
مامان مبینا
27 مهر 94 19:32
عزیزم تولد نوه گلتون مباااااااااااااااااااااااااااااااااارک ایشالله جشن دامادیش
هدیه
پاسخ
ممنونم از تبریکتون انشالله خیلی ممنون از حضورتون
مامان مبینا
27 مهر 94 19:33
هدیه جان سلام خوبی؟خوشی؟ راستی جلو جلو تولدت مباااااااااااااااااااااااااارک عزیزم
هدیه
پاسخ
سلام مامان مبینای عزیز به لطف خدا و لطف شما دوست عزیز خوبم و ممنونم از احوالپرسیتون ممنوننننننننننننننننننننننم عزیزم و باورم نمیشه که تولدم یادتون مونده باشه و این بهترین چیزی بود که اصلا فکرشم نمی کردم فدای همه محبتات دوست عزیزم
نسترن
21 آبان 94 15:04
سلام هدیه جون ماشالا به این اقاپسرداداشت ان شالله خداحفظش کنه .ممنون ازپیشنهادتون چشم به طب سنتی هم ان شالله رومیارم تاخداچی بخواد.
هدیه
پاسخ
سلام عزیز دلم مرسی از محبتت و انشالله خدا قسمت شما هم بکنه هرچه زودتر پیشنهاد می کنم حتما برید و مطمئنم جواب می گیرید و اگه مایل بودین حتما آدرس و شماره تلفن دکتر پدرم رو بدم بهتون که پزشک خودمم هستن انشالله هرچه سریعتر به مراد دلتون برسید