دلتنگیای خوشمل بانودلتنگیای خوشمل بانو، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 24 روز سن داره
خوشمل بانوخوشمل بانو، تا این لحظه: 35 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

عزیزانم پس کی می یاین بی صبرانه منتظرتونم

شیر خوارگان حسینی

1394/7/24 13:03
نویسنده : هدیه
676 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نازگلم که چقدر دلم برات تنگ شده بود و نمی دونی چقدر هواتو کردم محبت الهی قربون اون چشمای نازت برم که هیچ وقت از ذهنم پاک نمیشه فنچون مامانی نمی دونی چقدر دلم بدجوری هواتو کرده و بی صبرانه منتظرت هستم محبت قربونت برم که جونم به جونت و اون لبای خوشملت بستس امروز دل مامانی بد جوری گرفته و از همه مهمتر بدجوری هواتو کرده بود وقتی می دیدم که همه نازگلاشون رو بردن به همایش شیرخوارگان حسینی و از تلویزیون که می دیدم بدجوری دلم هواتو می کرد و تو دلم می گفتم یعنی میشه خدایا منم یه روزی کوچولومو لباس حضرت علی اصغر بپوشونمش و با خودم ببرمش به امید اون روز که می دونم هیچ وقت دیر نیست و بالاخره انتظار یه روزی تموم میشه فقط صبرمامانی کمه محبت چندتا خبر برات دارم اولیش اینه که نت خونمون وصل شد بعد چندماه انتظار بالاخره پورت خالی مخابرات به منطقمون داد و وای فای خونمون هم وصل شد و این اتفاق به مامانی یه درس بزرگ داد . این بود که انتظار یه روزی بالاخره به پایان می رسه ممکنه طول بکشه اما بالاخره تموم میشه پس انتظار مامانی هم بالاخره تموم میشه شاید زمانش هنوز نرسیده بالاخره یه روزی مامانی مثل بقیه آدما به بابایی می رسه . به دل مامانی برات شده که انتظار داره تموم میشه. و خبر دوم اینکه امسال دومین سالی بود که پسرداییت بنیامین تونسته بود که بره این مراسم و زندایی مینا هم عکسشو از طریق تلگرام برای مامانی فرستاد که وقتی مامانی عکسشو دید کلی ذوق کرد و تو دلش براش دعا کرد و از خدا خواست که حافظش باشه و کلی هم مامانی قربون صدقش رفت یه وقت حسودی نکنی مامان بدون که مامانی تو رو بیشتر از بنیامین دوس داره و با هیچی هم عوضت نمی کنه اینو بهت قول می دم بغل آخه تو میوه وجودمی مگه میشه دوست نداشته باشم ببخش اگه دیر به دیر بهت سرمی زنم می دونم از دستم ناراحتی اما بدون مامانی داره خودشو آماده میکنه برای آینده ای بهتر که بعدها نشینی غصه چیزایی رو بخوری که مامانی الان داره حسرتشو می کشه . دوست دارم و همه تلاشمو می کنم که زندگی خوبی داشته باشی تا زندم و نفس می کشم همه تلاشمو می کنم که بتونم آینده روشنی رو برات رقم بزنم تا که چشم به این دنیای خاکی باز کردی همه چی برات مهیا باشه نازنینم محبت

حالا بریم سراغ عکس هایی که زندایی مینا برای مامانی فرستاده میذارم که به یادگار بمونهمحبت

اینجا پسرداییت رفته هیئت و تازه از هیئت برگشته به امید روزی که مامانی هم بتونه تو رو هم ببره هیئت و الهی که امام حسین خودش شافی هممون تو اون دنیا باشهمحبت

قربون اون نگاهای معصومت و اون خنده نازت برم من بغل

الهی قربون اون خواب شیرین و معصومت برم من بغل


پ ن : دوستان گرامی دیدن پست  ورودت به خانواده مارو بهت تبریک می گم خالی از لطف نیست چشمک

 

پسندها (7)

نظرات (5)

مامان علی مردان
3 آبان 94 11:46
الهی سال دیگه هم باباش بیاد هم خودش
هدیه
پاسخ
ممنونم از دعای خیرتون ان شالله هر چی صلاحه اتفاق بیفته و خدا خودش برام بهترین ها رو رقم بزنه به امید اون روز مرسی از حضورت در کلبه درویشی من دوستم
صدف
3 آبان 94 22:20
هزار ماشالا به بنیامین خان خیلی بانمکه ماشالا . خدا حفظش کنه و تنش همیشه سلامت و لبش همیشه خندون باشه ایشالا . انشالا به حق همین روزهای عزیز تو هم به حاجتت میرسی و به زودی صاحب فرزندای سالم و صالح میشی
هدیه
پاسخ
ممنونم از محبتت عزیزم مرسی از دعای خیرت و انشالله برای شما هم همینطور باشه نازنینم انشالله توکل برخدا هر خیره همون اتفاق بیفته من که سپردم به خودش می دونم بهتر از هر کسی خیر و صلاحمو می خواد بازم ممنون از اینکه با مشغله زیادی که داری به کلبه درویشی من سرمی زنی رفیق پاینده باشی و سلامت
ترنم
4 آبان 94 13:14
عزاداری شما و بنیامین و فنجولت قبول باشه
هدیه
پاسخ
ممنونم دوست خوبم عزاداری شما هم قبول باشه نازنینم
اورانوس
4 آبان 94 21:40
چقدر زیبا با فرشته عزیزت دردو دل ميکني...
هدیه
پاسخ
عزیزم این نظر لطف شماس مرسی از حضورتون در کلبه درویشی من دوستم
مامان مبینا
5 آبان 94 0:11
هدیه جون سلام ایشالله هرچی ارزوی قشنگ داری زودی بهشون برسی چقد نانازی بنیامین جون
هدیه
پاسخ
سلام عزیز دلم انشالله ممنونم از دعای خیرتون نازنینم این نظر لطف شماس کوچولویه شما هم نازه خدا حفظش کنه