دلتنگیای خوشمل بانودلتنگیای خوشمل بانو، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره
خوشمل بانوخوشمل بانو، تا این لحظه: 35 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره

عزیزانم پس کی می یاین بی صبرانه منتظرتونم

حرف دل

1394/8/19 20:45
نویسنده : هدیه
790 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزکم چشمانم رو می بیندم و تو را در ذهنم مجسم می کنم که در آغوشم هستی و چشمای معصومت رابسته ای و به خواب ناز رفته ای گویی جان تازه می گیرممحبت و زندگیم با تو معنا پیدا می کند . وقتی با دهان نازنینت صدایم می کنی و با چشمان زیبایت نگاهم ، تولدی دوباره است برای من  و دنیایم با تو رنگین می شود محبت عزیزکم وقتی خودت را برایم ناز می کنی گویی جان دوباره می گیرم و آن لحظه دوست دارم که بغلت کنم و آنقدر فشارت دهم و از استشمام بوی تنت به اعماق رویاها برم و خدارا شاکر باشم به خاطر نعمت زیبایی که نصیبم کرده است آری وجود تومحبت

تویی که برایم زندگی هستی و با تو نفس می کشم و معنای زندگی را می فهمم تویی که با وجودت، خندهایت، و حتی گریه هایت برایم شیرین و لذت بخش است حتی شیطنت های کودکانه ات را دوست دارم و با آنها گویی خودم جوان می شوم و شوق بازی و کودکانه هایم در من رشد می کند و نفسم به نفست بند است و راه رفتنت پابه پای من در خیابان به من حس غرور می دهد و به خود می بالم از اینکه مادر انسان وارسته ای چون تو ام و لذت در کنار باتو بودن شوق و امید را در من زنده می کند. عزیزکم وقتی خسته ای و گله مند از همه چیز و خود را در آغوشم قرار می دهی و چشمان نازت رو با شنیدن لالایی من کم کم می بندی و آرام به خواب ناز می روی و من عاشقانه نظاره گر صورت زیبایت هستم و به خاطر داشتن همچین زندگی آرامی از خدای مهربان مچکرم و هرکاری هم بکنم بازهم از زبانم یا حتی تمام وجودم قاصره از شکر کردنش محبت

عزیزکم دوستت دارم و بدان مادری در تمام لحظاتش حاضر است جانش را برای خوشبختیت نثارت کند  تا هیچ کمبودی در زندگی حس نکنی و با داشتن تو و پدرت مادرت سجده شـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــکر بجا می آورد و به خاطر داشتن همچین زندگی از خداوند مهربان سپاسگذار است محبت

 

پسندها (11)

نظرات (12)

نسترن
23 آبان 94 12:49
قربونت برم هدیه جون مرسی که بهم سرزدی
هدیه
پاسخ
خدانکنه نسترن جان خواهش م یکنم عزیزم کاری نکردم و وقتی هم اومدم و دیدم که به مراد دلت رسیدی و باردار شدی نمی دونی چقدر خوشحال شدم برات انشالله بارداری خوب و راحتی داشته باشی و خیلی خیلی مراقب خودت باش
مامان زینب
23 آبان 94 13:37
ای جان به هدیه گل خودم یه دونه ای از همبن الان لوسشون نکن بعدا پدرت درمیادا؟ خوشت بخت باشی الهی خیلی زیبا و مادرانه بود
هدیه
پاسخ
مرسی عزیزم از لطفت نظر لطف شماست اتفاقا از بچه ی لوس و نق نقو بدم می یاد و متنفرم حواسم هست خواهر ممنونم انشالله بازم ممنونم که نظرت رو در مورد نوشتم گفتین سپاسگذارم
مهسا
23 آبان 94 20:57
چه ادبی و زیبا
هدیه
پاسخ
به به مهسای نازنینم مرسی عزیزم نظر لطف شماست
مامان ریحانه
24 آبان 94 1:23
چه حس قشنگ و ناب و زیبایی الهی که به تمام آرزوهای زیبایت برسی در آینده ای نزدیک هدیه جانم
هدیه
پاسخ
نظر لطف شماست عزیزم و ممنونم که بهمون سرزدین انشالله توکل بخدا مرسی از دعای خیرتون منم برای شما بهترین ها رو آرزومندم
ترنم
24 آبان 94 12:29
تولدت مبارک چقدر وبتو تغیر دادی
هدیه
پاسخ
ممنونم از تبریکت ترنم جان انشالله مورد پسند شمادوستان عزیز باشد
مامان راضیه
25 آبان 94 8:58
سلام هدیه جان..بسیار زیبا نوشته بودی......برات خوشبختی از خداوند میخواهم...راستی وبت خیلی زیبا شده
هدیه
پاسخ
سلام مامان راضیه عزیز ممنونم از محبتت و نظر لطفتون ممنونم از دعای خیرتون و منم براتون بهترین ها رو آرزو دارم خوشحالم که مورد پسند دوست عزیزی مثل شما شده
مامانه شایلین
25 آبان 94 15:04
خوشحالم با وبتووووون اشنا شدم لطفا اپ کردیید بگید تا بیاییم
هدیه
پاسخ
سلام عزیزم خیلی خیلی خوش آمدین به کلبه درویشی من دوستم منم همینطور خوشحالم که با وب شما آشنا شدم و حتما شما بهم لطف دارین حتما خبرتون می کنم
شاپرک مامی
26 آبان 94 17:15
سلام عزیزم مرسی که سر زدی تخیل خیلی قوی داری خوشمان امد
هدیه
پاسخ
سلام گلم خیلی خیلی خوش آمدین به کلبه درویشی من دوستم نظر لطف شماست دوست عزیز و خوشحالم که خوشتون اومده
انسی
28 آبان 94 7:19
عالی بود هدیه جان
هدیه
پاسخ
سلام انسی جان خیلی خیلی خوش آمدین به کلبه درویشی من دوستم این نظر لطف شماست و خوشحالم که خوشتون اومده
مامان مهراد
1 آذر 94 12:07
سلام. چقدر زیبا بود . امیدوارم در آینده خیلی خیلی نزدیک همه حرفهای دلت بشه خاطرات قشنگ روزانه ات. حرفهای دلت بشه خاطرات گذشته ات. امیدوارم خیلی زود خبر آشنایی و ازدواجت رو توی همین وبلاگ بخونیم.
هدیه
پاسخ
سلام مامان مهراد عزیز این نظر لطف شماست انشالله خیلی ممنون از دعایه خیرتون و منم براتون بهترین لحظات خوبی و توام با آرامش رو از خدای مهربان خواستارم انشالله هرچی خیره همون پیش بیاد
مامان راضیه
3 آذر 94 8:37
سلام هدیه جان تولدت مبارک عزیزم.....
هدیه
پاسخ
سلام عزیز دلم مرسی از محبتت و تبریکت دوستم
نسترن
15 آذر 94 11:54
واقعاهم شکرکمه واسه معجزه های خدا
هدیه
پاسخ
بله همینطوره معجزه هایی که همش بدون منت نصیبمون می شه و ما چیزی جز شکر نمی تونیم به زبان بیاریم چون واقعا زبانمون قاصره از گفتن هر حرفی در این مواقع هستش