دلتنگیای خوشمل بانودلتنگیای خوشمل بانو، تا این لحظه: 11 سال و 28 روز سن داره
خوشمل بانوخوشمل بانو، تا این لحظه: 35 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره

عزیزانم پس کی می یاین بی صبرانه منتظرتونم

دلم برای دخترانه های وجودم تنگ شده

1394/9/10 23:11
نویسنده : هدیه
725 بازدید
اشتراک گذاری

دلم برای دخترانه های وجودم تنگ شده
برای شيطنت های بی وقفه،
بيخيالی های هر روزه،
ناز و كرشمه های من و آينه
خنده های بلند و بی دليل،
برای آن احساسات مهار نشدنی،
حالا اما،
دخترك حساس و نازك نارنجی درونم چه بی هوا اين همه بزرگ شده!
چه قدی كشيده طاقتم!
ضرباهنگ قلبم چه آرام و منطقی ميزند!
چه شيشه ای بودم روزی،
حالا اما به سخت شدن هم رضا نميدهم!
به سنگ شدن می انديشم،
اينگونه اطمينانش بيشتر است!
جای بستنی يخی های دوران كودكی ام را
قهوه های تلخ و پر سكوت امروز گرفته است!
اين روزها لحن حرفهايم اينقدر جدی است
كه خودم هم از خودم حساب ميبرم...
در اوج شادی هم قهقهه سر نمي دهم!
و تنها به لبخندی اكتفا می كنم!
چه پيشوند عجيبی است كلمه خانم!!!
همين كه پيش اسمت مينشيند
تمامی سر خوشی و بی خياليت را از تو ميگيرد،
و به جايش وزنه وقار ومتانت را
روی شانه ات می گذارد!
نه اينكه تمامی اينها بد باشد،نه!
فقط خدا كند وزنشان آنقدر سنگين نشود كه دخترك حساس و شيرين درونم
زير سنگينی آن بميرد!

 

پسندها (11)

نظرات (15)

مامان و بابایی دخمل بلا
11 آذر 94 0:28
سلام دوست خوب و گل من ممنونم که همیشه به وبلاگ ما میایی و به ما محبت داری دوست خوبم ... قلم من به پای قلم شما که نمیرسه حتما , لطف داری عزیز دلم ... خیلی زیبا بود پستت ... دوستت دارم و میبوسمت دوست گلم ....
هدیه
پاسخ
سلام عزیز دلم خواهش می کنم این چه حرفیه همش انجام وظیفس نازنینم و منم از شما ممنونم که به کلبه درویشی منم سرمی زنید رفیقنظر لطف شماست منم دوستون دارم و مراقب خودتون و نازگلتون باشید
اورانوس
11 آذر 94 13:54
چقدر شعر زیبایی بود ....
هدیه
پاسخ
ممنونم از لطف و محبتت عزیزم و خوشحالم که خوشتون اومده
بهار مامان برسام عسل
11 آذر 94 21:51
سلام دوست عزیز و قدیمی امیدوارم خوب و خوش باشی عزیزم ممنونم از لطف و محبتت به برسام همیشه مهربونی دوستای عزیزی مثل شما میشه مرحم زخمایی که بعضا بعضی افراد بیمار به روح و قلبم میزنن ولی اشکال نداره من هرکی که بد برسامم رو بخواد فقط میسپارم به خود خدا....... گلم خیلی خیلی خوشحال شدم وقتی دیدم بهمون سر زدی و با اینکه شدیدا درگیر کار هستم و حجم کاری با این پروسه ی استخدام همکار در منزل بیشتر شده ولی دلم نیومد لطف و محبتت رو بی جواب بزارم عزیزم منو ببخش من نمیدونستم تولدت کی بوده و با کمال شرمندگی و با تاخیر بهت تبریک میگم و از جدم میخوام خودش همیشه و در همه احوال حامیت باشه گلم بازم ازت ممنونم روی ماهت رو میبوسم خواهر خوبم
هدیه
پاسخ
سلام عزیز دلم شکرخدا بهترم ممنونم از دعایه خیرت نازنیم که همیشه بدرقیه راهم بوده و هست کار خوبی می کنی عزیزم من واقعا موندم کی دلش می یاد به این نازگل عزیزت حرفی بزنه واقعا متاسفم براشون بچه به این نازی و خوب خدا حفظش کنه و تنت سالم باشه بهارجون و سایت همیشه بالای سربرسام باشه این چه حرفیه عزیزم انجام وظیفس و خوشحالم که حضورم در وب شما باعث خوشحالیت شده و ممنونم ازت که با این همه مشغله ای که داشتی به کلبه درویشی من سرزدی دوستم و سپاسگذارم از تبریکت که هر چه از دوست رسد برام نیکوست و مرسی از دعایه خیرت و منم برات بهترین ها رو از خدای مهربان خواستارم منم می بوسمت و دوست دارم و مراقب خودت و برسام نازنین باش
مامان ریحانه
12 آذر 94 10:51
چه متن زیبا و قشنگی وای هدیه جون دلم گرفت یعنی یه جورایی اشک نشست تو چشمام چقدر دلم برای بی خیالیهای هر روزه تنگ شده ولی حالا مگه میشه بی خیال باشی یاد باد آن روزگاران یاد باد
هدیه
پاسخ
خوشحالم از اینکه از پستم خوشتون اومده البته پایه قلم زیبایه شما نمی رسه عزیزم خودمم وقتی خوندمش واقعا سرتاپا وجودم رو گرفت و یاد اون کودکانه های شیطونم افتادم که چقدر شیطون بودم و رفته رفته آروم و گوشه گیر شدم و دلم برای شیطنت های بچه گی هام تنگ شده اساسی و با هر بار خوندن این پست واقعا گذشته و کودکی ایم رو به یاد می یارم واقعا این بی خیالی ها فقط ماله زمان بچگیمون هستش وگرنه من هرچقدر خواستم بی خیال باشم که نشد و تو گذشته خودم گیر کردم و زندگی رو به خودم سخت گرفتم و خدا خودش بهم کمک کنه و واقعا هم یاد باد آن روزگاران یاد باد
مینا رحیمی
12 آذر 94 21:15
سلام عزیزم وبه قشنگتو دیدم سایت خودت یعنی طلابانو مدرسه ی مامان ها آپه برای خوندن این مطلبه جالب روی لینک بالا کلیک کنید و حتما نظر هم بزارید و برای ما باعثه افتخاره که حتما توی خونه ی خودتون ثبت نام کنید و گاهی از مطالب شما استفاده کنیم
هدیه
پاسخ
سلام خیلی خوش آمدین به کلبه درویشی من دوستم نطر لطف شماست و چشماتون قشنگ می بینه چشم حتما به سایتتون سرفرصت سرخواهم زد و ممنونم از دعوتت نازنینم
مامانه شایلین
14 آذر 94 14:23
سلام هدیه جووووون مهربووون ممنونم که مارا به دعوت به وبلاگ خودتون کردیید ایشالله همیشه زنده باشید و همین طوری این همه مطلب زیبا و تو دل برو واسه ما بنویسید.. یه بوس گنده از طرف شایلینی به خاله هدیش
هدیه
پاسخ
سلام مامانه شایلین خیلی خوش آمدین به کلبه درویشی من دوستم این چه حرفیه خوشحالم که دعوتم رو پذیرفتین و قدم رنجه فرمودید ممنونم و خوشحالم که از مطالب من خوشتون اومده و شما هم همیشه سلامت باشید و پاینده و سایتون بالاسر کوچولویه نازتون باشه منم کوچولویه نازت رو می بوسم و مراقب خودتون باشید
مامان ریحانه
15 آذر 94 11:50
سلام هدیه جان من برای این پست کامنت گذاشته بودم کامنتم نیومده ؟؟؟
هدیه
پاسخ
سلام مامان ریحانه عزیز چرا عزیزم مرسی از محبتت واقعا شرمنده نتونسته بودم تایید کنم چون من اصولن عادت دارم کامنت ها رو با جواب تایید کنم و هیچ وقت بدون جواب نمی ذارم واسه همین یکم تو تاییدم طول کشید ببخشید بازم ممنونم که بهمون سرزدید
نسترن
15 آذر 94 11:55
گذشت روزهای زیبای بی خیالی
هدیه
پاسخ
بله همینطوره به معنای واقعی گذشت این روزهای بی خیالی که من سالهاست دنبالش می گردم و هیچچ وقت هم نشد پیداش کنم
مامان راضیه
17 آذر 94 17:32
منم همینطور چقدر دلم تنگ شده...کاش میشد یه ساعت برگردم به عقب..به همان شیطنت های گذشته...
هدیه
پاسخ
بله همینطوره کاش هایی که هیچ وقت محقق نمیشه و روزهامون به حسرت سپری می شه
بهار مامان برسام عسل
20 آذر 94 19:48
سلام مهربونم وقتی اسمت رو تویه کامنت ها میبینم برام هم عزیزی هم خاطرهی خوب از روزهای قبل تر رو برام تداعی میکنی روزایی که بعد از یک فاجعه ی بزرگ خدا بهم لطف کرد و دقیقا من تویه همون دوران باهات آشنا شدم دوست عزیز و قدیمیم خیلی خیلی دوستت دارم و خدای من شاهدا که همیشه شما و چندتا از دوستای گل نی نی وبلاگی در یاد و خاطرم هستید و هر وقت احساس میکنم تویه لحظه های سبز دعا ممکنه خدای مهربون حرف من رو سیاهم بشنوه براتون با تموم وجودم دعا میکنم و آخرین بار که این اتفاق افتاد همین دیروز بود و الان که اتفاقی و برای چک کردن کامنت دوستایی که باهام همکاری میکنن اومدم وقتی اسم نازت رو دیدم واقعا به این حرف رسیدم که "دل به دل راه داره" دوستم ازت دنیا دنیا ممنونم برای تموم محبت ها و مهربونی هات و امیدوارم خدای مهربون به وسعت دل پاک و مهربونت بهت خیر و برکت بده گلم راستی برادر زاده های خیلی ناناسی داری هم کومچوله هم بزرگه برادر زاده ی بزرگت مخصوصا با لباس شیخ ها خیلی با نمک شده خدا حفظشون کنه به حق جدم انشاالله خدا یک همسر خوب قسمتت کنه و یه نی نی خیلی ناناس بهت هدیه بده مهربونم و ما بیایم مدام ببینیمش و قربون صدقه ش بریم و کیف کنیم دوست گلم خیلی ممنونم برای تمام مهربونیات
هدیه
پاسخ
سلام مامان بهار نازنین خیلی خوش آمدین به کلبه درویشی من دوستم این چه حرفیه منم خیلی خوشحال میشم که بهتون سرمی زنم و خوشحالم با دوست مهربونی و خوش قلبی مثل شما آشنا شدم و خوشحالم با اسم من یادآوری خاطره خوب در ذهن دوست گرامی چون شما هستم و بسی مایه افتخارم هستش و برسام هم خدا شاهده با برادرزاده هام هیچ فرقی نداره و شما تنها کسی هستین که اینقدر خوش قلبید و از ته دل برام دعا کردید و این خوش قلبیتون تو نوشته هاتون مشخصه و منم از خدای مهربون براتون بهترین ها و عاقبت به خیری و تندرستی و کوچولوی نازتون هم حفظ کنه رو خواستارم دقیقا همینطوره واقعا دل به دل راه داره و منم از ته دلم دوستون دارم و همیشه به یادم هستین و هیچ وقت فراموشتون نمی کنم نظر لطف شماس به کوچولویه ناز شما نمی رسن ممنونم از محبتت و از دعای خیرت عزیزم هرچی صلاحمه همون بشه منم ممنونم از تمام محبتت و مهربونیت عزیزم
ترنم
22 آذر 94 8:03
خیلی قشنگ بود راستش منم خیلی دلم تنگ شد با خوندن نوشتت
هدیه
پاسخ
نظرلطف شماست و خوشحالم که خوشتون اومده و منم با خوندش واقعا به این نتیجه رسیدم که چه دورانی بوده و از دستش دادم و بدجوری دلم برای اون روزام تنگ شده و صد حیف که هرگز برنمی گرده
صدف
24 آذر 94 23:07
سلام هدیه جونم .خوبی گلم ؟ واقعا دلتنگی بزرگیه برای کودکی های درونمون ولی حیف که برگشتی وجود نداره به گذشته . کاش بتونیم از زمان حالمون خوب استفاده کنیم و بهره ببریم لااقل . که بعدها حسرت این روزهارو نخوربم .
هدیه
پاسخ
سلاممممممممم به صدف نازنینم خوبی شما منم خوبم شکر خدا ممنون از احوالپرسیت دوستم دقیقا همینطوره و منم خیلی دلم می خواد زمان برگرده برای چند لحظه هم برم اون دوران ولی حیف که زمان برنمی گرده و درسته حرفتون ان شالله بتونیم با کمک خدای مهربان حال و آیندمون رو خو بسازیم که بعدها حسرت این روزامون رو نخوریم مرسی از محبتت که با این همه مشغله کاریت بهم سرزدی از لطفت سپاسگذارم دوستم
کودک دانا
25 آذر 94 12:01
سلام. وقتتون بخیر. این وبلاگ رو تقدیم میکنم به همه پدر و مادرهایی که آرزو دارن فرزندان پاکی رو تربیت کنند. گلچینی ازکارتون و انیمیشن و سرود های اموزنده و مذهبی برای کودکان آدرس وبلاگ: http://kodakdana.blog.ir/ آدرس کانال: https://telegram.me/koodakdana میتونید از این کارتون و سرود ها در وبلاگتون هم استفاده کنید. مشتاقانه منتظر انتقادات و پیشنهادات شما هستیم
هدیه
پاسخ
سلام عزیز دلم خیلی خوش آمدین به کلبه درویشی من دوستم ممنونم از اطلاع رسانیتون در فرصت آتی حتما بهتون سرخواهم زد
【p】【a】【r】【y】【a】
27 آذر 94 22:54
سلام ~~~~~~~~$$$$ ~~~~~~~~~~..$$**$$ ~~~~~~~~~...$$$**$$ ..دوست خوبم.. $$$~~~'$$ ~~~~~~~~$$$"~~~~$$ ~~~~~~~~$$$~~~~.$$ من آپمممم ~~$$~~~~..$$ ~~~~~~~~$$~~~~.$$$ یه ~~~~~~ $$~~~$$$$ ~~~~~~~~~$$$$$$$$ ~~سری~~~~$$$$$$$ ~~~~~~~.$$$$$$* ~میزنی~$$$$$$$" ~~~~.$$$$$$$.... ~~~$$$$$$"`$ ~~$$$$$*~~~$$ ~$$$$$~~~~~$$.$.. $$$$$~~~~$$$$$$$$$$. $$$$~~~.$$$$$$$$$$$$$ $$$~~~~$$$*~'$~~$*$$$$ $$$~~~'$$"~~~$$~~~$$$$ 3$$~~~~$$~~~~$$~~~~$$$ ~$$$~~~$$$~~~'$~~~~$$$ ~'*$$~~~~$$$~~$$~~:$$ ~~~$$$$~~~~~~~$$~$$" ~~~~~$$*$$$$$$$$$" ~~~~~~~~~~````~$$ منتظرحضورسبزت هستم.'$ ~~~~~~~~..~~~~~~$$ ~.........~نظــــــــر~~~~$$ ~~~~~ســــــــــــتاره~~~$$ ~~~~~یـــــــادت نره~~~$$ ~~~~~~$$$$$"~~.$$ ~~~~~~~"*$$$$
هدیه
پاسخ
سلام عزیز دلم خیلی خوش آمدین به کلبه درویشی من دوستم چشم در اولین فرصت بهتون سرخواهم زد
مامان پریسا و بابا جلیل
21 دی 94 20:31
وبتون عالیه.همه ما یه روز دلمون برای اون لذتای دخترانه و بودن تو خونه مامان و بابا تنگ میشه و اینو فقط خودمون حس میکنیم و درک میکنیم.شاد باشید و سرخوش
هدیه
پاسخ
سلام عزیزم خیلی خوش آمدین به کلبه درویسی من دوستم بله دقیقا همینطور ممنونم شما هم همینطور خوش و خرم باشید