دلتنگیای خوشمل بانودلتنگیای خوشمل بانو، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره
خوشمل بانوخوشمل بانو، تا این لحظه: 35 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

عزیزانم پس کی می یاین بی صبرانه منتظرتونم

دلم گرفته

1394/10/20 20:16
نویسنده : هدیه
671 بازدید
اشتراک گذاری

ای خدای مهربون دلم بد جوری گرفته

خودت خوب می دونی که از چی دلم گرفته

توی این دنیای خاکی هیچی کی نیست که به حرفام گوش بده

تا کسی نیست که من سرمو بذارم رو شونش های های گریه کنم

هرکسی تو این دنیا زندگی می کنه برای من سرش شلوغه

و حتی وقتی برای من نمی گذاره دلم تو این شهر غریب پوسید 

هیچکی نیست به حرفام گوش بده

از این وضعیت خسته شدم

دلم می خواد با یکی حرف بزنم

مدتی یه گریه نکردم

خیلی وقته سنگ دل شدم 

دیگه اشکام از چشام سرازیر نمی شه

روزگار منو پوست کلفت کرد 

وازم یک آدم دیگه ساخت

پسندها (10)

نظرات (12)

مامان علی آقا
21 دی 94 14:13
فدای دلت هدیه گلم خدا جوووون. هر چه زودتر دلشاد کن هدیه نازم رو
هدیه
پاسخ
خدانکنه نازنینم ممنونم ان شالله با دعاهای شما عزیزانم
√بهار مامانه★★ برسام ★★
21 دی 94 22:34
عزیزم خصوصی داری
هدیه
پاسخ
ممنونم ا زلطف و محبتت بهارجان
اورانوس
23 دی 94 6:09
خیلی وقت بود منتظر نوشتن دوبارت بودم ... ان شاءالله زودتر حالت خوب شه و روزایی سختت بگذره.
هدیه
پاسخ
سلام اورانوس جان فدای اون محبتت و نظر لطف شماس نازنینم ان شالله برای همه هم همینطور باشه و روزای سخته همه بگذره
صدف
24 دی 94 15:05
امیدوارم هیچ گاه غم نبینی دوستم.
هدیه
پاسخ
ممنونم صدف جان ان شالله
مامان ریحانه
25 دی 94 13:55
خدا نکنه دلت بگیره هدیه جون انشالله که هر چی غم و غصه هست ازت دور شه و بجاش شادی وجودت و پر کنه توکلت به خدا باشه عزیزم
هدیه
پاسخ
فدای اون محبتت عزیزم ان شالله برای شما هم همینطور باشه
مامان ریحانه
30 دی 94 0:10
خصوصی هدیه جونم
هدیه
پاسخ
ممنونم ازلطف و محبتت عزیزم
مامان ریحانه
30 دی 94 1:13
فدای محبتت هدیه جونم خیلی عزیزی
هدیه
پاسخ
خدانکنه عزیزم کمترین کاری که می تونم انجام بدم یعنی از دستم برمی یاد ان شالله هرچه زودتر حالشون بهتر شه و به آغوش خانواده بگردن
نسترن
6 بهمن 94 12:05
خدانکنه دلت بگیره
هدیه
پاسخ
سلام نسترن جان ببخشید ناراحتتون کردم ان شالله دل هیچ کسی نگیره
مامان راضیه
11 بهمن 94 15:20
الهی..خدا نکنه دل گرفته باشی عزیزم....خدا جونم هر چه زودتر دل هدیه جون را شاد کن.....الهی آمین
هدیه
پاسخ
سلام راضیه جان ممنون از لطف و محبتت نازنینم قربان محبتت و ممنونم از دعای خیرت
مامان علی آقا
15 بهمن 94 1:39
نه گلم جسارت نکردم بخدا.فقط دیدم خودت شماره رو ندادی تا پرسیدم گفتم شاید میل نداشته باشی وگرنه منظور بدی نداشتم.ببخش
هدیه
پاسخ
سلام شما عزیزمی نازنین شمارتون رو سیو تو گوشیم نداشتم و پاک کردنم یهویی شد بعدش متوجه شما شدم شرمنده عزیزم نگرانت کردم
اورانوس
17 بهمن 94 0:26
هدیه جون کجایی چرا نمينويسي خواهر گلم ؟
هدیه
پاسخ
سلام اورانوس جان می نویسم گلم درگیر دکتر برای بیماریم هستم اتفاقا یه متن نیمه کاره دارم و قول می دم بنویسمش و زود تموم کنم همین شما ها هستین که بهم انگیزه می دین برای نوشتن ممنونم
افسانه
22 بهمن 94 11:29
Hedye junm merc az inke sherkat kardi vase khatm❤ishalla b name arezuhat beresi
هدیه
پاسخ
سلام افسانه جان خیلی خوش آمدین به کلبه درویشی من دوستم این چه حرفیه نازنینم خدا مادرشما رو هم رحمت کنه و روحشون قرین رحمت الهی باشه نازنینم