دلتنگیای خوشمل بانودلتنگیای خوشمل بانو، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 25 روز سن داره
خوشمل بانوخوشمل بانو، تا این لحظه: 35 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

عزیزانم پس کی می یاین بی صبرانه منتظرتونم

دلتنگیای خوشمل بانو سه سالگیت مبارک

1394/12/12 15:39
نویسنده : هدیه
625 بازدید
اشتراک گذاری

سلامممممممممممممممممممم به روی ماهت که دارم تو تولدت می نویسم برات تا بهت بگم که تو این مدت که نزدیک سه سال شد که باهات خو گرفتم ایشالله تولد واقعی خودت رو جشن بگیرم و خوشحال باشم که تو هم درکنارمی می دونم اون لحظه دیر نیست بالاخره نصیب منم میشه بالاخره درهای خوشبختی هم روی منم باز میشه و منم به آروزهام می رسم قربونت برم چه لذتی داره که باهات حرف می زنم و دردودل می کنم و تو رو تو ذهنم مجسم می کنم و از خدای مهربون می خوام یه روزی خودتو نصیبم کنه و از اون روزی می ترسم که بخواد امتحانم کنه منکه همش دارم امتحانای الهی رو پس می دم و اون امتحانم تو باشی خدایا دیگه توان اینو ندارم و می دونم مهربون تر از این حرفا هستی و حال و روز منو می دونی و خودت بهتر از هرکسی حتی از خودم خبرداری و می دونی چقدر من نازگلم رو دوست دارم خلاصه عشق می ورزم بهت و خوشحالم که کنارم هستی و به حرفای من گوش می دی نازنینم و می خوام با من بمانی رفیق همیشگی من محبت


پسندها (5)

نظرات (4)

نسیم
12 اسفند 94 15:50
سلام ممنون بابت تبریک
هدیه
پاسخ
سلام نسیم جان خوبی عزیزم خواهش می کنم واقعا بهت تبریک می گم و ان شالله نازگلت صحیح و سالم به دنیا بیاد
صدف
13 اسفند 94 6:11
سلام عزیزم ایشالا تولد صد سالگی وبلاگت با کلی خاطرات قشنگ و ثبت لحظات شیرین
هدیه
پاسخ
سلام صدف نازنیم بازم منو شرمنده کردی عزیزم حتما بهت سرمی زنم و یه دل سیر برات کامنت می ذارم چون درگیر کار عیدم و خونه تکونی دعا کن که خدا توانشو بهم بده بتونم سرانجامش بدم ممنونم از تبریکت ان شالله
بانو
13 اسفند 94 7:12
سلام وبلاگ زیبای دارین برای افزایش ترافیک وبلاگتون راهکارهایی دارم به سایت من سر بزنید موفق باشید
هدیه
پاسخ
سلام بانو جان مرسی از محبتت و تعریفت ممنونم از اطلاع رسانیتون
مامان گلی
14 اسفند 94 14:04
راستی گلـــــی خانوم سومین سالگــــــرد وبتون هم مبارک باشع
هدیه
پاسخ
مرسی از تبریکت نازنینم