دلتنگیای خوشمل بانودلتنگیای خوشمل بانو، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره
خوشمل بانوخوشمل بانو، تا این لحظه: 35 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

عزیزانم پس کی می یاین بی صبرانه منتظرتونم

مادر حلالم کن

1395/3/8 0:59
نویسنده : هدیه
1,708 بازدید
اشتراک گذاری

مامان گلم امروز وارد هفت سالی شدم که  کنارم نیستی . چقدر زمان زود میگذره و درست هفت سال شد که من اومدم تهران و هفت سال تحمل هر شرایط سختی رو  به جون خریدم اما هیچ کدوم از اینا باعث نشد یه لحظه یاد و خاطرت رو از ذهنم پاک کنم درست برخلاف خواهر و برادرام اما خرده ای به اونا نمی گیرم چون هم درگیرن برای خودشون و هم مثل من تنها نیستن بگذریم مهم اینه که من فراموشت نکردم و هر صفحه از قرآنی رو که می خونم ثوابش رو هدیه می کنم به روحت که بلکه ازم راضی باشی خیلی دلم می خواد برای یه لحظه هم شده بغلت بودم و سرمو می ذاشتم رو سینه ات و بوی تنت رو استشمام می کردم  درست مثل بچگیام  و با آغوش باز پذیرام بودی اما حیف و صد حیف تو خیابان که می رم و بچه ها رو می بینم که دستای کوچلوشون رو به ماماناشون دادن دلم هوری می ریزه و یاد بچگی های خودم می افتم که چه قشنگ دستمو می گرفتی و باهم می رفتیم خونه اده (همون مادربزرگم ) یاد اون روزا به خیر مامان گلم حلالم کن میدونم دختر خوبی برات نبودم کاش میشد به خوابم بیای خیلی وقته که حسرت دیدنت رو دارم

 


ای مادرنازنیم ای تمام هستی ام یادت در خاطرم هست و فرزند تو بودن افتخار می کنم محبت

پسندها (3)

نظرات (6)

صدف
12 تیر 95 22:54
خدا رحمتشون کنه روحشون قرین رحمت و ارامش.
هدیه
پاسخ
سلام صدفم ممنونم خدا هم اموات و رفتگان شما رو بیامرزه و روحشون قرین رحمت الهی باشه
کیمیا
6 مرداد 95 10:51
خدا مادرت رو رحمت کنه انشااله جاش تو بهشت باشه
هدیه
پاسخ
ممنونم خداهم اموات و رفتگانتون رو رحمت کنه و روحشون قرین رحمت الهی باشه
مامان اکرم
13 شهریور 95 15:17
سلام عزیزم خدا رحمت کنه مادر مهربونتو برای شما امروز دعا کردم سر نماز جماعت. اگه قابل باشم دوست دارم بیشتر باهات آشنا بشم خیلی وبلاگت جالبه حس عجیبی داره. پیش ما بیا ... چند تا راهکار دارم که به خواسته هات برسی انشاءالله
هدیه
پاسخ
سلام خیلی خوش آمدین به کلبه درویشی من دوستم و ممنونم و خدا هم رفتگان و اموات شما رو هم بیامرزه و روحشون قرین رحمت الهی باشه ممنونم از لطف و محبتتون حتما بهتون سرمی زنم
مامان زهره
4 مهر 95 1:00
روح مادرتون شاد،منم مامانم رو از دست دادم درکت میکنم
هدیه
پاسخ
ممنون عزیز خدا هم مادر شما رو رحمت کنه و روحشون قرین رحمت الهی باشه مرسی از حضورتون
مامان
8 آبان 95 8:28
آخی ... روحشون شاد . دل شما هم آرام
هدیه
پاسخ
ممنونم خدا هم اموات و رفتگان شما رو هم بیامرزه و روحشون قرین رحمت الهی باشه
مامان نفیسهمامان نفیسه
11 اردیبهشت 97 10:09
خدا رحمت کنه. روحشون شاد
هدیه
پاسخ
ممنون عزیزم خدا هم اموات و رفتگان شما رو بیامرزه