دلتنگیای خوشمل بانودلتنگیای خوشمل بانو، تا این لحظه: 11 سال و 28 روز سن داره
خوشمل بانوخوشمل بانو، تا این لحظه: 35 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره

عزیزانم پس کی می یاین بی صبرانه منتظرتونم

بدون عنوان

1395/4/9 18:25
نویسنده : هدیه
1,190 بازدید
اشتراک گذاری

برای دوست داشتنت

محتاج دیدنت نیستم...

اگر چه نگاهت آرامم می کند

محتاج سخن گفتن با تو نیستم...

اگر چه صدایت دلم را می لرزاند

محتاج شانه به شانه ات بودن نیستم...

اگر چه برای تکیه کردن ،

شانه ات محکم ترین و قابل اطمینان ترین است!

دوست دارم ، نگاهت کنم ... صدایت را بشنوم...به تو تکیه کنم

دوست دارم بدانی ،

حتی اگر کنارم نباشی ...

باز هم ،

نگاهت می کنم ...

صدایت را می شنوم ...

به تو تکیه می کنم

همیشه با منی ،

و همیشه با تو هستم،

هر جا که باشی!....

پسندها (2)

نظرات (2)

آتليه عکاسي
9 تیر 95 20:21
ممنون بابت مطالب خوب و عالي
هدیه
پاسخ
خیلی خوش آمدین به کلبه درویشی من دوستم
عاطفه
9 تیر 95 22:32
سلام عزیزم ان شاالله همیشه خوب باشی...همیشه خوشبخت همونطورهم که گفتی یع بابای خوب پیدابشه تا نی نی نازت بیادراستی خیلی خوشحال شدم که وبتودیدم ماشالله بازدیدشم که زیاددددددده...راستش میخواستم بگم منم همچین وبی مثل وبلاگ شمابازکردم البته تومیهن بلاگ خوشحالمیشم باهم دوست صمیمی بشیم تاآخرو...منتظرجوابتون هستم تووبملینکتون کردم التماس دعا
هدیه
پاسخ
سلام خیلی خوش آمدین به کلبه درویشی من دوستم و ممنون از محبتتون و لطفتون بی پایان و ممنون که به کلبه درویشی منم سرزدید و ممنون که لینکم کردین و دوستان هم بهم لطف داشتن نسبت به نوشته هام