دلتنگیای خوشمل بانودلتنگیای خوشمل بانو، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 25 روز سن داره
خوشمل بانوخوشمل بانو، تا این لحظه: 35 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

عزیزانم پس کی می یاین بی صبرانه منتظرتونم

سلام به دوستان

1392/3/19 19:37
نویسنده : هدیه
511 بازدید
اشتراک گذاری

این جمله همیشه تو ی ذهنمه که هر رفتی اومدی داره وهر خداحافظی سلامی داره 

پس سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام من اومدم 

خیلی ممنون که تو این مدت به فکرم بودین و سراغمو می گرفتین (البته پارادوکسه)خیال باطل

بالاخره امتحانام تمومممممممممممممممممممممممممممممم شد 

پس پیش به سوی استراحت و خوش گذرونی خنده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان آینده یه فسقلی
19 خرداد 92 20:19
خسته نباشی خانومی


سلام ممنون گل من
مامان آتنا جون
20 خرداد 92 14:39
سلام عزیزم من یک معذرت خواهی بدهکارم بهت
بخدا این روزها اصلا کاملا چت زدم
از بس آتنا حالش بده
دیروز می خواستم بگپم اشتباهی بستم منو ببخش
صورت گل دختری هم ببوس
دوستون دارم


سلام اشگالی نداره امیدوارم که حال آتنا جون خوب بشه به حق این ماه های عزیز منم شما رو دوست دارم از طرف منم صورت گل دختر ناز رو ببوس عزیزم
مامان آینده یه فسقلی
20 خرداد 92 20:03
قهر چرا باشم باهات.؟!

نی نی گپ که مشکل داره، جوابت میدم، نوشته هام واست نشون داده نمیشه و پنجره رو میبندی، میری.

کی اس ام اس دادی که جواب ندادم؟

حداقل من که کامنت واست میذارم تو وبلاگت، تو همونم نمیذاری!




باشه قبول حالا باهات آشتی می کنم و دوسمتم دارم
آخه ازدست خیلی دلخور شده بودم به خاطر همین کامنت برات نمی ذاشتم از حالا به بعد خودتو آماده کن برای کامنتام آخه می خوام کامنت بارونت کنم