دلتنگیای خوشمل بانودلتنگیای خوشمل بانو، تا این لحظه: 11 سال و 29 روز سن داره
خوشمل بانوخوشمل بانو، تا این لحظه: 35 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

عزیزانم پس کی می یاین بی صبرانه منتظرتونم

گذر عمر

1395/8/3 0:55
نویسنده : هدیه
1,401 بازدید
اشتراک گذاری

گذر عمر چه واژه غریبی و قابل تامل . اینقدر غرق روز مرگی ها و مشکلات شدیم که یادمون می ره که عمرمون همینطوری داره می ره انگار دیروز بود که یه دخمل ناز تپلی خدانصیب خانواده نادری کرد اونم بعد هفت سال که شادی رو به این خانواده داد اما خودشم نمی دونست چه سرنوشتی در انتظارشه با همه فرازو نشیبا گذشت با همه سختی ها گذشت حالا این دختر تولدش بود و شد 28 ساله و با خودش فکر می کرد که انگار دیروز بود با دامن مخملی قرمز و یه ببولیز سفید و با جوراب شلواری سفید و با کفشای مشکی دست مامانشو می گرفت و باهم می رفتن خونه مادربزرگش حالا مادرش زیر خروارها خاک خوابیده و باید از پدر پیرش مراقبت کنه اصلا هم متوجه نشد کی شد 28 ساله . بله عمر عحیب می گذرد و این ماهستیم که ازش غافلیم و یه وقتی به خودمون می یاییم که دیگه دیره پس تا می تونیم از فرصت ها خوب استفاده کنیم


ن پ : بله من حقیر در تاریخ 3/8/95 وارد سن 28 سالگی شدم و  ایندفعه می خوام خودم برای خودم دعا کنم از خدای خوبی ها می خوام که عاقبتم ختم به خیر و شهادت بشه ازش می خوام که همونطور که من حقیر دنبال یه همسفر خوب هستم که باهاش به معبود برسم بهم این لیاقت رو بده که منم یه همسفر خوب براش باشم  و یه مادر خوب برای عزیزانم باشم و از همه مهمتر اینکه بهم این لیاقت رو بده که طوری تو این دنیای خاکی و فانی زندگی کنم که اون دنیا لایق شفاعت ائمه و شهدا باشم و شرمندشون نباشم فرشتهفرشتهفرشته

پسندها (3)

نظرات (5)

مامان اکرم
5 آبان 95 13:32
سلام عزیزم. تولدت مبارک خوشمل بانو. انشاءالله عمر با عزت داشته باشی و به زودی زود در کنار همسری تولد عاشقانه بگیری. خدا رحمت کنه مادرتونو. متن خیلی قشنگی نوشته بودی مرسی خواهر جان ممنون که به ما سر زدی .خوشحالمون کردی
هدیه
پاسخ
سلام دوست نازنین ممنونم از تبریکتون و ان شاءالله هر چی خدا بخواد همون میشه . ممنونم خدا هم اموات و رفتگان شما رو هم رحمت کنه و روحشون قرین رحمت الهی باشه مرسی از محبتتون و خوشحالم که از دلنوشته ام خوشتون اومده خواهش می کنم نازنینم کاری نکردم و در قبال محبتای شما هیچه
اورانوس
5 آبان 95 15:13
سلام هدیه جان ،تولدت رو با تاخیرتبریک میگم . از اینکه یه دوست ابانی دارم خیلی خوشحالم ،متاسفانه اون چیزی که توی وجود ما ابانیها زیاد وجود داره احساساته....
هدیه
پاسخ
سلام عزیز مرسی از تبریکت و هرچه از دوست رسد برام نیکوست منم همینطور خوشحالم که یه دوست با معرفت و آبانی دارم و بله عزیز همینطوره همین احساساتمون کار دستمون داده یعنی من هرچی می کشم از این احساسات می کشم دیگه خواست خدا بوده که ما دنیایی از احساسات باشیم
صدف
6 آبان 95 23:46
عزیزم تولدت مبارک. انشالله به زیباترین آرزوهات برسی
هدیه
پاسخ
سلام صدف نازنینم سلام صدف نازنین مرسی از تبریکت نازنینم و ممنونم و ان شاءالله
مسابقه عکس کودک
22 دی 95 22:30
با سلام مسابقه عکس کودک تلگرام متفاوت و جدید همراه با جوایز ویژه سکه طلا و گوشی موبایل https://telegram.me/Aksetehran 20 نفر اول ثبت نام شده در گروه 50 امتیاز ویژه تعلق میگیرد برای حمایت و از ما این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید با تشکر
مامان و بابایی دخمل بلا
25 دی 95 16:38
سلام دوست خوب و گلم خوبی؟ وبلاگمون رو آپ کردیم عزیزم ممنونم این مدت جویای حالمون بودین
هدیه
پاسخ
سلام عزیزم الحمدالله منم شکر خدا خوبم چند باری اومدم و دیدم از آپ خبری نیست مرسی که خبرم کردین و ان شالله شاهد آپ های زود هنگام باشیم این چه حرفیه من هر وقت وقت کنم و برسم جویای احوال نازنینی مثل شما می شم التماس دعا