دلتنگیای خوشمل بانودلتنگیای خوشمل بانو، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 24 روز سن داره
خوشمل بانوخوشمل بانو، تا این لحظه: 35 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

عزیزانم پس کی می یاین بی صبرانه منتظرتونم

من جاموندم

1395/8/29 21:24
نویسنده : هدیه
1,422 بازدید
اشتراک گذاری

بعد مدتها دست به کی برد می برم و انگشتانم رو دکمه هایش می فشارم برای نوشتن احساسی که از درون حس می شود .  آری احساسی سرشار از دلتنگی و حسرت . حسرت دیدن ضریح آقای مهربانی را وقتی نظاره گر کسانی هستم که چه خالصانه روز اربعین راهی سرزمین عشق می شوند و سیل عظیمی از عاشقان به دیدار معشوق می روند. چقدر دلم می خواهد که منم جزئی از این عاشقان بودم و سرزمین عشق را از نزدیک با چشمان پر از گناهم می دیدم . وقتی می شنیدم که راهی سرزمین عشق هستند غمی در درونم روانه می کرد و حسرت اینکه نکند روزی حسرت راهی شدن سرزمین عشق و دیدن ضریح امام مهربانی در وجودم بماند آری به معنای واقعی من جاموندم 

پسندها (2)

نظرات (5)

اورانوس
9 دی 95 22:52
سلام هدیه جون ،منم دقیقا حسم مثل توئه....
هدیه
پاسخ
سلام نازنینم متن ناقص بود و حوصله اینکه کاملش کنم رو نداشتم بازم مرسی که بهمون سرزدین از خدا می خوام که حال دلت خوب بشه نازنینم
فاطمه
22 دی 95 19:12
عزیز؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ شما خاستگار نداری؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟! ترشیده ای؟؟؟؟؟؟؟
هدیه
پاسخ
سلام خوش آمدین به کلبه درویشی من حقیر یه سوال داشتم ازتون قبل اینکه به سوالتون پاسخ بدم این سوال شما چه ارتباطی به متنی که من نوشتم داره ؟
مامان و بابایی دخمل بلا
29 دی 95 10:56
سلام هدیه جان گلم کجایی خواهری؟ کم پیدایی عزیزم ؟
هدیه
پاسخ
سلام عزیز دلم درگیر پدر لجبازم هستم و دعا کنید که از خر شیطون پایین بیاد و راضی بشه چشماشو عمل کنه همش نگران چشماشم متاسفانه جفت چشماش آب سیاه آورده و راضی نمیشه عمل کنه و موندم چیکار کنم و حوصله هیچ نوشتنم ندارم
مامان اکرم
18 بهمن 95 10:00
سلام خدا بزرگه عزیزم انشاءالله هر چه زودتر عمل کنن و خوب بشن ما هم جامونده ایم خواهر................
هدیه
پاسخ
سلام نازنیم عمل نکردن و فعلا چشماشون تحت نظره ان شاءالله که به زودی روزیتون بشه محبت
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
30 شهریور 98 12:39
هدیه خانومی لطفا دنبالم کنید ممنونم😚😚😚
هدیه
پاسخ
سلام عزیزم حتما لایق باشم دنبالتون می کنم ممنون که به کلبه حقیر هم سرزدید🌸