دلتنگیای خوشمل بانودلتنگیای خوشمل بانو، تا این لحظه: 11 سال و 29 روز سن داره
خوشمل بانوخوشمل بانو، تا این لحظه: 35 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

عزیزانم پس کی می یاین بی صبرانه منتظرتونم

حرف دل

1396/6/10 13:13
نویسنده : هدیه
1,419 بازدید
اشتراک گذاری

 


تو نقش اول  تمام سکانس عاشقانه های منی


روزی دستانمو می گیری و خوب میدانم که آن روز دیر نیست
با این حرفا دلم را خوش کردم و اکنون هیچ حسی به ازدواج ندارم یعنی آنهایی که آمدند نتوانستم معنی خوشبختی را در زندگیم با وجودشان حس کنم
ای نی نی عزیزم یادت همیشه در خاطرم هست و جایت را با بچه هایی که قرار است در مهدی که دایر میکنم پر کنند برایم اما بازم می یام و برایت حرف میزنم واز دلتنگیاهم برایت می گویم تو تنها کسی هستی که بدون هیچ چشم داشتی به حرفهایم گوش میدهی


پ ن : اگه دلت  برای خدا تنگ شده و می خوای باهاش ارتباط برقرارکنی یه سربه این گروه بزن مطمئن باش ضرر نمی کنی 👇👇👇👇👇👇👇      https://t.me/joinchat/CThyjj0sgOGIbO5q0kqpUQ

 

پسندها (4)

نظرات (3)

نفیسه
20 شهریور 96 2:20
ممنونم هدیه جان برای معرفی گروه
هدیه
پاسخ
خواهش می کنم عزیزم نموندی تو گروه و سریع لفت دادی خوشحال میشدم در جمع معنویمون شما هم بودید و در این امر خداپسندانه سهیم می شدید
مهزاد مامان عرفان
10 آذر 96 20:30
سلام هدیه عزیز خوشحالم که دوستانم هستن باید همه رو پیدا کنم می بو سمت عزیزم
هدیه
پاسخ
سلام عزیزم ممنون که فراموشم نکردی قربون اون معرفت و مرامت محبت
مامان نفیسهمامان نفیسه
11 اردیبهشت 97 10:07
غمگین
هدیه
پاسخ
🌸