دلتنگیای خوشمل بانودلتنگیای خوشمل بانو، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره
خوشمل بانوخوشمل بانو، تا این لحظه: 35 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

عزیزانم پس کی می یاین بی صبرانه منتظرتونم

می نویسم برایت

1398/6/30 13:22
نویسنده : هدیه
557 بازدید
اشتراک گذاری

می نویسم برایت تا بدانی که تمام لحظات زندگیم آمیخته با یاد و خاطره هایت است

می نویسم برایت تا بدانی لحظه لحظه ی زندگیم با یاد و خاطره ات عجین شده است

می نویسم برایت تا بدانی  نفس در سینه دارم  با یادت و خاطره هایت زندگی می کنم

می نویسم برایت تا به همه بگویم انتظار روزی به پایان می رسد و این خاطره ها روزی به واقعیت می پیوندند

آری انتظار روزی به پایان می رسد .

------------------------------------------------------------------------

پ ن : قریب به یک سال است که دیگر برایت واژه ها را  کنارهم نچیده ام !

قریب به یک سال است که برایت ننوشته ام از دلتنگی هایم ، از آروزهایم ، از حسرتی که سالیان سال است گریبان گیرم شده است انگار هرجایی از دنیا که نگاه می کنم وجود تو را حس می کنم . تویی که مایه نفس کشیدن و آرامش من هستی ، تویی که لحظه لحظه های زندگیم آمیخته است از وجودت ، وجودتی که برایم مایه آرامشبخس است باشد روزی که به واقعیت بپیوندت نه در خیال.

من بی صبرانه منتظرم !!!!!!!!!

 

 

 

پسندها (3)

نظرات (0)