دلتنگیای خوشمل بانودلتنگیای خوشمل بانو، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره
خوشمل بانوخوشمل بانو، تا این لحظه: 35 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

عزیزانم پس کی می یاین بی صبرانه منتظرتونم

بعد از دادن آخرین امتحان

1392/3/21 12:45
نویسنده : هدیه
482 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کوچولوی مامانی خوبی ببخش تو این مدت ازت خبری نگرفتم ونیومدم باهات حرف بزنم 

آخه درگیر امتحانام بودم بالاخره تونستم تموم کنم . می خوام برات یه چیزی بگم از روزی که آخرین

امتحانم رو

دادم و تصمیم گرفتم یه خورده برای خودم راه برم وتنها باشم از یه جهت خوشحال بودم که بالاخره

امتحانام 

تموم شده بود ولی خیلی دلم گرفته بود حالو حوصله ی تو ماشین نشستن نداشتم یه دفعه کنار پاساژه

شانزلیزه پیاده شدم و رفتم داخل پاساژ و کلی برای خودم راه رفتم وبه لباسای مجلسی که جدیدا

اومده بود

نگاه کردم و تو عالم خودم سیر می کردم ویاد اون روزایی که حسرتشو می کشم افتادم و دلم خیلی

برای

خودم سوخت ، برای غریبی و بی کسی خودم سوخت برای تنهایی که هیچ کس

براش وقتی نداره وبرای

خیلی چیزا دلم سوخت واز پاساژ اومدم بیرون  وشروع کردم برای خودم راه رفتن

ومدام تو عالم خودم

سیر

کردم تا به یه ایستگاه اتوبوس رسیدم ومنتظر شدم تا اتوبوس اومد و سوار اتوبوس

شدم  . اومدم خونه

ویه 

راست رفتم سراغ لب تاپم و با اون مشغول شدم و ذهنم یه خورده آروم شد ولی

مامانی اصلا حالش خوب 

نیست عزیز براش دعا کن دیگه مامانی کم آورده دیگه نبودن بابایی رو حسابی داره

حس می کنه 

ماه شعبانه مامانی حسابی می خواد روزه بگیره براش دعا کن که بتونه روزه هاشو

بگیره 

عزیز دلم 

دلم برات یه ذره شده آخه تو تنها دلخوشی منی که می یام و اینجا باهات حرف می

زنم 

دردو دل می کنم

                              پس تورو خدا تنهام نذار

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان منتظر
24 خرداد 92 10:48
عزیزم انشالله که خداوند بزودی یه نینی سالم بهتون هدیه میکنه ممنون که به ما یر زدی

مرسی گل من ممنون که بهم سرزدی
مهشید مامان مهتا
25 خرداد 92 12:00
سلام خانومی خسته نباشی ببخشید اگه من کم لطفی میکنم و کم میام پیشت مهتا واقعا بهم اجازه هیچ کاری را نمیده فقط باید منتظر بشم تا بخوابه گلم


سلام گل من خواهش می کنم انشالله خدا کوچولوتون رو براتون
حفظ کنه
الناز
26 خرداد 92 23:46
عزیزم مامانی اینده صبرکن خدابزرگه یه بابایی خوب میاد سراغت و بعدش نی نی جون میاد و زندگی سرتاسر شاد وتاوم با خوشبختی خواهین داشت
اندکی صبر سحر نزدیک است


چشب گل من
مامان نسرین
27 خرداد 92 1:50
سلام مامانی انشاا... نی نیت سالم به دنیا بیاد.من نفهمیدم چرا بابای نینی پیشت نیست میشه بهم بگی؟


سلام گل من ممنون اخه هنوز ازدواج نکردم
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
27 خرداد 92 12:48


ای جووووووووونم

قربون ِ احساسات ِ قشنگت عززززززززززیزم

ایشالا ... یه بابایی بیاد که لایق ِ تو و اون قلب مهربونت باشه

مر سی گل من
زهرا
29 خرداد 92 0:07
آخی هدیه جون ، خیلی به خودت سخت میگیری
همه چی با صبر حل میشه گلم .مراقب خودت و قلبت باش


مرسی گل من چشب حتما
مامان حنانه زهرا
29 خرداد 92 13:18
سلام نمیشه که


سلام گل من ببخشید مشکل داره
بابای مهتا
1 تیر 92 6:50
سلام
صبح زیباتون به خیر و شادی
ممنون از شما که قابل دونستید و به مبلاگ زیبای خفته در خاک من هم سری زدید
ایشالا شما و عزیزانتون همیشه شاد پیروز باشید.


سلام ممنون از حضور محترمتون در وبم وسپاسگزارم
از لطف بسیار شما
مامان حنانه زهرا
14 تیر 92 3:27
ازدست این باباییا که اینقددیرمیکنن


واقعا