دلتنگیای خوشمل بانودلتنگیای خوشمل بانو، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره
خوشمل بانوخوشمل بانو، تا این لحظه: 35 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

عزیزانم پس کی می یاین بی صبرانه منتظرتونم

دومین نامه به همسری عزیزم

1392/4/13 16:35
نویسنده : هدیه
988 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همسری عزیزم

سلامی که با اعماق وجودم نثارت می کنم وخوب می دانم که یک روزی خواهی آمد ولبخند برلبانت

مرا از چشم انتظاری نجات می دهی همسری عزیزم دلم برایت تنگ شده است وبی صبرانه منتظرت

هستم

وخیلی دلم می خواهد که درکنارم باشی وسرم را برروی شانه های مردانه ات بگذارم

تا آرامش حقیقی را تجربه کنم .

می دانم که تو با بقیه فرق داری وخوب می دانم که تو مهربانتر از دیگران هستی

ومرا به خاطر عشقی که نسبت به تو دارم دوست می داری

وبرای احساس پاک من که در کنار تو معنا پیدا می کند

با آغوش گرم خود پاسخ می دهی

با آغوشی که سرشار از محبت وعشقی است که درتمام وجودت جاری هست

همسری عزیزم خوب می دانم با تو به معنای واقعی عشق به خدا می رسم

دلم می خواهد برای تو همسری مهربان وصبور باشم هیچ دلم نمی خواهد

که بگویم خسته شده ام چون به آمدن تو امید دارم واین امید داشتن مرا

برای زندگی کردن با تو مصمم می کند .

با آمدن تو معنای واقعی کلمه ی خانواده را می فهمم .

همسری عزیز دلم خیلی چیزها می خواهد

دلم می خواهد درکنار تو باشم ومعنای واقعی عشق را تجربه کنم

دلم می خواهد گرمای دستان مهربانت را با تمام لحظه لحظه های وجودم حس کنم

همسری عزیزم خوب می دانم با آمدن تو لحظه های زندگی ام سرشار از محبت و مهربانی

می شود می دانم با آمدنت به من آرامش می دهی .

وبه گونه ای با من رفتار می کنی که دیگران با من اینگونه نیستند

رفتارهای مهربانی و سرشار از محبت که من

عاشششششششششششششششششق

این رفتارهایت هستم

وبی صبرانه منتظرش خواهم بود تا اعماق وجودم استشمامش کند

به امید لحظه های با تو بودن

خیلی خیلی دوست دارم

وعاشقانه به انتظارتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

می شینم

واین گلم تقدیم به شمااااااااااااااااااا

پریسا دنیای شکلک ها   www.sheklakveblag.blogfa.com/

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان حنانه زهرا
14 تیر 92 3:25
اسماءஜمامانه فسقلஜ
15 تیر 92 20:08
ایشالله به همین زودی میاد


ایشاللهههههههههههههههههههههههه
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
1 مرداد 92 10:54
ای جاااااااااااان
مریم
25 مرداد 92 23:44
مگه همسرتون کجاست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟



گلم من هنوز ازدواج نکردم