دلتنگیای خوشمل بانودلتنگیای خوشمل بانو، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره
خوشمل بانوخوشمل بانو، تا این لحظه: 35 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره

عزیزانم پس کی می یاین بی صبرانه منتظرتونم

سفرنامه مامانی 1

1392/4/13 18:08
نویسنده : هدیه
478 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به خوشمل مامانی

امیدوارم که حالت خوب باشه واون بالابالا ها بهت خوش بگذره عزیز مامان

مامانی یه مدت نبود آخه رفته بود مسافرت پیش بابابزرگت حالا می خوام سفرنامه مو برات تعریف کنم

عزیز دلم

مامانی یه مدت رفت پیش پدربزرگت که از دست تک خاله ای نجات پیدا کنه آخه گل من تک خاله ای

همش به مامانی غر می زد ومنم با خودم تصمیم گرفتم که یه چندروزی رو برم پیش بابابزرگت تا یه مدتی

منو نبینه . البته تک خاله ای که من می شناسم هرجوری شده غرشو می زنه وتازه آدمو مجبور به

کارایی می کنه که مامانی اصلا دوسمش نداره

خوب فنچی مامان جونم برات بگه که مامانی روز یکشنبه تاریخ 2/4/92 رفت پیش بابابزرگت ونیمه شعبان

هم اونجا بود ومثل همیشه اصلا بهم خوش نگذشت چون تنها بودم و بابابزرگت خودشو با باغ انگوری که

داره مشغول کرده بود و مامانی هم تنها تو خونه وخودشو یه جور دیگه مشغول کرده بود با انجام دادن

کارای خونه .

داستان همچنان ادامه دارد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مهتــــ❤ـــــاب مامان یلـــ❤ــــدا
13 تیر 92 18:20
´سلام ´¶¶´´´´¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶´¶¶¶¶´´
´´´´´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶´¶¶´´´´¶´
´´´´´´¶´´´´´´´´´´¶´¶¶¶¶¶¶´´´¶´
´´´´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´¶¶¶¶¶´
´´´´¶´´´´بدو بيا آپـــــم´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´
´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶´´
´¶¶¶´´´´´¶´´´´دير نكني´´´´´´´¶´´
´´´¶´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´
´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´¶´´
´´¶¶¶´´´´´´´´´¶¶¶´´´´¶¶´´´¶¶´´
´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´
´´´´´´´¶¶¶´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´´´
´´´¶¶¶¶¶´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´
´´´¶´´´´¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶´´´¶´´´´´
´´´¶´´´´¶¶¶´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´¶¶¶´´´´
´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶´´´¶¶´´
´´¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶´´
´¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶´´
´´¶´´نظـــر´´¶¶¶¶¶¶¶¶´يادت نره ¶´´
´´¶¶´´´´´´´¶¶´´´´¶¶´´´´´´¶¶´´´
´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´


سلام چشب حتما