دلتنگیای خوشمل بانودلتنگیای خوشمل بانو، تا این لحظه: 11 سال و 28 روز سن داره
خوشمل بانوخوشمل بانو، تا این لحظه: 35 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره

عزیزانم پس کی می یاین بی صبرانه منتظرتونم

دلایل صحیح برای بچه دار شدن

1392/4/31 16:47
نویسنده : هدیه
489 بازدید
اشتراک گذاری

دلایل صحیح برای بچه‌دار شدن


از دلایل درست و مناسبی كه زن و شوهر تصمیم برای بچه‌دار شدن می‌گیرند عبارتند از:

1- احساس نیاز توامان زن و شوهری كه در ثبات عاطفی و امنیت مالی كامل هستند.

 

٢-آمادگی زوج‌ها برای ایفای نقش‌های جدید پدر و مادر بودن

٣- رسیدن به بلوغ فكری برای قبول مسئولیت سنگین بچه‌دار شدن

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
1 مرداد 92 10:50


عالــــــــــــــــــــــــــــــــی ِ.


ممنون
مامان عبدالرحمن واویس
1 مرداد 92 13:13
عزیزم ختم دورچهارم لغوشد

چرا
ممنون که بهم اطلاع دادی
زندگی
1 مرداد 92 16:02
باهاتون موافقم در مورد این پستای آخر.
خاله آویسا
2 مرداد 92 3:27
سلام دوستای عزیزم.من تو جشنواره نی نی شکمو شرکت کردم. لطفا به من رای بدین
برای این کار عدد 527 رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنید. من اولین باره که تو جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کردم و خیلی دوست دارم برنده بشم و به کمک همتون نیاز دارم
همتون رو می بوسم
ان شاالله بعدا جبران کنیم
به ما هم سر بزنین خوشحال می شیم


چشم عزیزم

ماماطهورا
2 مرداد 92 13:56
هديه جون ممنون از مطالب جالبت


خواهش می کنم گلم قابلی نداشت گلم
ممنون که بهم سرزدی
زندگی
4 مرداد 92 14:10
سلااااااام عزیزم دیدم ی مدتی که نیستی اومدم بهت سر بزنم تازه پستی که مربوط به آزمایشات بود رو خوندم خیلی نگرانت شدم . خودتو ناراحت نکن ایشالله گه مورد خاصی نیست و همونطور که دکترت گفته با داروهایی که برات تجویز کرده خوب میشی . مراقب خودت باش و ی خبری از خودت بده


ممنون عزیزم که بهم سرزدی
چشب گلم
مامان شین
7 مرداد 92 14:14
سلام خانومی می شه یه سه تا فرشته ی کوچولو رای بدی... سه تا کد 410 664 195 رو به 20008080200 پیامک کنید...می شه...خیلی به پیامک هاتون نیاز داریم...با همسریت و خانواده خودت و خانواده همسری و خلاصه دوستان و اشناهات نفری یه پیامک یا اون متن بالا به این شماره بفرستید بین کد ها فقط فاصله باشه...منتظر خبرای خوبت هستم...
مامان امیرعلی گلی
8 مرداد 92 14:57
سلام گلم
من خیلی وقته بهتون سر میزنم
مطالب وب شما هم عالیه
ممنون که پیش ما اومدید
انشالله دیگه مامانی تنها نباشی و یه ازدواج خوب و چند تا نی نی ناز تو تقدیرت نوشته بشه


سلااااااااااااااااااااام
مرسی گلم که بهم سرمی زنی
ممنون ایشششششششششششششششششششالله
مامان حنانه زهرا
9 مرداد 92 5:10
خدا خودت حاجت عزیزمو بده
زود زود اول یه شوشوی گل بعدم یه نی نی گل تر
منم اپم عزیزم


مرسسسسسسسسسسسسسسسسسسسی گلم که برام دعا کردی
ایشاللللللللللللللللللللله
چشب بهت سرمی زنم
مامان حنانه زهرا
13 مرداد 92 14:10
چرا من لینک نیستم


چرا گریه عزیزم چشب لینکت می کنم گلم فقط غصه نخور
طراحی سایت
11 آبان 94 21:09
بسیار عالی ممنون از سایت خوبتون
هدیه
پاسخ
ممنونم از لطفتون