دلتنگیای خوشمل بانودلتنگیای خوشمل بانو، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره
خوشمل بانوخوشمل بانو، تا این لحظه: 35 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره

عزیزانم پس کی می یاین بی صبرانه منتظرتونم

نامه ای به امام رضا

1392/6/26 19:53
نویسنده : هدیه
711 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به روشنایی آفتاب به ضامن آهو

 

مولای من آقای من وقتی با دل خسته به شهر زیبای شما می آیم و با یه امیدی که دردلم نقش می بندد

چشم های خسته من  به گنبد طلای شما می افتد یه حس غریبی نصیبم می شود واز درون احساس می کنم

که با جان ودل به مسافرهای خسته ات خوش آمد می گویی و میزبان خوبی برایشان هستی و با اشتیاق

از مهمانهایت پذیرایی می کنی و هر حاجتی داشته باشند می دهی و آنها را هر گز با دست خالی

بدرقه نمی کنی . آقای من مولای من آنقدر مهربان و دل رحم هستی که ضامن آهو شدی ضامن من

هم می شی ؟  منی که مثل شما غریبم .منی که حتی خجالت می کشم به گنبد زیبایت نگاه کنم .

منی که روسیاه هستم.

آقای من مولای من دلم شکسته . دلم از این زمونه شکسته . دلم می خواست با دل خسته بیام

مهمونی خونت مطمئنم هیچ وقت نا امیدم نمی کنی

آقای من مولای من میلاد نورتان مبارک وخیلی دلم می خواست که روز تولدتان در کنارتان بودم

پـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــس از دور می گویم

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

الهام
16 شهریور 94 19:46
چه احساس قشنگی و چه نامۀ زیبایی منم به امام رضا ارادت خاصی دارم الهی که همیشه امام رضا یار و همراهتون باشه
هدیه
پاسخ
ممنونم الهام خانم بله همینطوره منم واقعا ارادت خاصی بهشون دارم مخصوصا هر دومون غریبیم و خوب می دونم امام رضا هوای غریبا رو خوب داره ممنونم انشالله برای شما هم امام رضا یار رو همراهتون باشه خیلی ممنون از حضورتون واقعا خوشحالم کردین