دلتنگیای خوشمل بانودلتنگیای خوشمل بانو، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 24 روز سن داره
خوشمل بانوخوشمل بانو، تا این لحظه: 35 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

عزیزانم پس کی می یاین بی صبرانه منتظرتونم

روش آماده کردن یک نوع غذای فوری به نام خاگینه ساده

1392/6/30 0:42
نویسنده : هدیه
1,007 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه ی دوستای عزیزم

می خوام توی وبم یه تنوعی داشته باشم و یکمی هم دلم می خواد که آمار وبم هم بالا بره از خود راضی

تصمیم گرفتم چند نوع از غذای فوری که درکمترین زمان تهیه می شه رو بهتون معرفی کنم

خــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاگینه ساده

مدت ١٠ دقیقه

مواد لازم

تخم مرغ          ٤ عدد

نمک ، فلفل و زرد چوبه    به میزان لازم

آرد                   یه قاشق غذاخوری

روغن                   مقداری

طرز تهیه

تخم مرغ ها را دریک کاسه می شکنیم ونمک وفلفل و زرد چوبه را ریخته وهم می زنیم تا کف کند

سپس آرد را به آرامی در آن الک کرده وهم می زنیم تا گلوله نشود . روغن را در یک تابه

کوچک می ریزیم تا گرم شود . مواد را داخل آن می ریزیم ودر تابه را می گذاریم . با حرارت

ملایم دوطرف آن را سرخ می کنیم غــــــــــــــــــــــــــــــــــــــذا آماده خوردن است

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

اب نبات
31 شهریور 92 1:14
آآآآآآفرین به مامانی هنرمند

ممنون گل من
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
3 مهر 92 1:18
سلام دختر... تو کجایی؟

نگرانت شدم...


سلام عزیزم ببخشید که نگرانت کردم شارژ نتم تموم شده و فعلا نت ندارم
fariba
7 مهر 92 12:15
سلام خانومی خوبی چه خبرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟نیستی کجایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟کی پیش ما میایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
کم کم دارم شاعر میشم.
جدی جدی کم پیدایینکنه خبریه ناقلا؟؟؟مارو بی خبر نزاری که شیره مامانتو حلالت نمیکنم


سلام عزیزم
درگیر شروع ترم هستم به خدا خبری نیست هنوز چشم انتظارم مطمئن باش خبری باشه گل دنیا رو جاااااااااار می زنم