دلتنگیای خوشمل بانودلتنگیای خوشمل بانو، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره
خوشمل بانوخوشمل بانو، تا این لحظه: 35 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره

عزیزانم پس کی می یاین بی صبرانه منتظرتونم

مـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن اومـــــــــــــــــــــــــــــــدم

1392/7/7 23:30
نویسنده : هدیه
508 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوستای عزیزم بالاخره تونستم نتم رو شارژ کنم و بیام به نی نی نازم سربزنم

از اون دوستایی که نگرانم بودن مثل مامانی یه فسقل آینده و فریبا جون  خیلی ممنونم

ولی یه گله دارم

از اونایی که یکم سرشون شلوغه وسراغی از دل خسته من نمی کنند

من به غیر از این دوستای وبلاگی کسی رو ندارم که با هاش دردودل کنم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

بهار
11 مهر 92 17:03
سلام عزیزم
از خدا میخوام یه بابای خوب نصیب بچه های آیندت کنه و خوشبخت شی.





سلام گل من
ممنون عزیزم ایشاللللللللللللله برام دعا کن