دلتنگیای خوشمل بانودلتنگیای خوشمل بانو، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره
خوشمل بانوخوشمل بانو، تا این لحظه: 35 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره

عزیزانم پس کی می یاین بی صبرانه منتظرتونم

عزیز دلم برای مامانی حسابی دعا کن

1392/7/18 22:45
نویسنده : هدیه
521 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشمل مامان

الهییییییییییییییییییییی قربونت برم

خیلی دلم می خواد وجودتو تو دلم حس کنم اما نمی شه می دونم باید بابایی بیاد

اما مثل اینکه بابایی خیلی ناز داره وحالا حالا نمی یاد خیال باطل

یادته گفتم می خوام برم سونو برای سینه هام رفتم عزیزم

توده های سینم خیلی زیاد شده و یه دونش هم خیلی بزرگ که در واقع مامان این توده هاست

و این توده ها رو زاد و ولد می کنه خانم دکتر سونو گفت فکر کنم باید این بزرگرو در بیاری

ولی هنوز نرفتم پیش خانم دکتر خودم قراره سه شنبه برم وقتی از مطب خانم دکتری که

رفته بودم برای سونو اومدم بیرون کلی بغض کردم و رسیدم خونه و یه دل سیر

گریه کردم مامانی اصلا برای مردن نمی ترسه و راضیه به رضای خدا

برام دعا کن قربونت برم

دعا کن که با دارو مشکلم حل بشه و جراحی نخواد

مامانی پول نداره که جراحی کنه

دلم نمی خواد که به تک خاله ای فشار بیاد بهش نگفتم که خانم دکتر بهم اینو گفته

فقط گفتم زیاد شده و باید ببرم و نشون خانم دکتر خودم بدم

الهیییییییییییییییییییییییی قربون اون دستای نازت برم

الهی قربون اون نگاهای معصومت برم

ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان ایلین
18 مهر 92 23:00
سلام مامانی تهنا ما همه برات دعا میکنیم مشکلت زود حل بشه توکل به خدا


سلام عزیزم ممنون که برام دعا می کنی
مامان محیا
19 مهر 92 3:33
سلام عزیزم من دوست دارم شما رو لینک کنم شما چطور؟؟ بیا به وبلاگ من سری بزن شاید فکر کنی من خوشبخت ترین آدمم اما من فقط قول دادم شادی هایم را برای دخترم بنویسم غم هامو و کاستی های زندگیمو در خودم نگه دارم و با خدای خودم در میون بزارم دوست دارم وقتی کسی به وبلاگم میاد با انرژی برگرده


سلام گلم
مرسیییییییییی که بهم سرزدی و منم با افتخار لینکتون کردم و چشم حتما بهتون سر می زنم
مریم
19 مهر 92 18:26
ممنونم ک ب وبلاگم سر زدین


خواهش می کنم منظورت اینه که بهت سر بزنم باشه می یام حتما
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
20 مهر 92 12:43
بلا دوره عزیزم
امیدوارم مشکلی پیش نیاد و همه چی با همون قرص و دواهایی که گفتی، رفع بشه...


انشاللللللللللللللللله من از خدامه
اب نبات
20 مهر 92 17:11
سلام عزیزم ان شالله با دارو رفع میشه و نیازی به جراحی هم نیست برات دعا می کنم مهربان من...


سلام عزیزم
ممنونم که برام دعا می کنی
مامان امیرعلی گلی
20 مهر 92 20:23
ایشالله که با دارو حل بشه دوست خوبم
خدا بزرگه دعا میکنم مشکلت زود زود برطرف بشه مارو بیخبر احوالت نزار


انشاللله چشب حتما ممنون که به فکرم هستی
مامان الناز
21 مهر 92 1:56
سلام عزيزم خدا بد نده ايشالاه با همون داروها رفع ميشه من مطمئنم توكلت به خدا باشه


سلام گلم انشالللله