دلتنگیای خوشمل بانودلتنگیای خوشمل بانو، تا این لحظه: 11 سال و 29 روز سن داره
خوشمل بانوخوشمل بانو، تا این لحظه: 35 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

عزیزانم پس کی می یاین بی صبرانه منتظرتونم

تخلیه کردن توده های سینم که فیبروم هستن

1392/7/22 10:01
نویسنده : هدیه
524 بازدید
اشتراک گذاری

ســــــــــــــــــــــــــــــــــــلام عزیزدلــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم

الهیییییییییییی مامانی قربونت بره قربون اون صبرو تحملت برم که همش هوای مامانی رو داری

 و سنگ صبورش هستی

مامانی هرکاری کرد نتونست برای سه شنبه صبر کنه و بره پیش خانم دکتر رضایی

شنبه صبح مامانی رفت پیشش و سونو ی قبلی و جدید رو بهش نشون داد وقتی سونوهامو

دید بهم گفت یکی از توده هاتو خیلی بزرگ شده و باید تخلیش کنی و گرنه بعد ها برات مشکل ایجاد

می کنه و فرستاد پیش خانم دکتر سروش متخصص جراح عمومی  بهم گفت : برو پیش این دکتر

که برات تخلیه کنه

عــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــزیز مامان برای مامانی دعا کن نمی دونم پولشو از کجا

بیارم ولی همچنان درد دارم وخانم دکتر رضایی بهم گفت همون قرص های ویتامین ای رو بخر و

بخور و ورقه ای 1800 هستش و منم فعلا یه ورق 10 تایی خریدم

تازه یه خبر خوب دارم برات مامانی تونسته یه کار نیمه تمام پیدا کنه

تدریس تو سرای محله اکباتان البته حقوقش خیلی زیاد نیست ولی بازم از هیچی

بهتره حالا کم کم با این کار خودمو مشغول می کنم

ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان محیا
22 مهر 92 13:35
خیلی خوشحالم که تونستی کار پیداکنیعزیزم نگران نباش عملت رو به راحتی انجام میدی و پولش هم جور میشه فقط کافیه از ته دل از خدای متعال بخواهی.امیدوارم به هرچه میخواهی برسی


ممنون از انرژی مثبتی که بهم دادی عزیزم
میترا
22 مهر 92 13:51
خانمی برای کار تبریک میگم


ممنون گل من واسم دعا کن
الناز
22 مهر 92 21:06
عزیزم اول تبریک بخاطر کاری که پیدا کردی میبینی همش داره پشت سرهم درست میشه...خداخیلی بزرگه....خوب هم میشی و داروهاتم میخری....خداباهاته تو تنهانیستی عزیزم....امیدت به خداباشه


ممنون گل من
خدا یه جورایی داره بهم می گه که توهیچ وقت تنها نیستی ودر همه حال شکرش می کنم
و راضیم به رضای خودش
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
23 مهر 92 0:33
به بههههههههه



پس شیرینی ِ کار ت کوووووووو؟



عزیزم، خیلی خوشحال شدم...



ایشالا همه چی به خیر بگذره گل دخملی



راستی، از اس ام اس های قشنگت هم ممنون...







مرسییییییییییییییییی گلم
حالا بذار برم سرکار چشم حتما شیرینیشم بهت می دم
خواهش می کنم قابلی نداره گلم
کبری مامان آنیتا
23 مهر 92 2:24
عزیزم خدا پشت و پناهت باشه انشاالله خدا یار و یاورت باشه
**خدا قوت**
کار جدیدتم مبارک باشه انشاالله موفق و موید باشی گلم


ممنون عزیزم
مامان آوا
24 مهر 92 9:18
عزیزم غصه نخور خدا بزرگه
خدایا به حق این روز عزیز و بزرگ
بهت کمک کنه وهرچه زودتر عمل بشی وخوب بشی
من وآوایی هرروز واست دعا میکنیم


مرسیییییییییییییی گلم ممنون که برای من دعا می کنید
که خیلی به دعاهای شما احتیاج دارم
مامان زیبا
26 مهر 92 1:11
عزیزم مبارکه کار پیدا کردنت
واینکه هیچ موقع احساس تنهایی نکن چون خدا پشت و پناهته عزیزم و غصه نخور
من حتما سر زایمان یادت میکنم تو لیست اسامی مینویسمت البته اگه لایق دعا کردن باشم


ممنون باشه چشم خیلی لطف می کنی انشالله که زایمان خوبی داشته باشی عزیزم
مامان الناز
1 آبان 92 20:06
مباركه عزيزم كار پيدا كردي توكلت به خدا باشه همه چيز درست ميشه


مرسی گلم