دلتنگیای خوشمل بانودلتنگیای خوشمل بانو، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره
خوشمل بانوخوشمل بانو، تا این لحظه: 35 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

عزیزانم پس کی می یاین بی صبرانه منتظرتونم

علت غیبت مامانی

1392/8/28 1:55
نویسنده : هدیه
498 بازدید
اشتراک گذاری

ســـــــــــــــــــــــــــــــــــــلام به عشقم به نفسم 

که بی صبرانه منتظرت هستم و نفسم به وجودت بنده 

خوشمل مامانی ببخش این مدت نتونستم بیام و وبلاگ خوشملت رو آپ کنم 

اول از همه از دوستانی که منتطرم بودن یا بهتر بگم نگرانم بودن تشکر کنم

ممنون از اینکه به فکرم بودین و سراغی از خسته دل هم کردین 

مامانی یه مدتی مشغول دکتر رفتن برای توده های سینش بود که خوشبختانه ضایعه بدخیم نداره 

فیبروم هستش و یه جورایی طبیعی هستش و لی دوتا از توده هام چون بزرگن باید جراحی کنم

ولی دو دلم می ترسم جای تیغ جراحی برام بمونه ولی فعلا دست نگه داشتم 

یادته خوشمل مامانی گفتم سینم حسابی درد می کنه دیگه درد نمی کنه از دردای سینم 

شکر خدا خلاص شدم وتا حدودی روحیم خوبه راستی برای خاله الناز عزیزم دعا کن 

که یه کوچولوی ناز مثل خودت بهش بده منم براش یه ختم برداشتم که اگه لایق بودم 

و خدا دعاهامو قبول کنه وبهش یه نی نی ناز بده 

خدایییییییییییییییییییییییییا قربون اون کرم و مهربونیت می دونم هیچ بنده ای رو نا امید از 

در خونت رد نمی کنی پس به احترام غریبی امام رضا که منم مثل امام رضا غریبم

جز تو کسی رو ندارم  پس حاجت این دوست عزیز ما رو هم براورده کن 

خدایاااااااااااااااااااااااااااااا به احترام بابلحوائج حضرت علی اصغر یه نی نی ناز به دوست منم عطا کن 

اللللللللللللللللللللللللللهی آمین 

پس دوستان بیییییییییییییییان همگی دست جمعی براش دعا کنیم تا از چشم انتظاری دربیاد 

فرشتهفرشتهفرشته

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان خانومی
28 آبان 92 2:38
سلام عزیزم خوبی؟ توام مثل من منتظری دوست داشتی بیا باهم دوست بشیم تا به پایان رسیدن انتظارمون باهم مسیرو طی کنیم و شادبشیم با داشتن دوستایی مثل هم
هدیه
پاسخ
سلام گل من ممنون باکمال میل این مایه افتخار منه با افتخار لینکت کردم
ماماطهورا
28 آبان 92 15:34
سلام هديه جون اومدم عذرخواهي ديروز حين گفتگو نتم قطع شد و تا شب هم نت نداشتيم گفتم بيام عذرخواهي كنم نگي بي اين چقدر بي ادبه دوست دارم عزيزممممممممم
هدیه
پاسخ
سلام عزیز دلــــــــــــم نه بابا این چه حرفیه خودم فهمیدم منم شما رو خیلی دوست دارم برام دعا کن راستی مواظب گل پسری باش
ღ مامان ِ آینده یه فسقِـلی ღ
28 آبان 92 16:23
هدیه
پاسخ
ممنون از گلای قشنگت منو شرمنده کردی گلم
الناز
5 دی 92 23:48
عـــــــــــــــــــزیزم منظورت منم؟؟؟؟؟؟؟؟؟/خیلی خانمی هدیه جون فدات بشم دوست دارم امیدوارم توام دلت شادبشه و هرچه زودتر به ارزوهات برسی
هدیه
پاسخ
ممنون گل من
eagle
11 دی 92 12:23
منو میلینکی؟ من لینکیدمت.
هدیه
پاسخ
ممنون که لینکم کردی ولی ادرس شما اشتباهه تا من لینکتون کنم لطفا آدرس درست به من بدین تا لینکتون کنم