دلتنگیای خوشمل بانودلتنگیای خوشمل بانو، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره
خوشمل بانوخوشمل بانو، تا این لحظه: 35 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره

عزیزانم پس کی می یاین بی صبرانه منتظرتونم

دلم خیلی گرفته

1393/1/31 12:43
نویسنده : هدیه
781 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به میوه عمرم

اون بالا بالا ها بهت خوش می گذره

امروز روز مادره و دلم مامانی هم حسابی گرفته

نمی دونم چم شده اصلا حوصله هیچ کاری رو ندارم

6 اردیبهشت قراره پری خانم بیاد وشایدم به خاطر اونه  من اینقدر حال ندارم

که حد نداره اصلا دل ودماغ هیچ کاری رو ندارم 

قربونت برم دلم برای مامان بزرگت تنگ شده و دیروز اشکم در اومد وگریه کردم

عزیز مامان اون بالایی سلام مامانی رو به مامان بزرگت برسون

ماچ

پسندها (1)

نظرات (10)

فریبا
31 فروردین 93 13:00
قربونت برم.انشالله سال دیگه شما هم به عنوان یه خانوووووووووم متاهل صمیمانه این روزو بهت تبریک بگیم.هرچند بنده جلو جلو این روزو به دوست خوبم تبریک میگم
هدیه
پاسخ
ممنون عزیزم انشالله برام دعا کن
سعيده مامان محمدمهدي
31 فروردین 93 15:49
وقتی خدا تن آفرید از برگ گل زن آفرید احساس عاشق بودنو به خاطر زن آفرید روززن و روز مادر مبارك
هدیه
پاسخ
ممنون گلم این روز زیبا هم به شما مادر مهربون مبارک
مامان راضیه
31 فروردین 93 18:32
مبارک باشه هدیه جان........
هدیه
پاسخ
ممنون گلم که بهم سرزدین
رها مامان آنيسا
31 فروردین 93 19:37
آدما تا وقتی کوچیکن دوست دارن برای مادرشون هدیه بخرن اما پول ندارن. وقتی بزرگتر میشن ، پول دارن اما وقت ندارن. وقتی هم که پیر میشن ، پول دارن وقت هم دارن اما…مادر ندارن … به سلامتی همه مادرای دنیا روز مادر مبارک
هدیه
پاسخ
چقدر زیبا بود دوست جونی خودم که خیلی دوست دارم
کبری مامان آنیتا((آنیتا عسل مامان وبابا))
1 اردیبهشت 93 3:14
خداوند لبخند زد و از لبخند او زن آفریده شد لبخند زیباى خداوند روزت مبارک !
هدیه
پاسخ
ممنون گلم این روز زیبا رو به شما مادر مهربون تبریک عرض می کنم
مامانی الینا
1 اردیبهشت 93 11:38
سلام عزیزم چه وبلاگ قشنگی داری خدا نکنه دلت بگیره انشالا سال بعد با نی نی این روزو جشن میگیری گلم توکلت به خدا باشه عزیزم خوشحال میشم به ما همسر بزنی البته اگه دوست داشتی
هدیه
پاسخ
انشالللللللللللللللله ممنون که وبم سرزدی چشم حتما بهت سرمی زنم
مامانی الینا
1 اردیبهشت 93 13:08
عزیزم خصوصی لطفا
هدیه
پاسخ
چشم حتما
ارلا
3 اردیبهشت 93 9:39
خصوصی چک کن
هدیه
پاسخ
چشممممممممممممممم گلم
مامان مانلی
3 اردیبهشت 93 11:02
مادر نمــای قــدرت دنیـــای خلقـــت است مادر به مـا ز ایــزد یکتــا فضیـــلت است فـردوس را بــــه زیر قدمهـــاش مانده رب کـو را مقــام، بعــد خـــدا در عبـادت است روزت مبارک بانو
هدیه
پاسخ
وایییییییییییییییییی چقدر زیبا بود ممنون عزیزم
ترنم
25 فروردین 94 15:02
پیشاپیش روزت مبارک
هدیه
پاسخ
ممنون عزیزم از تبریکت