دلتنگیای خوشمل بانودلتنگیای خوشمل بانو، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره
خوشمل بانوخوشمل بانو، تا این لحظه: 35 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

عزیزانم پس کی می یاین بی صبرانه منتظرتونم

کاش کودکی دوباره برگردد

1393/2/7 12:49
نویسنده : هدیه
558 بازدید
اشتراک گذاری

اولین روز دبستان بازگردد

کودکی ها شادوخندان بازگردد

درسهای سال اول ساده بود 

آب را بابا به سارا داده بود 

درس پند آموز روباه و خروس

روبه مکار و دزد و چاپلوس 

باوجود سوز و سرما ی شدید 

ریز علی پیراهن از تن می درید  تا درون نیمکت جا می شدیم 

ما پر از تصمیم کبرا می شدیم 

کاش هرگز زنگ تفریحی نبود

جمع بودن بود و تفریقی نبود 

کاش می شد باز کوچک می شدیم 

لااقل یکروز کودک می شدیم 

 

 

 

 

http://www.uplooder.net/
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان مهدیه
7 اردیبهشت 93 13:38
سلام دوست عزیزم دوقلوهای من سارا و ثنا زنگیان تو جشنواره نوروزی شرکت کردن ممنون میشم به وب ما بیاین و بهشون رای و امتیاز 5 رو بدین
هدیه
پاسخ
سلام گلم اومدم و رای دادم
الناز
7 اردیبهشت 93 15:43
هدیه
پاسخ
مامان راضیه
7 اردیبهشت 93 19:14
کااااااش
هدیه
پاسخ
آره کاش برمی گشتیم
مامانه سوگند
8 اردیبهشت 93 18:49
سلام دوست گلم نمی دونم این نی نی گپ چشه راستی با تبادل لینک موافقی
هدیه
پاسخ
سلام عزیزم ایم مایه افتخارمه چرا که نه
مامان جونم(سوگند من)
8 اردیبهشت 93 19:28
شما لینک شدید و جزء بهترین دوستان من هستید هدیه جونم
هدیه
پاسخ
شما هم با افتخار لینک شدید وبهترین دوستم هستین
ساینا مامان آریان نهال نیوشا
13 اردیبهشت 93 14:34
سلام ببخشید چند روز نمیومدم انشالله بچه دار شی و بچتو در آغوش بگیری گلم
هدیه
پاسخ
ممنون خواهش می کنم دعا کن بابااششششششششششش بیاددددددد
ساینا مامان آریان نهال نیوشا
13 اردیبهشت 93 15:03
دعا کردم نفسم مگه حرف میزنی
هدیه
پاسخ
ببخشید متوجه نشدم
ساینا مامان آریان نهال نیوشا
13 اردیبهشت 93 16:17
ببخشید تو یک وب دیگه می خواستم نظر بدم برای شما نوشتم ببخشید
هدیه
پاسخ
خواهش می کنم گلم اشکالی نداره
ساینا مامان آریان نهال نیوشا
13 اردیبهشت 93 16:45
عشقمی
هدیه
پاسخ