دلتنگیای خوشمل بانودلتنگیای خوشمل بانو، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره
خوشمل بانوخوشمل بانو، تا این لحظه: 35 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره

عزیزانم پس کی می یاین بی صبرانه منتظرتونم

فرا رسیدن ماه رجب

1392/2/23 14:48
نویسنده : هدیه
493 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه نی نی های خوشمل و مامانای گل 

این ماه قشنگ که همش خیرو برکت توشه به همتون تبریک عرض می

کنم وامیدوارم  عبادتاتون درگاه حق 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

قبول باشه برای ما هم دعا کنید که خیلی محتاجیم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
25 اردیبهشت 92 1:24
حلول ماه رجب، بر شما هم مبارک


ممنون گل من منم این ماه رو به شما تبریک می گم
تا ابددونفره
26 اردیبهشت 92 10:25
سلام خوبیامیدوارم هر چی از خدا میخوای هر چی زودتر بت بده


سلام ممنون عزیزم
rasta
26 اردیبهشت 92 15:33
سلام خواهر مهربونم ، خوبی؟ امتحانات چطور بودن؟ ایشالله که همرو عالی بدددددددددددی
من هم این ماه رو به تو تبریک میگم و ایشالله که تو همین ماه بهترین ها واست رقم بخوره،
منم خیییییییییلی دوسسسسسسسسسسسست دارم قرررررررررررررررربونت برم


سلام گل من خوبم عزیزم ممنون گل من امتحانا فعلا شروع نشده گلم
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
30 اردیبهشت 92 20:53
به به، قالب نو مبارک


مرسی گلم