دلتنگیای خوشمل بانودلتنگیای خوشمل بانو، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره
خوشمل بانوخوشمل بانو، تا این لحظه: 35 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره

عزیزانم پس کی می یاین بی صبرانه منتظرتونم

حس مادر شدن

1392/5/24 15:32
نویسنده : هدیه
564 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فنقلم خوبی عزیز مامان

دلم برات یه ذره شده می خوام یه خبر خوبی رو بهت بدم شاید از شنیدن این خبر مثل من خوشحال

بشی عزیزم وقتی مامانی با نی نی وبلاگ آشنا شد دوستای زیادی پیدا کرد  یکی از دوستش که

اسمش ماما طهورا است منتظر یه نی نی ناز بود و مامانی تو دلش همش براش دعا می کرد که خدا

بهش یه نی نی ناز بده یه روز مامانی رفت که وبلاگ دوستش رو بخونه یه دفعه چشمش به پست

جدیدی که گداشته بود دید که ماماطهورا مامان شده ومامانی اونقدر خوشحال شد که یه لحظه حس

کرد که خدا تورو بهش داده  از اینجا خدا رو شکر می کنم و امیدوارم که همه مامانایی که چشم انتظارن

خدا بهشون یه نی نی ناز بده

انشاللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللله

حالا عزیز مامان اون بالا بالا ها دعاکن پیش خدا یی خدا به همه چشمای منتظر یه نی نی ناز بده

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
24 مرداد 92 14:04
قدمش مبارک


ایششششششششششششششالا


مرسی گلم انشالله قسمت شما بشه عزیزم
الناز سیندرلا
24 مرداد 92 20:37
الهی امین حاجت روا شی ابجی خانم


مرسیییییییییییییی گلم شما هم همینطور
سمانه مامان هما
25 مرداد 92 15:34
وبلاگ جالبی داری انشاا... زودتر مادر شی و عکسای نی نیتو توش بذاری عکسای اون تو این وبلاگ خالیه


ممنون عزیزم انشالله ولی بابایی بیاد بعدش عکسای نی نیم رو تو این وبلاگ می ذارم
مامان کیانا
26 مرداد 92 8:51
سلام سلام صد تا سلام.
دختر ناز ایشالله هر چه زودتر به مراد دلت برسی .
ایشالله بابای نی نی بیاد بعدش هم خدا نی نی های خوشمل بهت بده . آمین
راستی برو خصوصی


سلام گلم مرسیییییییییییییییییی
انشالله
چشب می رم خصوصی
نازنین
26 مرداد 92 15:25
سلام خیلی وبلاگ قشنگی دارین
واقعا خوشم اومد خیلی جالبه
من لینکتون کردم
خوشحال میشم به وبلاگ خواهر منم سر بزنید.


سلام عزیزم مرسی که بهم سرزدی چشب حتما می یام
منم با افتخار لینکتون می کنم
مامان رونيا و رومينا
27 مرداد 92 12:52
ايشالله حست واقعيت داشته باشه
اگه يادت باشه ما با هم دوست بوديم اسم دخترم رونيا و اسم وبم براى دخترم:رونيا
كه مسدود شد ازين به بعد بيا اين وب وب روميناست



مرسیییییییییییییییی گلم
چشب عزیزم
حتما بهت سر می زنم گلم
ممنون که بهم سرزدی
بابایی محمدمهدی
28 مرداد 92 1:18
الهی آمین




بله الهی آمین


ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
28 مرداد 92 1:32
سلام هدیه جان. شما خیلی وقتا میای نی نی گپ، منتها نوشته های من واست نمیاد و هی قطع میشه. خواستم در جریان باشی گلم.

ببخشید دیگه.


سلام عزیزم
نه بابا این چه حرفیه خودم متوجه شدم که مشکل داره
مامان خانومی
28 مرداد 92 12:35
سلام
عزیزم خوبی؟
توی دستام یه فانوسه
یه کاسه
اومدم تا بیای برای اجابت شدن دعام دعاهاتو بندازی درون کاسه و با دعای خیرت راهیم کنی
دوست داشتی بیا وبم چون من ادرس دوباره ندارم.دوست داشتی با هم تبادل لینک کنیم تا برای هم چاره گشایی کنیم تو روزای سختی

سلام ممنون خوبم
وایییییییییییی چقدر قشنگه
ببخشید سایتتون باز نمیشه میشه دوباره آدرسشو برام بفرستی

مامان اتنا جون
28 مرداد 92 14:03
سلام
مرسی فدات بشم
خوبی ؟
از اینکه به من و آتنا جون لطف داری سپاس گذارم


سلام عزیزم
ممنون خوبم
خواهش می کنم عزیزم قابلی نداره گلم
مامان سونیا
28 مرداد 92 15:43
سلام عزیزم خوبی خدا به شما نی نی میده همون جور که به ظهورا جون داد دوست دارم تبادول لینک کونم


سلام
بله همینطوره
این مایه افتخاره منه منم با افتخار شما رو لینک می کنم
ماماطهورا
28 مرداد 92 19:21
سلام عزيزم انشالله از خداميخوام زودي مراد دلت و بده قربونت برممممممممم مهربونم نميدوني وقتي ديدم اسمم تو وبته چقدرخوشحال شدم انشالله منم خبرعروس شدنت و تو وبم بنويسم گلم


سلام گلم
خدارو شکر که من حقیر تونستم خوشحالت کرده باشم
ممنون راضی به زحمتت نیستم گلم
مرسسسسسسسسسسسسسسسسسسی