دلتنگیای خوشمل بانودلتنگیای خوشمل بانو، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره
خوشمل بانوخوشمل بانو، تا این لحظه: 35 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره

عزیزانم پس کی می یاین بی صبرانه منتظرتونم

اولین جلسه کلاس فتوشاپ

1392/6/3 20:23
نویسنده : هدیه
654 بازدید
اشتراک گذاری

ســــــــــــــــــــــــــــــــلام

خوشمل مامانی

حالت چطوره اون بالا بالا ها بهت خوش می گذره

حال مامانی هم خوبه . یادته مامانی یه تصمیمایی رو گرفته بودو می خواست اونا رو عملی کنه

حالا داره مامانی اولین قدمشو برمی داره

 

عزیز مامان از کلاس فتوشاپ شروع کردم و فردا که دوشنبه هست اولین جلسه استو  مامانی هم

می خواد بره و بعدا کارامو برات می ذارم تا بدونی که مامانی با استعداد داری

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان زیبا
3 شهریور 92 23:49
به سلامتی عزیزم خیلی خوبه منم مدرکشو دارم
به ما هم سربزن با اجازه لینکت کردم


ممنون اگه مایل بودی آدرس تو بنویس تا بتونم وارد بشم
اب نبات
4 شهریور 92 12:21
سلااااام عزیزم موفق باشی گلم..


سلاممممممممممممممم گلم
ممنون شما هم موفق باشید
زری مامان مهدیار
5 شهریور 92 9:38
ایشالا که موفق باشی
ما هم منتظریم تا بیایی و از نتیجه کلاست برامون بنویسی


ممنون گل من چشب دراولین فرصت می نویسم براتون
سحر(آبجی محمد طاها)
9 شهریور 92 18:56
ایشالله موفق باشید.مرسی که به ما سر زدید بازم پیشمون بیاید خوش حالمون می کنیدخوش حال می شم تبادل لینک کنیم من شما رو لینک کردم


ممنون گلم شما هم موفق باشید
چشب بازم بهتون سر می زنم عزیزم
بله با افتخار لینکتون کردم
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
13 شهریور 92 12:09
سلام عزیزم...

اگه علاقمند به " شیمی و دانسته های علم شیمی " هستی، سری به این وبلاگ بزن.

shimiclass.blogfa.com

وبلاگ ِ یکی از دوستای خواهرمه که استاد شیمی هستش و تازه شروع به نوشتن وبلاگ کرده. خوشحال میشه واسش کامنت هم بذاری.

ممنون.


چشب بهم سر می زنم
ناهید مامان فاطمه گلی ومحمدرضا
21 شهریور 92 14:42
عالیه خوش به حالت موفق باشید عزیزم


مرسی گــــــــــــلم شما هم همینطور
مهسا مامان صدرا جونی
23 شهریور 92 15:07
عزیزم انشالله یه بابایی با نی نی تو بغل میاد سراغت....بوووووووس


ممنون ولی من متوجه منظورت نشدم