دلتنگیای خوشمل بانودلتنگیای خوشمل بانو، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره
خوشمل بانوخوشمل بانو، تا این لحظه: 35 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره

عزیزانم پس کی می یاین بی صبرانه منتظرتونم

یاد گذشته ها

1392/11/15 13:22
نویسنده : هدیه
454 بازدید
اشتراک گذاری

سلامممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

عزیزدلــــــــــــــــــــــــــــــــم دلم برات تنگ شده بود

مامانی سرگرم کارش شده بود ببخش اگه یه مدت نتونستم بیام و وب نازتو که دراصل دفترچه خاطراتم

هست رو آپ کنم 

گلم نمی دونم از کجا شروع کنم

می خوام برم گذشته اون قدیم قدیما

اون موقعی که وارد این دنیا شدم و شادی رو به خانواده برگردوندم

درواقع داستان زندگی خودم

وبدبختی هایی که تا الان کشیدم

و برات بنویسم که اگه یه روزی به یه جایی رسیدم گذشتم فراموش نکنم

پست های بعدی من داستان

بچه گیامه

پس فعلا عزیزم

با پست های جدید می یام درواقع داستانهای دوران کودکیم که بدون مامانی هیچ وقت

بچگی نکرد هیچ وقت طعم درست آغوش مادر رو نچشید

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

الهام مامان سلنا
15 بهمن 92 13:43
سلام عزیزم وبت رو دوست داشتم به ما هم سر بزن با تبادل لینک موافقی؟
هدیه
پاسخ
سلام گلم یعنی الان وبمو دوست نداری باشه حتما با کمال میل عزیزم
مامان الناز
15 بهمن 92 21:12
من منتظرم عزيزم
هدیه
پاسخ
باشه زودی می یامو می نویسم برات