دلتنگیای خوشمل بانودلتنگیای خوشمل بانو، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره
خوشمل بانوخوشمل بانو، تا این لحظه: 35 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره

عزیزانم پس کی می یاین بی صبرانه منتظرتونم

قلبم بی تابانه بهانه ی کسی را میکند

1393/10/17 9:53
نویسنده : هدیه
562 بازدید
اشتراک گذاری

قلبم بی تابانه بهانه ی کسی را میکند که بار سفر بسته و رفته است.

رفته و چقدر زود از یاد برده که

نگاهی بی صبرانه منتظر نگاه های اوست

که چقدر آغوشی تشنه ی بغل های اوست

و این قلب دیوانه ی من باید رنج بکشد و

صبوری کند.

تا از یاد ببرد صاحبش را.

تا عشقی که سراسر وجودش را به لرزه  می انداخت را فراموش کند.

و فراموش کند که روزی کسی بود

که برایش زندگی بود.

پسندها (2)

نظرات (6)

محمد
22 دی 93 23:46
سلام با مطلب جدید "گوشت شترمرغ مفید حال زنان" آپ شدم ... به منم سر بزن. منتظرتونمااااا ....
محمد
23 دی 93 23:14
به ما هم سر بزن. با مطلب "طرز تهیه شکلات مغزدار با میوه های خشک" بروز شدم ... منتظرتونم
مهسا خانوم
30 دی 93 13:40
سلام خیلی قشنگ بود خاله هدیه جانم خوبی؟؟؟؟؟؟؟راستی ببخشید نبودم اخه امتحانام شروع شده بود از الان هسسسسسسسسسسسستم
هدیه
پاسخ
سلام گلم شکر خدا بد نیستم خواهش می کنم عزیزم نظر لطف شماست
مهسا خانوم
24 بهمن 93 17:55
خاله پس نظره من واسه این پست کو؟
هدیه
پاسخ
گلم وقت نکردم تاییدش کنم ببخشید
حمید
31 تیر 94 5:41
مطالب وبلاگت قشنگه !
هدیه
پاسخ
این نظر لطف شماست ممنونم از حضورتون در وبم
حمید
1 مرداد 94 12:28
مطالب وبلاگت قشنگه !
هدیه
پاسخ
این نظر لطف شماست ممنونم از حضورتون در وبم